Moet je ook niet als vakkenvuller werkenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Supermarkt lijkt me gewoon irritant, al die mensen op zaterdag die continu komen vragen waar iets staat
Ik weet wel zeker dat ik als taak dan vakkenvuller krijg toegewezenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Moet je ook niet als vakkenvuller werkenIk, als bakker, heb zulke klanten maximaal 2x per dag.
Nogal ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Guilty pleasure tussen je laatste plays
Feestjes waar je de mensen niet goed kent vind ik juist tof.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ga ik zometeen nog naar een feest waar ik welgeteld 2 van de 20 mensen ken, met koppijn...
Deze dag
Oh, gelukkig.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Geen zorgen. Die vind ik ook leuk namelijk...
Ja is wel tof werk en 1000x beter dan afwassen/schoonmakenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sander
Zie ik niet zo snel anderen doen. Een echte manager dus
Groenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:05 schreef Ezell het volgende:
Ik denk dat ik zo mijn nagels ga lakken of zo. Dan ben ik ook weer eventjes een tijdje bezig.
Mwah, ik heb er zo toch mijn bedenkingen over want die mensen kennen elkaar al wel heel goedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:05 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Feestjes waar je de mensen niet goed kent vind ik juist tof.![]()
Nederland is gewoon een kutlandquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:05 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja is wel tof werk en 1000x beter dan afwassen/schoonmaken. Gisteren het nieuwe pand weer gecheckt met de gemeente voor brandveiligheid en alles
.
Maar één ding: wat kent dit land veel regels en bureaucratie!!
quote:
Vooral als ik nu naar buiten kijk jaquote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, en zo heb ik er nog meer hoor....
Kan ik niet. Ik ben al zo slecht in het lakken van mijn nagels..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:09 schreef Etsu het volgende:
Ezell, zet op je elke nagel elke letter van mijn voornaam
nee, eigenlijk alleen croissantjes. Aanbieding, 4 voor 2 euro. Zeker 750 verkochtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Vooral als ik nu naar buiten kijk ja.
Maar heb je de broodjes vandaag weer geowned?
Gewoon een ander laten doenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan ik niet. Ik ben al zo slecht in het lakken van mijn nagels..
Baasquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee, eigenlijk alleen croissantjes. Aanbieding, 4 voor 2 euro. Zeker 750 verkocht
Kan geen croissantjes meer zien
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon een ander laten doenDan kan je intussen vertellen wie ik ben en hoe geweldig ik ben etc.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |