Nee, dat vind ik zonde van m'n geldquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Da's nou een stomme reden!Pak gewoon een maatje groter als dat beter staat, nu heb je helemaal niks
Belachelijk! Zit 'ie goed trouwens?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:37 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik heb m'n bh al! En ik heb nog wel later besteld dan jij!
Als die doorgaat... hier is het nu mooi weer, hopelijk blijft het morgen ook droog + enigszins zonnig als het kan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Weet ook nog steeds niet wat ik aan doe morgen..
Heb wel zin in de bbq eigenlijk..
Ja, hij zit goed. Moet wel even wennen, want meestal heb ik padded bh's. Nu voel je alles zittenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Belachelijk! Zit 'ie goed trouwens?. Welke had je ook alweer?
Eén van mijn bestelde beha's draagt dezelfde naam als één van m'n collega's. Das best raar op zich
.
Schizofreyaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat doet Freya. Elk model heeft een naam
.
Hij wordt morgen opnieuw aangeboden. Was net gewend aan het kennismaken met m'n buren op deze manierquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:37 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik heb m'n bh al! En ik heb nog wel later besteld dan jij!
Ik heb een heupbroek maat 38 aan as we speakquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goed passende kleding zie ik als ik spekkiger ben als een investering zodat ik mezelf iig niet lelijk hoef te voelen![]()
En achterin mijn kast ligt een heupbroek in maat 38 te verstoffen
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hij wordt morgen opnieuw aangeboden. Was net gewend aan het kennismaken met m'n buren op deze manier
Had daarna nog een setje van Huit besteld, geef ik eigenlijk toch iets meer kans dan freya qua smaak.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:49 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Iedereen heeft hem al, behalve ik. Wat hadden jullie als indicatiedatum op shopvip? of hebben jullie daar niet eens naar gekeken?.
Wij hebben ook nieuwe buren trouwens. Ben benieuwd! De vorigen maakten altijd ruzie en er was ook wel eens politie. Heb het idee dat ze eruit gezet zijn...
Dat vind ik weer helemaal niksquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Had daarna nog een setje van Huit besteld, geef ik eigenlijk toch iets meer kans dan freya qua smaak.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:58 schreef V1z0R het volgende:
Jaja, die postkoets was mij een portie rap!
Maar TNT was niet echt "vroegah", het was pas een paar jaar TNT. PTT, dát is vroeger, dat bedoelt Vizquote:
Grapjurkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:58 schreef V1z0R het volgende:
Jaja, die postkoets was mij een portie rap!
Vik je doet het vast niet expres, maar zoals je over de relatie van Mark en jezelf post lijkt het net alsof jullie al 50 jaar getrouwd zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:07 schreef Viking84 het volgende:
Goffer, Mark is later. Is nog wel een half uur bezig op het werk. Erg leuk op vrijdag!
![]()
.
Ik ga zo maar alvast beginnen met koken iig.
Gezellig toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vik je doet het vast niet expres, maar zoals je over de relatie van Mark en jezelf post lijkt het net alsof jullie al 50 jaar getrouwd zijn
Ik gooi 'm er weer ff in hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vik je doet het vast niet expres, maar zoals je over de relatie van Mark en jezelf post lijkt het net alsof jullie al 50 jaar getrouwd zijn
Ze heeft wel een platte buikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik gooi 'm er weer ff in hoor
[ afbeelding ]
Dat zijn haar hngatteien die alles mooi egaal maken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze heeft wel een platte buik.
Fijn dat het fijn was bij de fysio.
Wut?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat zijn haar hngatteien die alles mooi egaal maken.
quote:Resultaten weergeven voor hongarien. Zoek in plaats daarvan naar hngatteien.
Heeft dat ding in je kop invloed op je typkunsten ofzo?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat zijn haar hngatteien die alles mooi egaal maken.
Nee, bij ons is 5,5 onvoldoende, 5,6 voldoende.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heeft dat ding in je kop invloed op je typkunsten ofzo?.
voor Mo! Gelukkig!
. En je hebt hem op 0,3 na gehaald, want 5,5 is ook voldoende
.
Super fijn!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
5,8 voor Syntax! Op 0.2 gehaald dus!!!daar ben ik gewoon vanaf!!
Wat een pauperuniquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, bij ons is 5,5 onvoldoende, 5,6 voldoende.
quote:
Wie was die lolbroek?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik had een 8 op Inleiding tot de taalkunde. Was in een half uur klaar, terwijl er 3 uur voor stonden.
Er zaten dan ook van die vragen tussen als: "wat is de nationaliteit van de auteur van the Language Instinct?" (dat boek moesten we bestuderen), "Hoeveel vragen denk je goed te hebben?".
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heeft dat ding in je kop invloed op je typkunsten ofzo?.
voor Mo! Gelukkig!
. En je hebt hem op 0,3 na gehaald, want 5,5 is ook voldoende
.
Wat een pauperuniquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik had een 8 op Inleiding tot de taalkunde. Was in een half uur klaar, terwijl er 3 uur voor stonden.
Er zaten dan ook van die vragen tussen als: "wat is de nationaliteit van de auteur van the Language Instinct?" (dat boek moesten we bestuderen), "Hoeveel vragen denk je goed te hebben?".
Van Zonneveldquote:
Ik dacht het wel!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van Zonneveld.
En ja, ik denk dat bepaalde vakken op onze uni wel érg gemakkelijk waren.
Het was geen sneer!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]als je eens zou nadenken voor je een sneer post, Vikkestein, zou je weten dat we op moeten letten met wat we zeggen vanwege dat gedoe met adsense.
Gefeli Mo
Okee want het klonk niet bepaald vriendelijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het was geen sneer!.
En ik snap hem.
quote:
I feel youquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, bij ons is 5,5 onvoldoende, 5,6 voldoende.
Ik weet niet wat jij dacht, maar ik had het over je ABI natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Okee want het klonk niet bepaald vriendelijk
En ik had niet anders verwacht dan dat je hem snapt
Ja dat dacht ik al, het klonk gewoon negatief, vooral gezien het feit dat je er zelf ook een hebtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij dacht, maar ik had het over je ABI natuurlijk. Het was niet gemeen/onaardig bedoeld iig
.
Dat was mijn plan ook. Dikke faal. Vriendje is laat en gaat nu patat halen, mijn planning vanmiddag liep in de soep. Dan komt er zo'n lijstje:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben alvast aan het balansen voor morgen.
Ja juist daarom vond ik dat ik er een opmerking over mocht maken, het was in zekere zin dus ook zelfspotquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, het klonk gewoon negatief, vooral gezien het feit dat je er zelf ook een hebt
Maar goed, vriendjes?
Oh zoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja juist daarom vond ik dat ik er een opmerking over mocht maken, het was in zekere zin dus ook zelfspot.
Ja, vriendjes!.
Hey, ik wens geen panne(n)koek genoemd te wordenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh zosoz mijn werkgeheugen is vol.
Pannekoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Langer laten bakken?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:55 schreef Viking84 het volgende:
Ben aan het koken en het gehakt werd daarnet weer eens niet bruin.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:00 schreef Jagärtrut het volgende:
boh...hardgelopen. Denk zo'n 4 km. weer....
Bah, irritant is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb gisteren en vandaag geen cruesli gesnoept.
Over vakantie gesproken: wij willen een lang weekend weg, ergens binnen Europa, eind juli, begin augustus. Met vliegtuig. Waar kunnen we ook alweer goedkope tickets boeken en waar moeten we naartoe? Tips??.
Niet meer actief op Fok!
Nee, fornuis aanzettenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Langer laten bakken?
Ik ga zu hause, sporten, film kijken en nog ergens wat eten
tot morgen!
Eerder 'fornuis aanzetten' gok ikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:02 schreef Perruche het volgende:
[..]
Langer laten bakken?
Ik ga zu hause, sporten, film kijken en nog ergens wat eten
tot morgen!
In kader van Jätje's spoiler las ik:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:03 schreef Viking84 het volgende:
quote:Ik heb gisteren en vandaag geen cruesli gepoept.
Ook erg fijnquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
In kader van Jätje's spoiler las ik:
[..]
Nee, want ik had m'n CI dus weer niet op (waarom heb ik dat ding eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:04 schreef Goodbye het volgende:
Hoe kan je dat nou niet merken, Vik?Of wacht je niet tot de olie/boter heet is?
waarom met het vliegtuig? Ik zou bijvoorbeeld de trein pakken naar Hamburg/Keulen/Dusseldorf...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bah, irritant is dat.
Over vakantie gesproken: wij willen een lang weekend weg, ergens binnen Europa, eind juli, begin augustus. Met vliegtuig. Waar kunnen we ook alweer goedkope tickets boeken en waar moeten we naartoe? Tips??.
Omdat dat het snelst en goedkoopst is? In mijn beleving dan. Ik wil niet heel veel reistijd kwijt zijn, want het is vrijdagmiddag weg en zondagavond terug.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
waarom met het vliegtuig? Ik zou bijvoorbeeld de trein pakken naar Hamburg/Keulen/Dusseldorf...
Met het vliegtuig: Portugal?
Goedkope tickets: nsinternationaal.nl , ryanair.com, qfly.com .
Germanwings heeft nu een aanbieding dat je voor 60 euro retour kunt vliegen naar een verassingbestemming, lijkt me ook erg tof...
http://www.germanwings.co(...)g.aspx?culture=nl-NL
Nee, want ik moet dus werken deze zomerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:09 schreef Goodbye het volgende:
Waarom zo kort, je kan er toch wel één dagje bij pakken?
hangt er dus vanaf waar je heen gaat. Vliegen moet je naar schiphol/eindhoven/maastricht, bagage inchecken, op tijd bij de gate zijn, vliegen, op bagage wachten, van het vliegveld naar de stad, en andersom ook. Stel je gaat naar Hamburg (super toffe stad!) ben je met de trein denk ik goedkoper uit, en sneller....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omdat dat het snelst en goedkoopst is? In mijn beleving dan. Ik wil niet heel veel reistijd kwijt zijn, want het is vrijdagmiddag weg en zondagavond terug.
Ja, maar als je werkt bij een uitzendbureau bouw je ook vakantiedagen op. Eén keer op vrijdag vrij zal vast voor beide partijen geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, want ik moet dus werken deze zomer.
Ik ben nu een halve dag op vrijdag vrij en de afspraak was om 30 tot 36 uur te werken, dus het zal vast wel kunnen om een keer een hele dag van die halve te makenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar als je werkt bij een uitzendbureau bouw je ook vakantiedagen op. Eén keer op vrijdag vrij zal vast voor beide partijen geen probleem zijn.
Maar als je er zelf geen behoefte aan hebt, maakt het ook niet uit
Wauw, nu al?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hai!
Ik ga eten, spullen pakken en dan vertrekt dit plattelandsmeisje naar de grote stad
Ik zou het wel doen, anders heb je alleen de zaterdag maar als hele dag. Dat is kort hoor!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben nu een halve dag op vrijdag vrij en de afspraak was om 30 tot 36 uur te werken, dus het zal vast wel kunnen om een keer een hele dag van die halve te maken. Maar eerst maar eens bedenken waarnaartoe dan
.
Tickets: hier -> http://www.qfly.nl/quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bah, irritant is dat.
Nein, dat mocht wel overigens (heel lief aangebodenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wauw, nu al?Ga je logeerderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. doen![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nein, dat mocht wel overigens (heel lief aangeboden) maar ik ga gewoon naar een hotel. Kom vanavond pas laat aan (want voor ik hier echt weg ben...) en dan duik ik gewoon mn bed in. Plus, dan hoef ik morgenochtend niemand lastig te vallen met mijn ochtendrituelen en kan ik gewoon uitgebreid mijn
Relaxed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. doen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Stadquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Tickets: hier -> http://www.qfly.nl/
Briljante site
Wil je naar een stad, of natuur, of strand, of ... ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |