Mocht de potentie minimaal zo mooi blijven als dit dan wil ik Dinsdag best op pad!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:51 schreef dan13lv het volgende:
wie heeft er zin om dinsdag mee te gaan stormchasen in het noorden van het land?
al mijn maatjes kunnen niet of durven niet ...
Waar woon je?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:51 schreef dan13lv het volgende:
wie heeft er zin om dinsdag mee te gaan stormchasen in het noorden van het land?
al mijn maatjes kunnen niet of durven niet ...
Ik ben altijd in voor een spectaculair onweer, maar die hagel mag van mij wel weg blijven want wat dat betreft hoop ik dan juist dat het meevalt.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:52 schreef MaLo het volgende:
Oftewel, in het oosten lijkt het allemaal wel mee te vallen?
Ik hoop het. Ik zit echt niet te wachten op hagel en nog meer van die zooi.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:52 schreef MaLo het volgende:
Oftewel, in het oosten lijkt het allemaal wel mee te vallen?
Estofex verwacht dus hagelstenen die groter zijn dan pingpongballen en iets kleiner dan tennisballen.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:59 schreef dan13lv het volgende:
estofex voorspelt hagelstenen groter dan 5cm in doorsnee, dat is best wel groot ...
Waar wil je dan veilig gaan liggen op je bedje?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:13 schreef henkde_j het volgende:
Ik ga m'n luchtbed maar weer eens opzoeken
Het Oosten krijgt altijd het meeste heb ik het idee?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:17 schreef pietkanarie het volgende:
Ik hoop niet dat er overal spectaculair weer is, behalve in het oosten waar ik dus woon(omgeving zwolle).
Qua weer gebeurt daar meestal weinig bijzonders.
Ai...te ver weg helaasquote:
Dat idee heb ik dan weer bij het zuiden en het westen...quote:Op zondag 26 juni 2011 21:18 schreef Timmos het volgende:
[..]
Het Oosten krijgt altijd het meeste heb ik het idee?..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |