Dan is het maar goed dat je me niet irl hebt gezien, stond je meteen droogquote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:02 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat het uit jouw mond wel erg geil overkomt.
15, 55. Alles.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:03 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat je me niet irl hebt gezien, stond je meteen droog
Ik ben verre van 15.
Nee, er is 1 definitie die nogal abstract is. Dat wil niet zeggen dat er veel definities van zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Er is geen sluitende definitie voor een pedofiel. Daar bestaan vele definities van.
Geef haar een Adriaantje.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hahaha! Omroep MAX spelletje, leeftijd raden.
34 ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:09 schreef Specularium het volgende:
Vis.Achter het net vissen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een discussie over pedofilie, hoort hier helemaal niet thuis.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, er is 1 definitie die nogal abstract is. Dat wil niet zeggen dat er veel definities van zijn.
Het spectrum is erg breed.
Wees gewoon niet zo'n mannenhater. Dan floept ie er ook veel vriendelijker in.
En wat moet die lelijke vent hier dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:11 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Achter het net vissen.
[ afbeelding ]
Eigenlijk, ben jij gewoon een beetje sneu. Bof jij weer, dat ik een zwak heb voor sneue mensjesquote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:16 schreef Absurditeit het volgende:
Je zei 'bomen'. Je begint steeds meer in mijn achting te stijgen.
Mooie speler man. Jaren voor de FC gespeeld.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:16 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
En wat moet die lelijke vent hier dan?
Ik ben geen manquote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:17 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Mooie speler man. Jaren voor de FC gespeeld.
Begin er dan niet over, flappentap.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:14 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Een discussie over pedofilie, hoort hier helemaal niet thuis.
Ik doe mij vooral zo voor, omdat ik weet dat jij er een zwak voor hebt. Ik kan bijna niet onder woorden brengen hoe blij ik ben dat jij o.a. voor mij een zwak dacht te hebben. Of misschien nog wel hebt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Eigenlijk, ben jij gewoon een beetje sneu. Bof jij weer, dat ik een zwak heb voor sneue mensjes
Lees eens terug, en ontdek dat jij zelf degene bent geweest die daarover is begonnen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Begin er dan niet over, flappentap.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Suggestief hoor.
Dus alle mannen zijn pedo?
Ik veins ook wel eens watquote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:19 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik doe mij vooral zo voor, omdat ik weet dat jij er een zwak voor hebt. Ik kan bijna niet onder woorden brengen hoe blij ik ben dat jij o.a. voor mij een zwak dacht te hebben. Of misschien nog wel hebt.
Waar een wil is, is een weg.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:29 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als ik je een goede raad mag geven, zou ik mijn tijd er niet aan verdoen
Zoals een Meet & Greet met Andries Knevel bedoel je?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:32 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Sommige dingen moet een mens niet willen
Inderdaad!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:36 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zoals een Meet & Greet met Andries Knevel bedoel je?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:20 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Lees eens terug, en ontdek dat jij zelf degene bent geweest die daarover is begonnen.
Oorzaak en gevolg omdraaien, vandaag lukt het niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:22 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als volwassen vrouw kijk ik niet zo graag naar naakte meisjes die nog vrouw moeten worden. Voor mannen is dat wellicht anders.
Je bent nu zelf de boel aan het omdraaien.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Oorzaak en gevolg omdraaien, vandaag lukt het niet.
(Met je geschatte leeftijd van 61) Ik ben nog steeds bezig met dat spelletje.
Ik zou eerder zeggen dat jij van het flauwe bent, en dat ik er dan nog wat humor in weet te brengen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
OMG, dit is Brigitte Kaandorp inclusief flauwe humor!
Ondanks dat ik een groot bewonderaar van jou ben, vraag ik me wel af welke post van jou enige humor bevat?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:40 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen dat jij van het flauwe bent, en dat ik er dan nog wat humor in weet te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |