Ken je mijn moeder danquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:56 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb nog gewoon contact met je moeder hoor.
Alleen van binnen hihiquote:
Mannnquote:
zijn daar goede reden voor danquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:00 schreef Dimens het volgende:
Van plan het contact met mijn ouders te verbreken wanneer ik het huis uit ben.
Andersom echter niet, regelmatig onaagekondigt bellen ze aan met een bakje soep en een roddel van je 'oude buurt'quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:00 schreef Dimens het volgende:
Van plan het contact met mijn ouders te verbreken wanneer ik het huis uit ben.
Lig je lekker te chillen met je nieuw chimi in je nieuwe casa, opeens je moeder op de stoep.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Andersom echter niet, regelmatig onaagekondigt bellen ze aan met een bakje soep en een roddel van je 'oude buurt'
zolang het op de stoep is en niet binnen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:02 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Lig je lekker te chillen met je nieuw chimi in je nieuwe casa, opeens je moeder op de stoep.
Met mijn ouders valt niet te communiceren, in hun ogen ben ik ook mislukt.quote:
Daarom ook in Groningen wonen zodat ze dit hopelijk niet gaan doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Andersom echter niet, regelmatig onaagekondigt bellen ze aan met een bakje soep en een roddel van je 'oude buurt'
Ik woon ook in Groningen maar hier is het vast niet anders dan in Maastrichtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Met mijn ouders valt niet te communiceren, in hun ogen ben ik ook mislukt.
[..]
Daarom ook in Groningen wonen zodat ze dit hopelijk niet gaan doen.
Ik woon in Zoetermeer.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik woon ook in Groningen maar hier is het vast niet anders dan in Maastricht
komt mij niet geheel onbekent voorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Met mijn ouders valt niet te communiceren, in hun ogen ben ik ook mislukt.
[..]
Daarom ook in Groningen wonen zodat ze dit hopelijk niet gaan doen.
Goeie keus, wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik woon in Zoetermeer.
Groningen lijkt mij wel leuk, daar wil ik graag naartoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |