De nieuwsgierigheid zal overwinnen. Klikken, kijken. Alles.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:06 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee, wel als het een oude vent zou zijn
Ok... ook als het een jonge vent zou zijn
Bij jou zal dat misschien het geval zijn, bij mij nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:12 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
De nieuwsgierigheid zal overwinnen. Klikken, kijken. Alles.
Bij mij zeker. Maar ook jij zal de proef op de som nemen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:13 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Bij jou zal dat misschien het geval zijn, bij mij niet
Nope, tenzij iemand het hier zomaar in het topic kwakt en ik niet de tijd krijg om achterstevoren achter mijn beeldscherm te gaan zittenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:14 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Bij mij zeker. Maar ook jij zal de proef op de som nemen.
Maar zo wereldschokkend kan het toch niet zijn? Argeloos kun je een kwartier tegen het hoofd van Tijs van den Brink aankijken. Dan lijkt een naakte Laura Dekker me een koud kunstje.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:18 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nope, tenzij iemand het hier zomaar in het topic kwakt en ik niet de tijd krijg om achterstevoren achter mijn beeldscherm te gaan zitten
Als volwassen vrouw kijk ik niet zo graag naar naakte meisjes die nog vrouw moeten worden. Voor mannen is dat wellicht anders.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:20 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Maar zo wereldschokkend kan het toch niet zijn? Argeloos kun je een kwartier tegen het hoofd van Tijs van den Brink aankijken. Dan lijkt een naakte Laura Dekker me een koud kunstje.
Nouja, ze is geen 12 meer.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:22 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als volwassen vrouw kijk ik niet zo graag naar naakte meisjes die nog vrouw moeten worden. Voor mannen is dat wellicht anders.
Suggestief hoor.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:22 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als volwassen vrouw kijk ik niet zo graag naar naakte meisjes die nog vrouw moeten worden. Voor mannen is dat wellicht anders.
Dan begrijp je het begrip pedo niet zo goed.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Suggestief hoor.
Dus alle mannen zijn pedo?
Je wekt de suggestie dat het voor mannen normaal is op onvolgroeide meisjes te vallen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dan begrijp je het begrip pedo niet zo goed.
Ik schreef "wellicht" en daarmee sprak ik een mogelijkheid uit, en geen vaststaand feit.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je wekt de suggestie dat het voor mannen normaal is op onvolgroeide meisjes te vallen.
Mijn definitie klopt wat dat betreft prima.
Je had dan ook moeten typen dat het "wellicht voor bepaalde mannen" geldt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:34 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik schreef "wellicht" en daarmee sprak ik een mogelijkheid uit, en geen vaststaand feit.
Je had nog geen definitie gegeven, welke is dat?
Misschien had ik gewoon moeten tikken dat het wellicht voor jou geldtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:39 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je had dan ook moeten typen dat het "wellicht voor enkele mannen" geldt.
Het kan altijd nog beter.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:40 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Misschien had ik gewoon moeten tikken dat het wellicht voor jou geldt
Al moeten we er wel de kanttekening bij plaatsen dat Laura in veel opzichten al meer vrouw is, dan menig volwassen vrouw.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:42 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Misschien moet ik in dat geval "wellicht" gewoon doorstrepen, als we voor de perfectie gaan
Door die 'wellicht' kader je jezelf in een suggestieve rol. Of jij dat leuk vind of niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:34 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik schreef "wellicht" en daarmee sprak ik een mogelijkheid uit, en geen vaststaand feit.
Je had nog geen definitie gegeven, welke is dat?
Dat is een slecht planquote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:45 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Al moeten we er wel de kanttekening bij plaatsen dat Laura in veel opzichten al meer vrouw is, dan menig volwassen vrouw.
Er is geen sluitende definitie voor een pedofiel. Daar bestaan vele definities van.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Door die 'wellicht' kader je jezelf in een suggestieve rol. Of jij dat leuk vind of niet.
De definitie staat in de quote.
Het is niet netjes. Met je misandrie en je eventueel iets te grote schaamlippen.
Ze heeft in ieder geval wel ballen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:47 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat is een slecht planWant hoe je het ook wil wenden of keren, het is voorlopig toch echt nog een 15-jarig meisje, en daarmee heeft ze nog een aantal zeemijlen en jaren voor de boeg, voor ze de volwassenheid heeft bereikt.
Die heeft ze dan iig niet waar jij ze mistquote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:50 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ze heeft in ieder geval wel ballen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |