Geeft niets, deze schele hier zet d'r pc uit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik kon zo snel geen groot plaatje van deze scene vinden
[ afbeelding ]
Niets loop maar een beetje te fokken maar nu weet ik zeker dat ik hem niet kenquote:
Evil Dead, Bruce Campbellquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hebben jullie Evil Dead II niet eens gezien?
Wat is daar zo speciaal dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:53 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik ga hem bekijken in de meeste relaxe bioscoop die er is (naar mijn weten) www.cinelounge.nl
Op je wenken bediend worden, lekkere stoelen, bestellen vanuit je stoel en gelukkig geen pauzes (maar dat hebben veel tegenwoordigquote:
Pauzes vind ik altijd wel chill na tijdje kwam het ook weer terug bij ons omdat teveel mensen klachten hadden ingediendquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:03 schreef Asap het volgende:
[..]
Op je wenken bediend worden, lekkere stoelen, bestellen vanuit je stoel en gelukkig geen pauzes (maar dat hebben veel tegenwoordig)
Toch alleen bediend worden voordat de film begint mag ik hopen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:03 schreef Asap het volgende:
[..]
Op je wenken bediend worden, lekkere stoelen, bestellen vanuit je stoel en gelukkig geen pauzes (maar dat hebben veel tegenwoordig)
Dat dus, 1 pauze vind ik juist wel prettig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:05 schreef afro het volgende:
[..]
Pauzes vind ik altijd wel chill na tijdje kwam het ook weer terug bij ons omdat teveel mensen klachten hadden ingediend, Kan je altijd even roken, nieuw bier halen, nieuwe nacho's
Hier ookquote:Op woensdag 29 juni 2011 10:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm geen pauzes vind ik juist heel fijn
Even onthouden. Thnx!quote:
Maakt niet uit hoeveel ik haal popcorn en nachos zijn altijd op voor de film begint refill is altijd wel relax, en als je lekker aan het bier drinken ben moet je meestal wel zeiken op de helft.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:35 schreef Dr.Cooper het volgende:
Als de pauzes weer terugkomen zeg ik vrijwel zeker mijn PUC op. Wat een drama was dat zeg. De gem. speelduur is meestal maar rond de 100 minuten. Dan plak je maar een pleister op, als je geen 100 minuten zonder nicotine kunt. Zat je altijd net lekker in een film, hop pauze. Dan is het daarna weer gelijk rumoerig of mensen die te laat binnenkomen. Weer even erin moeten komen. Nee dank je wel. Gelijk in één keer doorgaan a.u.b. Een 2e bakje chips kun je ook een klein uurtje daarvoor alvast halen.
[..]
Even onthouden. Thnx!
Zijn er ooit bioscopen geweest waar dat niet kon?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:06 schreef Gillingham het volgende:
Ik vind het al vervelend als het überhaupt mogelijk is om eten te halen bij een bioscoop.
Luxquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Zijn er ooit bioscopen geweest waar dat niet kon?
Vind juist wel lache, beetje sfeer in de bios.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:06 schreef Gillingham het volgende:
Ik vind het al vervelend als het überhaupt mogelijk is om eten te halen bij een bioscoop. Al dat gekraak en gesmek.
En pauzes...
Als ik wil eten tijdens de film en de film wil pauzeren, dan huur ik de film wel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:30 schreef afro het volgende:
[..]
Vind juist wel lache, beetje sfeer in de bios.
als ik rustig een film wil bekijken download ik de film wel.
Te ver weg voor mijquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:26 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Lux
Daar kun je wel eten halen, maar dat neem je niet mee naar de zaal. Dat geldt wel voor meer filmhuizen. Plaza Futura en Flimhuis Den Haag volgens mij ook bijvoorbeeld.
Tja, iedereen vind weer wat anders lekker kijken. Maarja de bioscopen houden over het algemeen de mainstream aan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:32 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Als ik wil eten tijdens de film en de film wil pauzeren, dan huur ik de film wel.
En willen veel geld verdienen aan dure drankjes en snacksquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:34 schreef afro het volgende:
[..]
Tja, iedereen vind weer wat anders lekker kijken. Maarja de bioscopen houden over het algemeen de mainstream aan.
Waar woon je dan?quote:
Filmhuizen gelukkig niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:34 schreef afro het volgende:
[..]
Tja, iedereen vind weer wat anders lekker kijken. Maarja de bioscopen houden over het algemeen de mainstream aan.
Ben nog nooit geweest naar een filmhuis, wou laatst naar l'illusionist maar het is bijna bij elke film meteen vol gereserveerd.quote:
Daar heb je toch ook wel echte filmhuizen, naast Pathe Tuschinksi?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:41 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Amsterdam, dus kom zelden in een bios buiten Amsterdam of Zaandam.
Bij Filmmuseum wordt je gewoon toegelaten met een zakje m&m's. Ik heb er in ieder geval nog nooit iemand iets tegen zien doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:52 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Daar heb je toch ook wel echte filmhuizen, naast Pathe Tuschinksi?
Sowieso de films in het (voormalig) Filmmuseum.Daar zijn vast geen M&M's en Pringles te koop.
Bediening die de hele tijd langs loopt lijkt me ook niet echt coolquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:59 schreef Dopekoe het volgende:
Daarom is cinelounge zo relaxed.... Eten bestellen voor de film begint en als je dan alsnog honger krijgt komen ze met een druk op de knop bij je langs
Maar het ging er om of je eten kon krijgen bij de bioscoop.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:01 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Bij Filmmuseum wordt je gewoon toegelaten met een zakje m&m's. Ik heb er in ieder geval nog nooit iemand iets tegen zien doen.
The Tree of Life in Pathé Buitenhof in Den Haag was ook alles behalve ideaal. Redelijk wat mensen weggelopen. Helaas draaide die film niet in het Filmhuis. Eigenlijk wel een misser, die film hoort daar gewoon thuis. Zal wel door Brad Pitt komen.quote:Zijn uiteraard nog wel meer filmhuizen, maar de meeste zalen in de filmhuizen hier vind ik behoorlijk matig. Ga het liefst altijd naar Tuschinski. Maar ook daar is het niveau irritante bezoekers steeds groter aan het worden. Met Tree of Life was het echt een drama...
Ik had inderdaad ook het idee dat er veel mensen zaten die niet wisten wat ze van een Malick film konden verwachten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:04 schreef Gillingham het volgende:
The Tree of Life in Pathé Buitenhof in Den Haag was ook alles behalve ideaal. Redelijk wat mensen weggelopen. Helaas draaide die film niet in het Filmhuis. Eigenlijk wel een misser, die film hoort daar gewoon thuis. Zal wel door Brad Pitt komen.
Die merk je niet omdat ze in de gangpaden blijvenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Bediening die de hele tijd langs loopt lijkt me ook niet echt cool
Op de site zie ik toch echt stoelen, geen banken. Wat comfortabeler dan de meeste andere bioscoopstoelen, maar toch...quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:59 schreef Dopekoe het volgende:
Daarom is cinelounge zo relaxed.... Eten bestellen voor de film begint en als je dan alsnog honger krijgt komen ze met een druk op de knop bij je langs
Dus zijn pauzes niet nodig en je hoeft zeker niet in de rij te staan om iets te halen en dan weer terug te moeten rennen naar je stoel om op tijd terug te zijn
En je zit op banken in plaats van op stoeltjes
Hoe bereikt men de mensen in het midden dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:16 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Die merk je niet omdat ze in de gangpaden blijven
Doorgevenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:21 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Hoe bereikt men de mensen in het midden dan?
Meerdere gangpadenquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:21 schreef Gillingham het volgende:
Hoe bereikt men de mensen in het midden dan?
het is eigenlijk zo ingedeeld:quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:49 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Toch niet per twee?
Wat een luxe...
Het was net zo gezelligquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoi FMT'ers, ik ben klaar met mijn tentamens![]()
![]()
![]()
Ik heb Fok! weer gedeblokkeerd van mijn computer () dus ik ga nu weer wat actiever meedoen in FMT
quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoi FMT'ers, ik ben klaar met mijn tentamens![]()
![]()
![]()
Ik heb Fok! weer gedeblokkeerd van mijn computer () dus ik ga nu weer wat actiever meedoen in FMT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Ik heb een 7.5 voor het moeilijkste vakquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:30 schreef picodealion het volgende:
Mwhehe. Goed gevoel over de tentamens?
quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
*aarrghh* ik ... kan ... niet .... ademen.quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
*aarrghh* ik ... kan ... niet .... ademen.
Mond op mond beademing! Snel!
Tombola nu alweer vergeten?quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
*aarrghh* ik ... kan ... niet .... ademen.
Mond op mond beademing! Snel!
Nee maar wel in België; Brusselquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Vast niet heel toevallig in Leuven?
Haha ja dat zal wel, veel mensen vinden Brussel niet leuk. Ik ben nog nooit in Leuven geweest eigenlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Meh, dan vind ik Leuven toch een leukere stad.
Pico, schiet eens op met die stoners tournament van jequote:Op woensdag 29 juni 2011 17:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Meh, dan vind ik Leuven toch een leukere stad.
Ohja kut. Straks thuis ff tellen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Pico, schiet eens op met die stoners tournament van je
Ik ga eigenlijk altijd naar cinerama, mijn eerste film was heb ik daar zelfs gezien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:03 schreef Asap het volgende:
[..]
Goed keuze, erg toffe filmquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:44 schreef JimmyJames het volgende:
Ik wilde Moon bestellen (schijnt een bazenfilm te zijn) maar deze is bij Bol twee keer zo duur als bij play & consorten.
Ik heb die een paar maanden geleden gekocht bij de Plato, voor 7 euro ofzo?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:44 schreef JimmyJames het volgende:
Even een vraag tussendoor: weten jullie nog goede Engelse webwinkels waar je met paypal kunt betalen? Want bij de grote kan dat helaas niet.
Ik wilde Moon bestellen (schijnt een bazenfilm te zijn) maar deze is bij Bol twee keer zo duur als bij play & consorten.
Ebay, Zitten genoeg certified sellers enzo bij, kan haast niet misgaan als je gewoon een nieuwe koopt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:44 schreef JimmyJames het volgende:
Even een vraag tussendoor: weten jullie nog goede Engelse webwinkels waar je met paypal kunt betalen? Want bij de grote kan dat helaas niet.
Moon is een verrassend leuke film jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:44 schreef JimmyJames het volgende:
Omdat normaal gesproken ik dit soort films links laat liggen.quote:
Dat heb ik dus ook maar gedaan. Ook nog iets goedkoper dan play.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ebay, Zitten genoeg certified sellers enzo bij, kan haast niet misgaan als je gewoon een nieuwe koopt.
Volgens mij ligt het aan het publiek en de setting (apart café) dat mensen geen Pringles meenemen naar de zaal, want volgens mij mag dat gewoon.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:26 schreef Gillingham het volgende:
Lux
Daar kun je wel eten halen, maar dat neem je niet mee naar de zaal. Dat geldt wel voor meer filmhuizen. Plaza Futura en Flimhuis Den Haag volgens mij ook bijvoorbeeld.
Officieel mag het niet, volgens mij. Maar daar wordt niet echt op gecontroleerd als je het niet al te opvallend doet. Bovendien wordt het er ook niet verkocht.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het aan het publiek en de setting (apart café) dat mensen geen Pringles meenemen naar de zaal, want volgens mij mag dat gewoon.
Klopt. Wel minder vervelend dan snaaivoedsel.quote:Wat ik wel frappant vind is dat Lux-gangers met een kopje koffie de zaal in gaan.
Dat zie je hier bij het Fimhuis ook wel ja, kopjes koffie en thee. Filmhuis heeft ook gewoon zo'n andere sfeerquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het aan het publiek en de setting (apart café) dat mensen geen Pringles meenemen naar de zaal, want volgens mij mag dat gewoon.
Wat ik wel frappant vind is dat Lux-gangers met een kopje koffie de zaal in gaan.
Soms moet je de boel een beetje wakker schuddenquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:57 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Viel niet af te leiden uit je posticon o.i.d.
Ik heb haar eigenlijk nooit echt geil gevonden ...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |