Ze willen nog geen paniekerige honden wakker maken.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:40 schreef Resistor het volgende:
KNMI heeft het voor dinsdag nog over 'enkele onweersbuien', zal wel 1 heeeeeeeeele grote zijn dan
Het tokkievolk zit dinsdag lekker centraal op het strand, ideaal voor een tornadoquote:Op zondag 26 juni 2011 11:41 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ze willen nog geen paniekerige honden wakker maken.
Pietje:quote:Op zondag 26 juni 2011 11:47 schreef aloa het volgende:
Ik lees ook weinig over dinsdag bij Piet Paulusma en Meteoconsult.
quote:Later in de middag en avond kans op de eerste fikse onweersbuien. Een matige wind uit het zuidwesten.
Ik denk dat Piet het niet meer aandurftquote:Op zondag 26 juni 2011 11:47 schreef aloa het volgende:
Ik lees ook weinig over dinsdag bij Piet Paulusma en Meteoconsult.
Een level 3 heb ik nog nooit gehad, is nog wel een testkaart uiteraard.quote:Op zondag 26 juni 2011 09:37 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Klopt, W/NW Frankrijk. Gisteren een mail gehad van Oscar (Estofex) want had een vraag over de inidex wat het precies is, kreeg daarop antwoord dat het een mix is van onstabiliteit, windschering, grootschalige stijgende beweging en convectieve neerslag. Het is nog wel een testkaart
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad ja. MC verwacht ook stevige onweersbuien met hagel en windstoten.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:51 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Ik denk dat Piet het niet meer aandurft![]()
MC: http://www.weer.nl/nl/home/weer/weerpresentatie.html
Het leek wel alsof je in een discotheek stond met witte ballen die steeds aan en uit gingenquote:Op zondag 26 juni 2011 11:42 schreef meteo-online het volgende:
Kan me mei 2009 nog voor halen, enkele onweersbui....
Ik verwacht niet veel, kan het altijd meevallen.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:58 schreef richie29 het volgende:
Tot nu toe lijkt Fredo een keer echt flink in de prijzen te vallen
Och als de zon eenmaal doorkomt is het al 22 graden. Zie Lelystad/Groningen etcquote:Op zondag 26 juni 2011 12:15 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet veel, kan het altijd meevallen.![]()
Actueel grijs, 18,4 graden terwijl ze hier 26 graden afgeven.
Moet er nog heel wat gebeuren.
Geloof mij, dat wil je _niet_quote:Op zondag 26 juni 2011 12:40 schreef Disorder het volgende:
Ik wil tornado's dinsdag. Geef me tornado's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |