Jij hebt genoeg tiet over..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:59 schreef SP22 het volgende:
Ik heb morgen te weinig tiet voor alles wat ik moet doen..![]()
Veluws! Check!
Waar het hart vol van is...quote:
Ging je niet rond half 3 slapen ofzo..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:00 schreef SP22 het volgende:
Ik weet nu al dat ik vanmiddag weer ff ga tukken. Was weer 4 uur vannacht dus heb maar 4 uur en een btje geslapen..
Volgens mij mogen normaal gesproken militairen geen politietaken uitvoeren zoals verkeerscontroles. Volgens de militair mocht dat nu wel omdat het met toestemming en in samenwerking is met de politie.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:08 schreef Isdatzo het volgende:
Dat deden ze ook toen wij met motoren uit Engeland de boot opgingen. Alleen toen hadden ze meer interesse in de motoren![]()
.
Dat is toch maar 1/8 dagquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:10 schreef Merlijn het volgende:
Godver. 3 uur gedaan over een kapper en wat boodschappen. Halve dag naar de knoppen....
Op jouw plaats waar je hem altijd neerzet, of op de plaats die jij huurt/koopt?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:26 schreef Ynske het volgende:
boodschappen gedaan...
wat ben ik toch een tr*t
voor de zoveelste keer, kom ik thuis, staat er weer een auto op mijn plaats.
afgelopen week ook weer een paar keer, lui die aan t verhuizen zijn.
ik heb er geen zin in om iedere keer weer te gaan smeken of iemand zijn auto pretty please van mijn plaats af wil halen.
denk dat ie t nu wel afgeleerd heeft
heb mn auto erachter gezet, een briefje onder de ruit, dat ze me kunnen bellen, zodat ik de auto weer op mn plek kan zetten. en ben naar de kapper gelopen
plek die ik huur.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op jouw plaats waar je hem altijd neerzet, of op de plaats die jij huurt/koopt?
In het tweede geval zeg ik, goeie actie
Dan had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan als er geen andere parkeervakken waren. En dan met zonder briefjequote:
Welkequote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
Openingsbod van 70 op mijn lens. Staat nu alweer op 80. Kan leuk worden
dr waren wel andere vakken, maar dan creeer ik dezelfde situatie voor andere huurders, dus dat doe ik nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan als er geen andere parkeervakken waren. En dan met zonder briefje
WEET JE WAT DAT KOST!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:25 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dat is toch maar 1/8 dag
Brrrrrrrr ben fokking misselijk van de zenuwen...
HAHA WAT EEN HELDquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:35 schreef Merlijn het volgende:
[..]
WEET JE WAT DAT KOST!
waarvoor ben je zenuwlappig?
Moet goedkomen toch? Sowieso valt de spanning wel weg als de expo open gaat. Maak je gewoon niet te druk, heb je niets aan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:40 schreef Doodkapje het volgende:
Opening van m'n expo...Eigenaresse van de winkel is erg enthousiast geweest in de PR... Dus weet niet wat ik moet verwachten... scheelt dat een hoop vrienden van me komen.
Met die rij motorenquote:
Thnx. Vroeg me al af waar ik dat van kende. Leuk nummer wel...quote:
Dat is inderdaad het enige nadeel van het liedjequote:
Behoorlijk verschil nog.. dacht niet dat het zo groot zou zijn.quote:
Ja, 2 rondjes. Die RSV4 ligt opeens achter en dan weer voor? Sowieso is het camerawerk ook niet echt alles.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Behoorlijk verschil nog.. dacht niet dat het zo groot zou zijn.
Ik heb ook naar zo'n RSV4 zitten kijken maar hij is te klein voor mij.. ik kan er niet goed op zitten.
En ik vind die kerel niet zo geweldig rijden.. ik zou bijna zeggen dat ik 't beter zou doen.
Je kan zien wanneer 'ie hem inhaalt ehh.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, 2 rondjes. Die RSV4 ligt opeens achter en dan weer voor? Sowieso is het camerawerk ook niet echt alles.
Moto73 heeft aantal jaar geleden eens een R6 recht uit het krat met VDG erop laten racen tegen tegen een AMG 55 met Albers erin. De mercedes kreeg iets van een 9 seconden aan zijn been...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:12 schreef kanovinnie het volgende:
Sowieso is alles zo op die RSV gefocust dat hij wel moet winnen
VDG?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moto73 heeft aantal jaar geleden eens een R6 recht uit het krat met VDG erop laten racen tegen tegen een AMG 55 met Albers erin. De mercedes kreeg iets van een 9 seconden aan zijn been...
Prrrrima. Ik ga even kijken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:14 schreef Isdatzo het volgende:
Kanooootje, hier dan:
En deze kunnen allebei wél rijden.
Van den goorbergh. We hebben 't over circuit hè, rechtuit geloof ik ook wel ja. Een auto heeft 4 contactpunten, vooral met remmen en snelle verandering van richting heb je dan een voordeel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
VDG?
Ik vind het echt appels en peren vergelijken. Natuurlijk is een R6 sneller. Veel lichter enzovoorts.
Sowieso is het circuit al een nadeel. Je kan elkaar blokken enzo. En het hangt er vanaf wie er op zit. Dus dragstrip is al beterquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Van den goorbergh. We hebben 't over circuit hè, rechtuit geloof ik ook wel ja. Een auto heeft 4 contactpunten, vooral met remmen en snelle verandering van richting heb je dan een voordeel.
Oh, dacht dat ze net als die nissan van RSV4 tegelijk zouden rijden.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:21 schreef Isdatzo het volgende:
Dragstrip heeft weinig bochten. Dat de motor dan wint lijkt me sowieso duidelijk.
En hoezo kan je elkaar blokken als je ieder je eigen rondje rijdt.
Traditionele speelgoedwinkels? Mss in Heerlen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:54 schreef Ynske het volgende:
waarom kun je nergens normale tollen meer kopen
heb je een leuk foto-idee, kun je t nog niet uitvoeren
De enige auto die het me lastig heeft gemaakt was een porsche GT3 in de Eifel (ik nog op de R6 toen).quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, dacht dat ze net als die nissan van RSV4 tegelijk zouden rijden.
Ik wil ook wel eens in een afdaling motorrijders het leven zuur maken. Paar jaar terug nog een stel Britse BMW-rijders. Die wisten niet wat ze hadden toen ik op de fiets (met 600km bagage) doodleuk binnendoor stak in een bocht.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De enige auto die het me lastig heeft gemaakt was een porsche GT3 in de Eifel (ik nog op de R6 toen).
Ik moest alle zeilen bijzetten om hem bij te houden.. alleen hij had wel duidelijk het voordeel dat hij de weg kende en ik wat minder.
Maar zo'n GT3 is dan ook een ultiem vette bak.
Hehehe da's ook zo leuk aan de Eifel, daar zijn ze ook niet te beroerd om met die auto's een beetje gas te geven.
[ afbeelding ]
Whehe, echt stoer. Ik kick er al op als ik hier in het dorp op de altijd verstopte dijk met de fiets overal tussendoor knal maar dat is wel de overtreffende trap!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:19 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens in een afdaling motorrijders het leven zuur maken. Paar jaar terug nog een stel Britse BMW-rijders. Die wisten niet wat ze hadden toen ik op de fiets (met 600km bagage) doodleuk binnendoor stak in een bocht.
das ranjaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:33 schreef taxibabe het volgende:
Hmm.. ik lust helemaal geen bier, maar ik heb net een wieckse rose op.. die smaakt toch eigenlijk niet verkeerdMaar of dat nou echt bier kunt noemen..
Welke meet?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:20 schreef Merlijn het volgende:
Zo, net terug van een Fokmeet... Blijft toch grappig om gezichten achter namen te zien die je je anders had voorgesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |