Safari en ook die ellendige Comic Sans dag tering zooi.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:36 schreef Asap het volgende:
[..]
Bij mij is de lettertype veranderd... google chrome hier
Bij mij wil ie niet afspelen. Zo irritant van youtube, dat niet alle video's beschikbaar zijn voor mobile devices! M.n. officiële videoclips, echt jammer.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:51 schreef Tem het volgende:
goed man die clip en het nummer van de Beastie Boys.
6.quote:
Dat had ik alleen de eerste keer dat ik 'm zag. De keren erna werd ie steeds leuker.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Hoi Patch.
Zullen we dat maar even in de OP zetten?
Ach, ik vond het wel leuk voor even.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:04 schreef Sands het volgende:
Nog 2 uur en dan zijn we van die Comic Sans rommel afNu maar hopen dat Coen&Sander volgend jaar niet met een wingdings dag aankomen
Nee, morgen pasquote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:59 schreef wyccie het volgende:
Tsja, hij heeft natuurlijk wel twee kindjes. Misschien daarom?
Wyccie +1.quote:
Als hij het net zo bij houd als de Stoners Tournament is ie het allang vergeten!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:18 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Wyccie +1.![]()
Je stijgt in de slowchat stand. Pico houdt die volgens mij bij.
Ga zelf tellen danquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als hij het net zo bij houd als de Stoners Tournament is ie het allang vergeten!
Het is JOUW tournamentquote:
Ik heb vragendipjequote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:27 schreef Robby87 het volgende:
Wat een inspiratieloze, standaard grafvragen worden hier de laatste tijd gesteld... 10 films met X en zulks...
Me 2quote:
Ik lag al in bed. En dan komen pas de vragen die ik wel weet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:59 schreef Gillingham het volgende:
Opvallend dat niemand de vraag kan beantwoorden, zeker met alle hints die ik gegeven heb.
Dat zul je altijd zien hè...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik lag al in bed. En dan komen pas de vragen die ik wel weet.
Yup in de reeks, zou niet weten waar ik het anders moet posten. Maar ik heb nog niet geteld hoor, dus je hebt het niet gemist.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:54 schreef Gillingham het volgende:
Sam, waar komen de geupdate jaarstanden tegenwoordig eigenlijk te staan? Gewoon in de doorlopende FMT-reeks?
Wilde ook niet ongeduldig zijn, maar vroeg het me gewoon af.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Yup in de reeks, zou niet weten waar ik het anders moet posten. Maar ik heb nog niet geteld hoor, dus je hebt het niet gemist.
Och herinnering kan geen kwaad, was het al eventjes vergetenquote:Op maandag 4 juli 2011 11:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wilde ook niet ongeduldig zijn, maar vroeg het me gewoon af.
Toevallig 'Sans Smiley-dag'?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
Bij mij zijn ze ook verdwenen. Ik dacht dat ik per ongeluk m'n instellingen had gewijzigd
Ze zijn weer terug.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
Bij mij zijn ze ook verdwenen. Ik dacht dat ik per ongeluk m'n instellingen had gewijzigd
quote:
Nog geen last van, hoewel ik nu aardige honger krijg.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:40 schreef wyccie het volgende:
Krijgen jullie ook zo'n zin in spek door de nieuwe FMT'er?
Blu-Rayquote:
Wilde eerst een betere tv (+ geluid)quote:Op maandag 4 juli 2011 20:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
je moet wel met je tijd meegaan sands.
Welke?quote:Op maandag 4 juli 2011 20:32 schreef afro het volgende:
Ik heb wel getelt in bluray en die heb ik gewonnen op fok:D
Stand Slowchat 2011:quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:18 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Wyccie +1.![]()
Je stijgt in de slowchat stand. Pico houdt die volgens mij bij.
Ik had gisteren wel tijd. Erbarmelijke film.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:03 schreef wyccie het volgende:
Werd gisteren nog Dead Snow/Død Snø/Deu Sneu genoemd...nu is de film op tv!
Jammer dat ik het niet kan zien.
Ach wel melig, een luchtige zombiefilmquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:47 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik had gisteren wel tijd. Erbarmelijke film.
Ik vond 'm oprecht ontzettend vervelend.quote:
Dan maar Zombieland kijken, die is echt veel beterquote:Op dinsdag 5 juli 2011 09:56 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik vond 'm oprecht ontzettend vervelend.
Alleen de laatste tien minuten waren half vermakelijk (en half vervelend).
Niet waar?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:38 schreef JimmyJames het volgende:
De columns van Paul Verhoeven in de Volkskrant zijn trouwens best interessant.
Klopt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:38 schreef JimmyJames het volgende:
De columns van Paul Verhoeven in de Volkskrant zijn trouwens best interessant.
Ja special edition topicquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
Is het lijstjes vraag dag ofzo...
Stalker
Ruim. Ik heb niet zo veel met de Die Hard films (überhaupt met veel actiefilms) en Sin City vond ik erg vermakelijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
Gill... Vind jij Sin City echt beter dan Die Hard?
Ok, dat kan. Vond het opvallendquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:07 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ruim. Ik heb niet zo veel met de Die Hard films (überhaupt met veel actiefilms) en Sin City vond ik erg vermakelijk.
Ook alleen maar in het actiefilm toernooi hoor. Normaal vind ik Heat iets beterquote:Op woensdag 6 juli 2011 19:14 schreef Gillingham het volgende:
Ik vind Iron Man boven Heat dan weer vrij opvallend.
Iron Man vond ik leuk, maar toch...
Je hoeft alleen de huidige stand en de lopende vraag even in de openingspost te gooien. De laatste antwoorden van het vorige topic ziet de vraagsteller wel in het oude topic.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:06 schreef dekatophetspek het volgende:
Sorry wist ff niet hoe het werkt met een nieuwe topic aanmaken als je als laatste een antwoord hebt gegeven. Moet ik die dan in t nieuwe topic opnieuw posten of hoeft dat niet? Dan weet ik vast voor een volgende keer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |