Men houdt er vele definities op na. Dat is wat anders.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Er is geen sluitende definitie voor een pedofiel. Daar bestaan vele definities van.
En jij hoort niet bij die ''men"?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:51 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Men houdt er vele definities op na. Dat is wat anders.
Ze zijn uitgelekt en je hebt toch maar geklikt? Of is ook dit simpelweg een aanname?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:51 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Die heeft ze dan iig niet waar jij ze mist
Waarop zou ik moeten hebben geklikt? Ik ken het anatomische verschil tussen meisjes en jongens, ook zonder klikkenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:52 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ze zijn uitgelekt en je hebt toch maar geklikt? Of is ook dit simpelweg een aanname?
Ik ken de correctie definitie. Dat jij doet alsof er zinvol over gedebatteerd kan worden, geeft enkel en alleen maar aan dat jij niet thuis bent in de materie.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:52 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
En jij hoort niet bij die ''men"?
Al die definities claimen dat ze correct zijn. Jij vormt daarop echt geen uitzondering.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:54 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik ken de correctie definitie. Dat jij doet alsof er zinvol over gedebatteerd kan worden, geeft enkel en alleen maar aan dat jij niet thuis bent in de materie.
Het simpele feit dat verschillende mensen hun definitie correct achten, betekent niet dat er meerdere definities deugen. Jij raakt ook in de war als je met 1 retard en een weldenkend persoon om tafel zit en persoon x zegt dat de aarde plat is en persoon y beweert dat hij toch echt rond is?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:55 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Al die definities claimen dat ze correct zijn. Jij vormt daarop echt geen uitzondering.
Dan is het maar goed dat je me niet irl hebt gezien, stond je meteen droogquote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:02 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat het uit jouw mond wel erg geil overkomt.
15, 55. Alles.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:03 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je me niet irl hebt gezien, stond je meteen droog
Ik ben verre van 15.
Nee, er is 1 definitie die nogal abstract is. Dat wil niet zeggen dat er veel definities van zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Er is geen sluitende definitie voor een pedofiel. Daar bestaan vele definities van.
Geef haar een Adriaantje.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hahaha! Omroep MAX spelletje, leeftijd raden.
34 ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:09 schreef Specularium het volgende:
Vis.Achter het net vissen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een discussie over pedofilie, hoort hier helemaal niet thuis.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, er is 1 definitie die nogal abstract is. Dat wil niet zeggen dat er veel definities van zijn.
Het spectrum is erg breed.
Wees gewoon niet zo'n mannenhater. Dan floept ie er ook veel vriendelijker in.
En wat moet die lelijke vent hier dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:11 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Achter het net vissen.
[ afbeelding ]
Eigenlijk, ben jij gewoon een beetje sneu. Bof jij weer, dat ik een zwak heb voor sneue mensjesquote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:16 schreef Absurditeit het volgende:
Je zei 'bomen'. Je begint steeds meer in mijn achting te stijgen.
Mooie speler man. Jaren voor de FC gespeeld.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:16 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
En wat moet die lelijke vent hier dan?
Ik ben geen manquote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:17 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Mooie speler man. Jaren voor de FC gespeeld.
Begin er dan niet over, flappentap.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:14 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Een discussie over pedofilie, hoort hier helemaal niet thuis.
Ik doe mij vooral zo voor, omdat ik weet dat jij er een zwak voor hebt. Ik kan bijna niet onder woorden brengen hoe blij ik ben dat jij o.a. voor mij een zwak dacht te hebben. Of misschien nog wel hebt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Eigenlijk, ben jij gewoon een beetje sneu. Bof jij weer, dat ik een zwak heb voor sneue mensjes
Lees eens terug, en ontdek dat jij zelf degene bent geweest die daarover is begonnen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Begin er dan niet over, flappentap.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Suggestief hoor.
Dus alle mannen zijn pedo?
Ik veins ook wel eens watquote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:19 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik doe mij vooral zo voor, omdat ik weet dat jij er een zwak voor hebt. Ik kan bijna niet onder woorden brengen hoe blij ik ben dat jij o.a. voor mij een zwak dacht te hebben. Of misschien nog wel hebt.
Waar een wil is, is een weg.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:29 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als ik je een goede raad mag geven, zou ik mijn tijd er niet aan verdoen
Zoals een Meet & Greet met Andries Knevel bedoel je?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:32 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Sommige dingen moet een mens niet willen
Inderdaad!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:36 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zoals een Meet & Greet met Andries Knevel bedoel je?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:20 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Lees eens terug, en ontdek dat jij zelf degene bent geweest die daarover is begonnen.
Oorzaak en gevolg omdraaien, vandaag lukt het niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:22 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als volwassen vrouw kijk ik niet zo graag naar naakte meisjes die nog vrouw moeten worden. Voor mannen is dat wellicht anders.
Je bent nu zelf de boel aan het omdraaien.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Oorzaak en gevolg omdraaien, vandaag lukt het niet.
(Met je geschatte leeftijd van 61) Ik ben nog steeds bezig met dat spelletje.
Ik zou eerder zeggen dat jij van het flauwe bent, en dat ik er dan nog wat humor in weet te brengen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
OMG, dit is Brigitte Kaandorp inclusief flauwe humor!
Ondanks dat ik een groot bewonderaar van jou ben, vraag ik me wel af welke post van jou enige humor bevat?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:40 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat jij van het flauwe bent, en dat ik er dan nog wat humor in weet te brengen.
Nee jij suggereert dat mannen eerder hun (eventueel hardgeile) dochters willen neuken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:39 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Je bent nu zelf de boel aan het omdraaien.
Je suggereert met deze reactie bijvoorbeeld dat pedofilie enkel onder mannen voorkomt.
Nouja ok, niet iedereen heeft hetzelfde gevoel voor humor. De één houdt van "Maaskantje", en ik houd meer van Monty Python (etc).quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:44 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ondanks dat ik een groot bewonderaar van jou ben, vraag ik me wel af welke post van jou enige humor bevat?
De enige die bovenstaande beweert, ben jij zelf.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee jij suggereert dat mannen eerder hun (eventueel hardgeile) dochters willen neuken.
Want ze vallen toch wel eerder op jong.
Mannen willen ook best wel eens een wat rijpere dame doen. Maar ga niet zo doen.
Ja, en sommige mensen vinden beiden kut.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:48 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nouja ok, niet iedereen heeft hetzelfde gevoel voor humor. De één houdt van "Maaskantje", en ik houd meer van Monty Python (etc).
Die kijken dan weer liever naar Andries Knevelquote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:51 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ja, en sommige mensen vinden beiden kut.
Zonder Tijs is Andries niet. In combinatie zijn ze goddelijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:51 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Die kijken dan weer liever naar Andries Knevel
Klopt, maar waarom denk jij dat mannen eerder op onvolgroeide vrouwen vallen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
De enige die bovenstaande beweert, ben jij zelf.
Heb je een link van die site? Is trouwens een goede gewoonte wanneer je stukken van andere sites hier plaatst om even de bron te vermelden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:21 schreef wich het volgende:
[..]
Valt nog wel mee, twee boten met gezinnen met wie ze de afgelopen maanden mee regelmatig mee optrok hebben kinderen van ca. 12-17 jaar aan boord. In Noord-Amerika is "homeschooling" legaal, en is de drempel om schoolgaande kinderen mee te nemen lager dan hier.
[..]
quote:24-6-2011
Vanmorgen heb ik eerst de dieseltank, die natuurlijk bijna leeg was van mijn afgelopen windstille tocht, weer helemaal bijgevuld. Daar ben ik wel een tijdje mee bezig geweest omdat ik alles met jerrycans naar Guppy moest brengen.. Maar s'middags heb ik heerlijk met m'n minicat gezeild. Er staat nog steeds behoorlijk veel wind, maar ik ben slechts een keer helemaal over de kop gevlogen! En ik word steeds beter met de cat continu op één romp te zeilen! Alleen is dat bij de opblaasbare Minicat eigenlijk niet de bedoeling! Zonder dat ik het wist heb ik de halve ankerplaats en de mensen op het terrasje bij de jachtclub twee uur lang vermaakt met mijn zeilstunten ... Toen ik dan ook even later afmeerde bij de jachtclub, kreeg ik behoorlijk wat opmerkingen over me heen terwijl ik de boot afspoelde.. Of ik niet vond dat er een beetje te veel wind stond voor een mier als ik.. en een opblaas catamaran.. Maar ze moesten toegeven dat het looked like fun.. Van dat inspannende zeilen ben ik lekker moe en ik heb dan ook bij terugkomst mijn hangmat opgehangen en heb een boek gelezen tot het te donker was.
Laura
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |