Er zijn mensen die dat niet zo zien, die denken ik heb geen hypotheek dus het kost me bijna niets. Dat ze de rente over twee ton mislopen vergeten ze maar even.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:30 schreef PierreBetfair het volgende:
Feit blijft dat het nog steeds behoorlijk geld kost als het leeg staat, zelfs al is het huis volledig afbetaald.
En als de verkopers dat accepteren, liever dan met de prijs zakken dan heeft joers daar exact niets aan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:30 schreef PierreBetfair het volgende:
Feit blijft dat het nog steeds behoorlijk geld kost als het leeg staat, zelfs al is het huis volledig afbetaald.
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En als de verkopers dat accepteren, liever dan met de prijs zakken dan heeft joers daar exact niets aan.
Dat is mijn "angst" een beetje;)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En als de verkopers dat accepteren, liever dan met de prijs zakken dan heeft joers daar exact niets aan.
Tja, punt is natuurlijk dat je niet weet hoe ze er bij zitten. Misschien hebben ze hun nieuwe huis gekocht met geld dat ze van familie gekregen hebben en hébben ze geen dubbele lasten. Zoals je zelf al concludeerde, je komt er niet achter anders dan gewoon te proberenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:32 schreef joers1 het volgende:
Vraag is dan.....hoe lang willen verkopers wachten. Ze hebben hun huis al ruim 9 maanden niet kunnen verkopen
We waren de eerste kijkers in 4 maanden
Dat is en blijft koffiedik kijken. Als ze nog lucht genoeg over hebben om nog eens 9 maanden te wachten dan kan je zwaar onder de vraagprijs blijven bieden maar zullen ze hoogstwaarschijnlijk daar niet op in gaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:32 schreef joers1 het volgende:
Vraag is dan.....hoe lang willen verkopers wachten. Ze hebben hun huis al ruim 9 maanden niet kunnen verkopen
We waren de eerste kijkers in 4 maanden
Jij bent niet degene die angstig moet zijn, dat zijn de verkopers wel. Echt waar, in deze tijd wachten tot je de prijs voor je huis krijgt die je wenst, is bijna een kansloze missie. Dat hebben de verkopers - nu hun woning inmiddels 10 mnd te koop staat - ook wel door. En dan ook nog elke maand geld betalen voor het leegstaande huis. Die mensen zijn blij als ze er vanaf zijn.quote:
Waaruit concludeer je dat? Als dat echt zo is, waarom zijn de prijzen dan niet enorm gedaald het afgelopen jaar?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:39 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Jij bent niet degene die angstig moet zijn, dat zijn de verkopers wel. Echt waar, in deze tijd wachten tot je de prijs voor je huis krijgt die je wenst, is bijna een kansloze missie.
Precies. gewoon laag inzetten, omhoog kan altijd nog.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:40 schreef Scorpie het volgende:
Dat moet je juist niet doen, die onderhandelingsruimte vragen. Gewoon bieden, jij bent aan zet.
Ken jij het huis, de buurt, de persoonlijke en financiele situatie en de mentaliteit van de verkopers dan? Hoe kun je in 's hemelsnaam daar nou zo'n conclusie over trekken?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:39 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Jij bent niet degene die angstig moet zijn, dat zijn de verkopers wel. Echt waar, in deze tijd wachten tot je de prijs voor je huis krijgt die je wenst, is bijna een kansloze missie. Dat hebben de verkopers - nu hun woning inmiddels 10 mnd te koop staat - ook wel door. En dan ook nog elke maand geld betalen voor het leegstaande huis. Die mensen zijn blij als ze er vanaf zijn.
Laat je niks wijsmaken, poot stijfhouden, met die 205 kom je wel.
Ik hoor het later wel, succes
True!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:40 schreef Scorpie het volgende:
Dat moet je juist niet doen, die onderhandelingsruimte vragen. Gewoon bieden, jij bent aan zet.
Niet bieden, gewoon tersloops een indicatie prijs laten vallen (ik dacht zo rond ......), dan merk je vanzelf aan verkoper/makelaar of je in de buurt zitquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:43 schreef joers1 het volgende:
[..]
True!
Ik ben niet hard genoeg haha, hoor ik vaker. Wil te sympathiek blijven
Denk je dat de verkopers sympathiek zijn? Of zouden die ook gewoon zoveel mogelijk van jouw geld voor hun huis willen hebben en het daar zo hard mogelijk op spelen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:43 schreef joers1 het volgende:
[..]
True!
Ik ben niet hard genoeg haha, hoor ik vaker. Wil te sympathiek blijven
Je hebt volkomen gelijk hoor.....maar zo ben ik gewoon story of my life.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Denk je dat de verkopers sympathiek zijn? Of zouden die ook gewoon zoveel mogelijk van jouw geld voor hun huis willen hebben en het daar zo hard mogelijk op spelen?
Ik heb uiteindelijk zelfs mijn aankoopmakelaar onder druk moeten zetten om mijn bod te verlagenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:49 schreef joers1 het volgende:
[..]
Je hebt volkomen gelijk hoor.....maar zo ben ik gewoon story of my life.
Dáárom gaat mijn zakelijke zus ook mee:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |