nou ja bij een thuisbevalling is ook een kraamverzorgster aanwezig en aangezien ik 's nachts bevallen ben...quote:Op maandag 27 juni 2011 11:22 schreef Vlindur het volgende:
Vicky, nachtkraam? Onze kwam alleen overdag? Is het normaal dat ze er snachts ook zijn?
Ohja, dat deed die van mij ook nog! Ik had hier toen destijds nog die foto laten zien dat ze er een heel kunstwerk van gemaakt had, uit banaan de naam ''Wolf'' gesneden met blauwe muisjes eromheen en mandarijnpartjesquote:Op maandag 27 juni 2011 11:28 schreef Vlindur het volgende:
Ik wil nu een die ook elke dag salades en lekkere dingen maakt![]()
![]()
Als je dat wil...quote:Op maandag 27 juni 2011 12:09 schreef simmu het volgende:
tip; eis je rust. desnoods kieper je iedereen het huis uit.
dat lijkt me redelijk zelfevidentquote:Op maandag 27 juni 2011 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als je dat wil...
Voor mij zou dat helemaal niet hoeven namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb het maar ff zo gedaan anders staan er straks berichtjes dat het niets met zwangerschap te maken heeft.
ik ga nu bijkomen, die stress afgelopen nacht en vanmorgen was niet zo goed voor de meiden voel ik.
Mr.DML is ook gaan werken hoor. Ik kreeg een 9e en 10e dag en toen kwam de kraam nog maar een paar uurtjes en toen heeft hij halve dagen gewerkt zodat hij er weer was als de kraam weg ging.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, ik vind nu de sfeer en tendens een beetje in het topic dat je maar een ontaarde vader bent als je gaat werken die week. En zeker met je eerste zwangerschap ben je vaak al zo onzeker. Ik wil maar aangeven dat het dus bést kan, die week werken, Dat je dan ook wel een lieve papa bent en heus ook een band opbouwt.
Natuurlijk moet iedereen dat voor zich weten. maar een béétje een ander geluid soms is ook wel prettig.
(ik vraag me dan af hoe je dat later ziet, ze blijven groter groeien, dingen leren, die mis je dan ook als vader (of als buitenshuis werkende moeder) ben je dan ook ontaard? je kan gewoon niet 18 jaar naast ze gaan zitten.)
Welneequote:Op maandag 27 juni 2011 12:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, ik vind nu de sfeer en tendens een beetje in het topic dat je maar een ontaarde vader bent als je gaat werken die week. En zeker met je eerste zwangerschap ben je vaak al zo onzeker. Ik wil maar aangeven dat het dus bést kan, die week werken, Dat je dan ook wel een lieve papa bent en heus ook een band opbouwt.
Natuurlijk moet iedereen dat voor zich weten. maar een béétje een ander geluid soms is ook wel prettig.
(ik vraag me dan af hoe je dat later ziet, ze blijven groter groeien, dingen leren, die mis je dan ook als vader (of als buitenshuis werkende moeder) ben je dan ook ontaard? je kan gewoon niet 18 jaar naast ze gaan zitten.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |