Ik had inderdaad ook het idee dat er veel mensen zaten die niet wisten wat ze van een Malick film konden verwachten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:04 schreef Gillingham het volgende:
The Tree of Life in Pathé Buitenhof in Den Haag was ook alles behalve ideaal. Redelijk wat mensen weggelopen. Helaas draaide die film niet in het Filmhuis. Eigenlijk wel een misser, die film hoort daar gewoon thuis. Zal wel door Brad Pitt komen.
Die merk je niet omdat ze in de gangpaden blijvenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Bediening die de hele tijd langs loopt lijkt me ook niet echt cool
Op de site zie ik toch echt stoelen, geen banken. Wat comfortabeler dan de meeste andere bioscoopstoelen, maar toch...quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:59 schreef Dopekoe het volgende:
Daarom is cinelounge zo relaxed.... Eten bestellen voor de film begint en als je dan alsnog honger krijgt komen ze met een druk op de knop bij je langs
Dus zijn pauzes niet nodig en je hoeft zeker niet in de rij te staan om iets te halen en dan weer terug te moeten rennen naar je stoel om op tijd terug te zijn
En je zit op banken in plaats van op stoeltjes
Hoe bereikt men de mensen in het midden dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:16 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Die merk je niet omdat ze in de gangpaden blijven
Doorgevenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:21 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Hoe bereikt men de mensen in het midden dan?
Meerdere gangpadenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:21 schreef Gillingham het volgende:
Hoe bereikt men de mensen in het midden dan?
het is eigenlijk zo ingedeeld:quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Toch niet per twee?
Wat een luxe...
Het was net zo gezelligquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoi FMT'ers, ik ben klaar met mijn tentamens![]()
![]()
![]()
Ik heb Fok! weer gedeblokkeerd van mijn computer () dus ik ga nu weer wat actiever meedoen in FMT
quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoi FMT'ers, ik ben klaar met mijn tentamens![]()
![]()
![]()
Ik heb Fok! weer gedeblokkeerd van mijn computer () dus ik ga nu weer wat actiever meedoen in FMT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Ik heb een 7.5 voor het moeilijkste vakquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:30 schreef picodealion het volgende:
Mwhehe. Goed gevoel over de tentamens?
quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
*aarrghh* ik ... kan ... niet .... ademen.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
*aarrghh* ik ... kan ... niet .... ademen.
Mond op mond beademing! Snel!
Tombola nu alweer vergeten?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
*aarrghh* ik ... kan ... niet .... ademen.
Mond op mond beademing! Snel!
Nee maar wel in België; Brusselquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Vast niet heel toevallig in Leuven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |