Zo heel gek is dat toch niet? Je bent 21, je hebt 20k schuld bij IBG, je woont bij je ouders en je ouders schoppen je op straat.quote:
Dan wel. Maar als je daardoor zelfmoordneigingen hebt moet het in R&P, als je gewoon wil klagen in KLB, als je het erover wil hebben in GC, als je van pa naar ma moet reizen in TRA, enz enz, maar dat is niet duidelijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:32 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zo heel gek is dat toch niet? Je bent 21, je hebt 20k schuld bij IBG, je woont bij je ouders en je ouders schoppen je op straat.
Dan heb je toch echt hulp nodig lijkt me?
Ach ja, dat krijg je wanneer je broer en zus succesvol zijn. Broer heeft een eigen bedrijf en mijn zus een hoge opleiding en een goede baan. En ik? Ik heb natuurlijk nog niets.quote:
Gewoon geinterreserd in de mening van anderen hier over.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:57 schreef BlueMage het volgende:
Onbekentik zou als ouder zijnde ook 't contact verbreken hoor.
Maar uhm serieus...TS begint? Beetje achtergrond kan geen kwaad natuurlijk.
lijkt mer erg lastig als ze niet gescheiden zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:35 schreef Lastpost het volgende:
Enkel met 1 ouder, mishandeling was de oorzaak.
Dat is ook niet het geval, dat scheelt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:42 schreef karo30 het volgende:
[..]
lijkt mer erg lastig als ze niet gescheiden zijn
ja dat maakt het een stuk een voudiger en je hebt er gen spijt van dt je geen contact meer hebt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:43 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat is ook niet het geval, dat scheelt.
Ik vind dit echt heel erg goed van je dat je langs hem bent gelopen en je niet hebt verlaagd tot zijn niveau.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:51 schreef Lastpost het volgende:
Nope, als je bloedeigen vader je bedreigd, je hand tussen de deur stopt als straf, je wekelijks onder de blauwe plekken zat en je eigen moeder bedreigd met een vuurwapen is de liefde snel bekoeld hoor.
Ben hem nog wel een keer tegengekomen in de stad, had eerst de neiging om 'm een goede tik te verkopen (was nog jong toen die zaken gebeurde) maar ben maar gewoon straal langs hem gelopen.
Als er iemand moet zijn die spijt zou moeten hebben is hij het wel, ik slaap er in ieder geval geen nacht minder om hoor, heb zelfs z'n achternaam niet meer.
Kun je krom vinden maar ben er gewoon erg in geinterreseerd.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:52 schreef Cat22 het volgende:
Ben je met een onderzoek bezig TS? Of zoek je lotgenoten? Je vraagt fokkers wel om gevoelig liggende info, zonder zelf iets van een achtergrond te willen geven. En dat is een beetje krom in mijn ogen.
Dan wens ik je veel succes bij het krijgen van antwoorden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:54 schreef karo30 het volgende:
[..]
Kun je krom vinden maar ben er gewoon erg in geinterreseerd.
Maar niet zo geinteresseerd dat je er wat moeite insteekt om er een interessant topic van te maken. Je kunt niet van anderen verwachten dat ze hun persoonlijk leven blootgeven als je dat zelf niet doet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:54 schreef karo30 het volgende:
[..]
Kun je krom vinden maar ben er gewoon erg in geinterreseerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |