Nouja, wat een stom antwoord! Ik word er een beetje boos van.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:32 schreef bitterend het volgende:
![]()
![]()
Welke advies Rocka?? over mijn man zijn vakantie?
Ik zei over het kolven "ik wil graag dat mijn man ook fles geeft enzo" zegt ze"maak jij geen zorgen wij zullen hem genoeg te doen geven"
Vreemd, ik heb een intake gehad maar niks gehoord over een bezoekje rond 36-37 weken. Dat doen ze bij deze organisatie denk ik niet. Wij moeten bellen na de bevalling en dan komt er iemand, that's it.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:28 schreef Susie het volgende:
[..]
Kraamconsulent is er bij mij langsgeweest voor een intake en uitleg hoe en wat.
En idd bij 36 - 37 wkn neemt ze weer even contact op.
Dit vind ik een goede en praktische reden. Maar dan moet de borstvoeding wel lukken natuurlijk! Anders moet je er evengoed nog uit...quote:Op zondag 26 juni 2011 19:52 schreef octopussy het volgende:
Baby bij je hebben op de slaapkamer vond ik wel fijn in het begin. Zeker omdat je er dan niet tig keer uit hoeft met de voeding.
Hoeft helemaal niet zo te zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:04 schreef Soempie het volgende:
Dat is ook een goed punt. Misschien is het mogelijk het verlof op te delen? Of om de dag te doen?
Ik heb er een hekel aan als andere mensen in m'n spullen rommelen en zich met dingen bemoeien of advies geven waar ik niet om vraag, dus ik zie een beetje op tegen die kraamzorg.Denk dat het dan wel goed is als m'n vriend er is. Ik wil altijd alles zelluf doen. Maar misschien ben ik dan wel zo stuk, dat ik het niet eens in de gaten heb.
Ik vind wat je schrijft wel erg fijn!!de kraam zei dat ik niks in huis moest hebben...maar ik ben liever voorbereid hoor!! ik wil ook niet als BV niet lukt met een hongerig huilende kind s'nachts zitten omdat ik de middelen niet had.l..ik wil niet te afhankelijk zijn van de kraam!quote:Op zondag 26 juni 2011 19:52 schreef octopussy het volgende:
Baby bij je hebben op de slaapkamer vond ik wel fijn in het begin. Zeker omdat je er dan niet tig keer uit hoeft met de voeding. We hebben het eerst met een wiegje geprobeerd, maar ik kon de kleine niet zien en dat voelde niet fijn. Daarna van een Ikea bedje een co-sleeper gemaakt en dat ging perfect. Na een maand of 4 hebben we Hannah wel naar haar eigen kamertje gebracht omdat we steeds van elkaar wakker werden. Ik denk dat baby 2 ook de eerste tijd in de co-sleeper gaat.
Een kolf is snel genoeg gehuurd bij de thuiszorgwinkel, dus maak je daar geen zorgen over. Persoonlijk had het me wel veel zorgen bespaard als ik voor noodgevallen wat kunstvoeding in huis had gehad. Ik had er toen al nacht opzitten dat Hannah 8 uur niets wilde drinken en ik nog geen kolf had.
Ik vind het trouwens zelf ook wel belangrijk dat mijn man er de eerste week ook bij is. Het is net zo goed zijn kind, en hij moet er ook mee kennis maken. Bovendien is het nu voor Hannah ook wel fijn als ze ook aandacht krijgt van haar papa.
ja ik snap het dat de kleine veel slaapt...maar als ze niet slaapt kan ik lekker douchen en mijn man haar lekker kroelen of wat dan ook...quote:Op zondag 26 juni 2011 19:58 schreef Kleurdoos het volgende:
wat betreft mijn vent, waarschijnlijk beval ik rond de herfstvakantie, dus hij heeft mazzel (leraar) maar aan de andere kant, als ie de dag na de bevalling er is prima, maar verder slaapt de kleine erg veel en zal hij hem na werktijd ook wel zien. Bij Elin was t ook voornamelijk dat ik bezig was met de voedingen en dat ze daana weer sliep, hij kon weinig helpen en verveelde zich al snel hoor.
ik heb denk ik volledig 6 uur per dag...maar ik vind het wel er veel!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:04 schreef Soempie het volgende:
Dat is ook een goed punt. Misschien is het mogelijk het verlof op te delen? Of om de dag te doen?
Ik heb er een hekel aan als andere mensen in m'n spullen rommelen en zich met dingen bemoeien of advies geven waar ik niet om vraag, dus ik zie een beetje op tegen die kraamzorg.Denk dat het dan wel goed is als m'n vriend er is. Ik wil altijd alles zelluf doen. Maar misschien ben ik dan wel zo stuk, dat ik het niet eens in de gaten heb.
haha ben er niet zoveel mee bezig..denk er af en toe erover en dan schrijf ik het hier ook maar verder heb andere dingen aan mijn hoofd, toch bedankt voor de tip doosquote:Op zondag 26 juni 2011 20:52 schreef Kleurdoos het volgende:
ik zou als ik jou was er wat minder mee bezig zijn Bitterend
en ik moet zeggen dat ik dr helemaal geen zin in heb dat zo iemand de hele tijd in mijn zone is...quote:Op zondag 26 juni 2011 20:49 schreef Kleurdoos het volgende:
BV neemt veel tijd in beslag, idd..maar als je kindje gelijk goed aanhapt en drinkt..dan heeft ze er geen hol mee te maken
O als er iets verkeerd gaat bij BV dan schakel ik wel een lactatiekundige in, daar heb ik mijn kraam niet voor nodig.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en ik moet zeggen dat ik dr helemaal geen zin in heb dat zo iemand de hele tijd in mijn zone is...
vind eigenlijk dat mijn kraam ook wel elke dag 2 uurtjes mag komen ipv langer, heb daar helemaal geen zin in...
Het ligt er maar aan hoe je uit de strijd komt denk ik. Hier vonden wij het allebei erg fijn dat ze er was. Ik kon nog nauwelijks uit bed wegens veel pijn en we kregen ook niet zoveel slaap. De kraam bracht ons dan beiden ontbijt op bed, heerlijk. En ondanks dat wij maar op 60m2 wonen had ze genoeg te doen op een dag. Mr.DML was de eerste dagen alleen maar bezig met dingen als boodschappen, aangifte, bezoek ontvangen.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
en ik moet zeggen dat ik dr helemaal geen zin in heb dat zo iemand de hele tijd in mijn zone is...
vind eigenlijk dat mijn kraam ook wel elke dag 2 uurtjes mag komen ipv langer, heb daar helemaal geen zin in...
Klinkt erg fijnquote:Op zondag 26 juni 2011 20:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het ligt er maar aan hoe je uit de strijd komt denk ik. Hier vonden wij het allebei erg fijn dat ze er was. Ik kon nog nauwelijks uit bed wegens veel pijn en we kregen ook niet zoveel slaap. De kraam bracht ons dan beiden ontbijt op bed, heerlijk. En ondanks dat wij maar op 60m2 wonen had ze genoeg te doen op een dag. Mr.DML was de eerste dagen alleen maar bezig met dingen als boodschappen, aangifte, bezoek ontvangen.
Ow en omdat wij zo klein wonen slaapt Puck nu met 5 maanden nog steeds in een co-sleeper bij ons. Gaat heel goed en we vinden het allen fijn
Herkenbaar. Maar misschien vind ik het, als het eenmaal zover is, wel heel prettig.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
kan ik me wat bij voorstellen; maar na de vorige bevalling heb ik natuurlijk geen kraam gehad; aangezien we in het ziekenhuis waren.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het ligt er maar aan hoe je uit de strijd komt denk ik. Hier vonden wij het allebei erg fijn dat ze er was. Ik kon nog nauwelijks uit bed wegens veel pijn en we kregen ook niet zoveel slaap. De kraam bracht ons dan beiden ontbijt op bed, heerlijk. En ondanks dat wij maar op 60m2 wonen had ze genoeg te doen op een dag. Mr.DML was de eerste dagen alleen maar bezig met dingen als boodschappen, aangifte, bezoek ontvangen.
Ow en omdat wij zo klein wonen slaapt Puck nu met 5 maanden nog steeds in een co-sleeper bij ons. Gaat heel goed en we vinden het allen fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |