Het was idd een beetje een rare reactie jaquote:
Weleens geweest? Vast niet anders had je die smiley nooit gebruikt icm het woord rosrockquote:
Ik ken het niet eens!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:46 schreef ValHallen het volgende:
Dit is vreemd genoeg het 1e nummer dat ik van Michael Jackson ken
ik lol meer om de naamquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weleens geweest? Vast niet anders had je die smiley nooit gebruikt icm het woord rosrock
Oh en Gewapend Beton was er 2 jaar geleden ook. Toffe band
Skindred isquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik lol meer om de naam
ik heb het niet zo op het metalsfeertje, brullende metalshirts met lang haar enzo. en een pussy metal pit
doe gewoon een korte harde pit bij een goed punk feestjedaar is het voor. niet bij elk nummer op elkaar inbeuken en daardoor het halve publiek uit elkaar drijven enzo.
verder ken ik alleen skindred
die samenvatten moet je dan wel goed gedaan hebben swaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:48 schreef naatje_1 het volgende:
FUCK YEAH BITCHES, DEZE HEER HEEFT EEN VOLDOENDE VOOR DIE SAMENVATTEN! DAT BETEKENT OVERGAAN(als het goed is, moet nog 1 cijfer hebben)
Ja het kan ook gewoon zijn dat ik het geen zak aan vond en het daarom vergeten ben!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
????
is een grote hit geweest hoor, midden 90s denk ik
mwa, 5,8quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die samenvatten moet je dan wel goed gedaan hebben swa
die clip vergeeet je niet!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het kan ook gewoon zijn dat ik het geen zak aan vond en het daarom vergeten ben!
Het lijkt op een pussy metalfestival, maar de sfeer is daar echt geweldigquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik lol meer om de naam
ik heb het niet zo op het metalsfeertje, brullende metalshirts met lang haar enzo. en een pussy metal pit
doe gewoon een korte harde pit bij een goed punk feestjedaar is het voor. niet bij elk nummer op elkaar inbeuken en daardoor het halve publiek uit elkaar drijven enzo.
verder ken ik alleen skindred
EEN KNUPPEL OM MEE TE KNUPPELENquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:51 schreef mr-green het volgende:
wat is dit
http://lockerz.com/s/113378966
wil je dit wetennn?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:51 schreef mr-green het volgende:
wat is dit
http://lockerz.com/s/113378966
klinkt wel tof. Festival is sowieso 80% sfeerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het lijkt op een pussy metalfestival, maar de sfeer is daar echt geweldig
Zogezegd loopt daar alles door elkaar, van hipsters die alleen maar naar Beyonce luisteren tot aan zweterige metalhead maar er zijn echt nooit problemen. Oh en de zaterdagavond disco is echt gruwelijk vet en de ultieme plek om vadsige wijven te scoren
Hij trok toch het vel van zijn lichaam af en ging als een skelet op het plafond dansen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die clip vergeeet je niet!
wat versta jij onder vadsige wijven?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het lijkt op een pussy metalfestival, maar de sfeer is daar echt geweldig
Zogezegd loopt daar alles door elkaar, van hipsters die alleen maar naar Beyonce luisteren tot aan zweterige metalhead maar er zijn echt nooit problemen. Oh en de zaterdagavond disco is echt gruwelijk vet en de ultieme plek om vadsige wijven te scoren
Meestal ben ik degene die overal de sfeer kapot maakt, door gewoon kutopmerkingen. Kan ik wel om lachenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
klinkt wel tof. Festival is sowieso 80% sfeer
De verkeerde mensen kunnen de sfeer kapot maken!!
Iemand riep mij?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:53 schreef mr-green het volgende:
[..]
wat versta jij onder vadsige wijven?
ja man, backflips van zombies, een of andere dikke kale vent die met de zombies gaat dansen, michael die alles van zijn lichaam afscheurt..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij trok toch het vel van zijn lichaam af en ging als een skelet op het plafond dansen?
Goedgekeeurd!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:55 schreef quaas het volgende:
Valhallen, draai Vampire weekend - cousins of hoe heten die gasten van holiday
Meiden die de hele dag in de brandende zon hebben liggen zuipen en zweten die tevens geen moer meer geven om hun uiterlijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:53 schreef mr-green het volgende:
[..]
wat versta jij onder vadsige wijven?
Is die van het nieuwe album? Want die heb ik nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:55 schreef quaas het volgende:
Valhallen, draai Vampire weekend - cousins of hoe heten die gasten van holiday
Ik dusquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Meiden die de hele dag in de brandende zon hebben liggen zuipen en zweten die tevens geen moer meer geven om hun uiterlijk.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:55 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Meiden die de hele dag in de brandende zon hebben liggen zuipen en zweten die tevens geen moer meer geven om hun uiterlijk.
Nee die zit in guitar hero 3quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is die van het nieuwe album? Want die heb ik niet
Ditquote:
Ja echt geniaal.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat die lui allemaal al in 1 aflevering meemaken....
Staan alledrie (nog) niet op den laptopquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:58 schreef mr-green het volgende:
Ow VH kan je iets draaien van: Rosenberg trio of Jimmy Rosenberg of Django Reinhardt?
En als hij 1 tikje krijgt gaat hij janken!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja echt geniaal.
Helemaal met die kale, die kan zo heerlijk over-the-top aanstellen
Ik kende ze tot vandaag ook nog nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Staan alledrie (nog) niet op den laptop![]()
Iddquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:00 schreef ToT het volgende:
[..]
En als hij 1 tikje krijgt gaat hij janken!Er zijn diverse afleveringen waarin hem iets kleins overkomt, dat hij echt helemaal ligt te creperen!
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:01 schreef ValHallen het volgende:
Ik hoop dat dit nummer wordt gespeeld als Naatje en Faye voor het eerst met elkaar de liefde bedrijven.
Ik hoop dat je nooit meer nadenkt over de eerste keer dat dat gebeeeurtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:01 schreef ValHallen het volgende:
Ik hoop dat dit nummer wordt gespeeld als Naatje en Faye voor het eerst met elkaar de liefde bedrijven.
wel een lekker nummer om de liefde te bedrijven jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:01 schreef ValHallen het volgende:
Ach, als alles klopt merk je eigenlijk geen zak van de muziek als je bezig bent.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb net geconstateerd dat ik afgeleid raak door muziek, dus beter wordt er geen muziek gedraaid!
Maar vertel nou eens, mag je nou seks hebben van je religie, want dat was toch de zaak? Want gister hoorde ik je ook half antwoord geven op deze vraag maar ik kon het niet horen -o-'quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb net geconstateerd dat ik afgeleid raak door muziek, dus beter wordt er geen muziek gedraaid!
LARPers, een kerel die door zijn vrouw op heterdaad betrapt wordt op vreemdgaan en poedelnaakt voor de camera staat, een dominee die duizenden dollars van de kerk vergokt enz enz enz!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Idd![]()
Mijn leedvermaak tijdens het eten
Het is weer zo verrrrquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:03 schreef quaas het volgende:
[..]
Maar vertel nou eens, mag je nou seks hebben van je religie, want dat was toch de zaak? Want gister hoorde ik je ook half antwoord geven op deze vraag maar ik kon het niet horen -o-'
niet neukenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:03 schreef quaas het volgende:
[..]
Maar vertel nou eens, mag je nou seks hebben van je religie, want dat was toch de zaak? Want gister hoorde ik je ook half antwoord geven op deze vraag maar ik kon het niet horen -o-'
Dit nummer als jullie het voor de 2e keer doenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nooit meer nadenkt over de eerste keer dat dat gebeeeurt
Dus blowjobs, titjobs, handjobs alles.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niet neuken
neuken is onderdeel van seks
seks is meer dan alleen neuken.
Ja, sommige dingen zou ik zelf niet eens kunnen verzinnenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:03 schreef ToT het volgende:
[..]
LARPers, een kerel die door zijn vrouw op heterdaad betrapt wordt op vreemdgaan en poedelnaakt voor de camera staat, een dominee die duizenden dollars van de kerk vergokt enz enz enz!___!
Anaal, rimmen, golden showers, facials....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:05 schreef quaas het volgende:
[..]
Dus blowjobs, titjobs, handjobs alles.
Dat is een dubbele s toch ?quote:
Ik wil wel deelnemen in een bukkake. niet als degene die ondergespoten word jwzquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Anaal, rimmen, golden showers, facials....
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:06 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik wil wel deelnemen in een bukkake. niet als degene die ondergespoten word jwz
jamanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:05 schreef quaas het volgende:
[..]
Dus blowjobs, titjobs, handjobs alles.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:06 schreef quaas het volgende:
[..]
Ik wil wel deelnemen in een bukkake. niet als degene die ondergespoten word jwz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |