Als hij het net zo bij houd als de Stoners Tournament is ie het allang vergeten!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:18 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Wyccie +1.![]()
Je stijgt in de slowchat stand. Pico houdt die volgens mij bij.
Ga zelf tellen danquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als hij het net zo bij houd als de Stoners Tournament is ie het allang vergeten!
Het is JOUW tournamentquote:
Ik heb vragendipjequote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:27 schreef Robby87 het volgende:
Wat een inspiratieloze, standaard grafvragen worden hier de laatste tijd gesteld... 10 films met X en zulks...
Me 2quote:
Ik lag al in bed. En dan komen pas de vragen die ik wel weet.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:59 schreef Gillingham het volgende:
Opvallend dat niemand de vraag kan beantwoorden, zeker met alle hints die ik gegeven heb.
Dat zul je altijd zien hè...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik lag al in bed. En dan komen pas de vragen die ik wel weet.
Yup in de reeks, zou niet weten waar ik het anders moet posten. Maar ik heb nog niet geteld hoor, dus je hebt het niet gemist.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:54 schreef Gillingham het volgende:
Sam, waar komen de geupdate jaarstanden tegenwoordig eigenlijk te staan? Gewoon in de doorlopende FMT-reeks?
Wilde ook niet ongeduldig zijn, maar vroeg het me gewoon af.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Yup in de reeks, zou niet weten waar ik het anders moet posten. Maar ik heb nog niet geteld hoor, dus je hebt het niet gemist.
Och herinnering kan geen kwaad, was het al eventjes vergetenquote:Op maandag 4 juli 2011 11:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Wilde ook niet ongeduldig zijn, maar vroeg het me gewoon af.
Toevallig 'Sans Smiley-dag'?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
Bij mij zijn ze ook verdwenen. Ik dacht dat ik per ongeluk m'n instellingen had gewijzigd
Ze zijn weer terug.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
Bij mij zijn ze ook verdwenen. Ik dacht dat ik per ongeluk m'n instellingen had gewijzigd
quote:
Nog geen last van, hoewel ik nu aardige honger krijg.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:40 schreef wyccie het volgende:
Krijgen jullie ook zo'n zin in spek door de nieuwe FMT'er?
Blu-Rayquote:
Wilde eerst een betere tv (+ geluid)quote:Op maandag 4 juli 2011 20:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
je moet wel met je tijd meegaan sands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |