Ik zou daarop "nee" geantworod hebben. In iedergeval laten blijken dat dit het 'eindbod' is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:03 schreef joers1 het volgende:
Verkopend makelaar laat uiterlijk morgen iets weten...ik verwacht een tegenbod van ergens rond de 210k. Hij vroeg nl .of we nog een béétje ruimte hadden...
inderdaad, en dat is de waarheid, waarom zou je meer geven als die mensen er vanaf willen / moetenquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:05 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Ik zou daarop "nee" geantworod hebben. In iedergeval laten blijken dat dit het 'eindbod' is.
Heel goed.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:16 schreef joers1 het volgende:
ik heb dus ook géén antwoord gegeven op de vraag of er nog ruimte was hoor....voor alle duidelijkheid.
Op deze manier ga je er niet komen, ik zou het 'opgeven'. Oftewel makelaar bellen dat je niet denkt dat je er uit gaat komen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:46 schreef joers1 het volgende:
We zijn in onderhandeling...hebben tegenbod ontvangen
217k
Nu plan-de-campagne maken
Als je terugbelt met een bod van 210 is het verkocht. Dat zou ik niet doen. Wat ik zei, week wachten, dan 205. Dat lijkt mij geen slechte zet. Je weet 100% zeker dat je het wil hebben? Want straks is er geen weg meer terug hè.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:46 schreef joers1 het volgende:
We zijn in onderhandeling...hebben tegenbod ontvangen
217k
Nu plan-de-campagne maken
Daar ben ik het absoluut niet mee eens. Dat bellen dat je bang bent dat "we" er niet uit gaan komen, dat dan weer wel. En dan een week rust, en dan 205. Zou mij echt verbazen als dat niet lukt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:51 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Op deze manier ga je er niet komen, ik zou het 'opgeven'. Oftewel makelaar bellen dat je niet denkt dat je er uit gaat komen.
Misschien bellen ze je wel over een paar weken met 210k.
inderdaad, volgens mij ben je te happig, bedenk een leegstaand huis !!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:51 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Op deze manier ga je er niet komen, ik zou het 'opgeven'. Oftewel makelaar bellen dat je niet denkt dat je er uit gaat komen.
Misschien bellen ze je wel over een paar weken met 210k.
Heel goed. Laat ze maar even zweten nu. Even zo laten gewoon.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:53 schreef joers1 het volgende:
Iets in me zegt, dat ze voor 210 verkoopprijs hopen te gaan.
Zuslief heeft zojuist makelaar gebeld...bod van 200k uitgebracht met mededeling dat de rek er daarmee uit is.
We weten 500% zeker dat we het hebben willen
Die link ontgaat mij even...quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:27 schreef DS4 het volgende:
Al die figuren die zo goed weten hoe je moet handelen zijn neem ik aan multi-miljonair?
Of is het gewoon het spelen van een spel zonder nieten? Want dan is het allemaal wel heel erg makkelijk...
Bij onderhandelen moet je een gevoel hebben. En dat gevoel heb je als je in het spel zit. Vanaf de zijlijn is het lastig coachen.
Met handelen kun je heel rijk worden. Tenminste... met goed handelen.quote:
Damn wat zou ik graag zulke kopers hebben als julliequote:Op woensdag 29 juni 2011 16:53 schreef joers1 het volgende:
Iets in me zegt, dat ze voor 210 verkoopprijs hopen te gaan.
Zuslief heeft zojuist makelaar gebeld...bod van 200k uitgebracht met mededeling dat de rek er daarmee uit is.
We weten 500% zeker dat we het hebben willen
Zo geredeneerd moeten ze het op 7k5 ook niet stuk laten lopen. Ik zou gewoon voet bij stuk houden en desnoods even niets meer laten horen. Te graag willen kan je een hoop geld gaan kosten!quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:34 schreef Bayswater het volgende:
Geheel volgens het makelaarshandboekje, willen minimaal op 207,5 uitkomen. Alles daarboven is meegenomen. Maar met 205 gaan ze het op 2,5 niet stuk laten lopen.
Touché. Nazoekend bleek in inderdaad een verkeerd getal te hebben onthouden, en dit haalt mijn betoog onderuit. Die 28 miljard euro zijn de jaarlijkse hypotheekkosten, niet de kosten van HRA (10 miljard euro). Dat haalt mijn betoog onderuit, tenzij de overdrachtsbelasting inmiddels minder is gaan opleveren...quote:Op maandag 27 juni 2011 10:42 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Waar haal je die cijfers vandaan, want ik herinner me hele andere getallen?
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |