Het aanbod staatquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:23 schreef MadMaster het volgende:
En dit is mijn huidige kamervloer met flessen, meegenomen uit Schotland, die ik niet meer kwijt kan in de kast:
[ afbeelding ]
Klinkt als een tof weekendquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Bijna weekend
Dit weekend een fles cognac scoren voor m'n zwager, aangezien ik 2 kasten van hem gekregen heb
En vanavond klussen en misschien nog even naar een verjaardag.
Morgen klussen, daarna uit eten met een stel vrienden
Zondag Parkpop in de zon met 25 graden
MM, vind je het zo niet heel moeilijk om te kiezen welke whisky je gaat drinken?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:23 schreef MadMaster het volgende:
En dit is mijn huidige kamervloer met flessen, meegenomen uit Schotland, die ik niet meer kwijt kan in de kast:
[ afbeelding ]
Gewoon op alfabet drinkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
MM, vind je het zo niet heel moeilijk om te kiezen welke whisky je gaat drinken?
Absint, bier, champagne, Drambuie, Evian, fladderak, gin...quote:
Nee, want ik drink in principe alleen uit al geopende flessen en van samples, waar ik er nog tientallen van heb liggen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
MM, vind je het zo niet heel moeilijk om te kiezen welke whisky je gaat drinken?
Whisky, whisky en nog eens whisky...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Absint, bier, champagne, Drambuie, Evian, fladderak, gin...
Meer Ardbeg, Bowmore, Chivas Regal, Dalwhinniequote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Absint, bier, champagne, Drambuie, Evian, fladderak, gin...
Dan eerder:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Meer Ardbeg, Bowmore, Chivas Regal, Dalwhinnie.
Caol Ila is inderdaad ook erg lekkerquote:
Ja, zo ziet het er op zich wel uitquote:
Amstel, Bavaria,Corona, Dommelsch.....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Meer Ardbeg, Bowmore, Chivas Regal, Dalwhinnie.
tot zondag danquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:25 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Amstel, Bavaria,Corona, Dommelsch.....
Zondag waarschijnlijk strand en daarna door naar parkpop
Ik ben die ietswat roze gekleurde jongen die in het gras ligt te chillen met een pilsjequote:
Geen idee wat voor kleur ik heb, maar ik zal ook wel met bier in het gras liggenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:28 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik ben die ietswat roze gekleurde jongen die in het gras ligt te chillen met een pilsje
Ja, Raak cola ook...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Caol Ila is inderdaad ook erg lekker. Maar Chivas is betaalbaarder
.
Waarom bruine rum en geen witte?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:26 schreef lubje25 het volgende:
werken, werken, werken,
erna een jong borreltje met sinas of bruine rum cola
Ik ga eerst naar het strand, dus het is redelijk onvermijdelijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Geen idee wat voor kleur ik heb, maar ik zal ook wel met bier in het gras liggen
Oh, is dat dit weekend? Hmmmm...BBQ of Parkpop. What to choose?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Bijna weekend
Dit weekend een fles cognac scoren voor m'n zwager, aangezien ik 2 kasten van hem gekregen heb
En vanavond klussen en misschien nog even naar een verjaardag.
Morgen klussen, daarna uit eten met een stel vrienden
Zondag Parkpop in de zon met 25 graden
BBQ want dood beest op open vuur. Need I say more?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
Hmmmm...BBQ of Parkpop. What to choose?
Vorig jaar is het daar wel op uitgedraaid ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
BBQ want dood beest op open vuur. Need I say more?
Wat een vergelijkingquote:
Rock Werchter wordt dit jaar ook voorspeld op 20-25 en droog. In tegenstelling to 35 en kurkdroog. Beterquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:02 schreef TradeMarkie het volgende:
En dit jaar is de voorspelde temperatuur voor zondag 5 a 7 graden lager dan vorig jaar, dus een stuk beter, vorig jaar was echt bloedje heet
Ik had onlangs een collega die opmerkte "alles wat vóór het woord maar wordt gezegd, kun je vergeten"quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
Vorig jaar is het daar wel op uitgedraaid ja.
Maar Parkpop is ook gezellig.
Dat is inderdaad perfect, dan hou je het wel een weekend volquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rock Werchter wordt dit jaar ook voorspeld op 20-25 en droog. In tegenstelling to 35 en kurkdroog. Beter
Neeee johquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:08 schreef MadMaster het volgende:
O ja, heb besloten Lowlands te laten schieten, ook mijn laatste kaart heb ik verkocht.
Het idee dat ik 3 of 4 nachten in een tent moet doorbrengen, gaf de doorslag...
Is dat dan jouw lokroep?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en dan kom ik het topic binnenrollen en gaat het over drank![]()
![]()
mogguh
Kater? Broodje haring met pindakaas? Augurkje met slagroom en hagelslag?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en dan kom ik het topic binnenrollen en gaat het over drank![]()
![]()
mogguh
ik ben op mijn werk. Als ik over me nek ga denken ze dat ik zwanger ben, doe het me niet aan....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kater? Broodje haring met pindakaas? Augurkje met slagroom en hagelslag?
Je kan natuurlijk ook het "not the mama" T-shirt aandoenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ben op mijn werk. Als ik over me nek ga denken ze dat ik zwanger ben, doe het me niet aan....
kan nog steeds geen rechte lijn lopen
we gingen He's Just Not That Into You kijken (mijn gay bff en mijn huisgenote) en dat was natuurlijk een reden om flink door te zuipen en over mannen te bitchen en toen stopten we niet echt op tijd
Ze is half Amerikaans, dus ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:24 schreef TradeMarkie het volgende:
je gebruikt de term bff toch niet serieus he?
Ik vind bruine rum lekkerder, en ja dat proef ik ook als ik het mix met colaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom bruine rum en geen witte?
Is toch hetzelfde in dit geval...
ja maarquote:
Ze is half Amerikaans en blondquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:24 schreef TradeMarkie het volgende:
je gebruikt de term bff toch niet serieus he?
wil je mn bff zijn?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:28 schreef iamredleader het volgende:
ik ben ook half Amerikaan en ooit blond geweest!
niet serieus nee hoorquote:
quote:
gelukkigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
niet serieus nee hooral is hij wel gay, dat dan weer wel
discriminatie!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
talk to the hand
![]()
/Amerikaan
Neuh, ben niet meer blond, heb geen tieten, dus helaas
Dat is wel goed tegen een kater, zelfs als je er helemaal geen zin in zou hebben.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
discriminatie!arme TM
Ik heb honger
Mag ik dan jouw hetero bff zijn?quote:
Ik ben al op mijn werkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wel goed tegen een kater, zelfs als je er helemaal geen zin in zou hebben.
Voor gele M&M's altijd. Je mag de club joinen ayequote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mag ik dan jouw hetero bff zijn?
puur platonisch natuurlijk
En voor de honger heb ik hier gele M&M's en kokindjes (de enige kindjes die ik op dit moment wel wil hebben)
Beter Chivas met Caol Ila vergelijken dan Raak Cola. Chivas en Caol Ila zijn beide whisky.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Chivas kan je dan ook niet vergelijken met Caol Ila...
Hoezo alleen gele MMs?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mag ik dan jouw hetero bff zijn?
puur platonisch natuurlijk
En voor de honger heb ik hier gele M&M's en kokindjes (de enige kindjes die ik op dit moment wel wil hebben)
Coca cola > Raak cola was de vergelijking natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Beter Chivas met Caol Ila vergelijken dan Raak Cola. Chivas en Caol Ila zijn beide whisky.
Daar ging het niet over, het ging over dat Chivas goedkoop was en ik legde het verband met de bijbehorende kwaliteit...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Beter Chivas met Caol Ila vergelijken dan Raak Cola. Chivas en Caol Ila zijn beide whisky.
Edoch...quote:
allergisch voor alle andere kleuren, duh!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hoezo alleen gele MMs?
Al denk ik dat die vraag wel een beetje overbodig is, aangezien ik een nichtje van 2 heb die denkt dat ik alleen oranje MMs lust![]()
ik snapte wat je bedoelt hoor. Pinda M&M'squote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
allergisch voor alle andere kleuren, duh!
Moet je dan niet naar een M&M shop zoals in Vegas of NY. Wallmart e.d. Heeft ze toch niet op kleur? Heel soms roze, voor Pink Ribbon aktie.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik snapte wat je bedoelt hoor. Pinda M&M's
Hier kan je M&M's op kleur kopen. Doe mij maar een bakje alleen rooie.
Ach ja, ze moeten toch weer wat nieuws verzinnen daar...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn Walmart verkopt ze gewoon los. Maar dat is dan ook wel een superstore
leuk voor thema feestjesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach ja, ze moeten toch weer wat nieuws verzinnen daar...
Ik heb alleen verhalen gehoord van de peanutbutter MMsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je dan niet naar een M&M shop zoals in Vegas of NY. Wallmart e.d. Heeft ze toch niet op kleur? Heel soms roze, voor Pink Ribbon aktie.
Wel gaaf is dat ze in de US pure chocolade M&M's hebben. Beterder...
Het wordt hartstikke mooi weer dit jaarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Edoch...
Ik heb een pleurishekel aan kreperen in een tent en afgelopen weekend na het Whisky & Blues feestje waar velen in hun tentje kropen in de stromende regen en ik naar huis ging per auto, was ik er uit...
Geniet er van, zou ik zeggen...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het wordt hartstikke mooi weer dit jaar
Chivas is voor een blend niet slecht hoor. Stuk beter dan Jack of Famous Grouse.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar ging het niet over, het ging over dat Chivas goedkoop was en ik legde het verband met de bijbehorende kwaliteit...
Wat moet je met 1 M&M?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn Walmart verkopt ze gewoon los. Maar dat is dan ook wel een superstore
Die laatste 2 staan ook gelijk aan Lidl eigen merk cola...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Chivas is voor een blend niet slecht hoor. Stuk beter dan Jack of Famous Grouse.
Snow Grouse is dan prima te doen...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:08 schreef Cobra4 het volgende:
Famous Grouse doet het wel perfect op een ijskoude dag tijdens een oefening.
Lang leve de heupflacon.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snow Grouse is dan prima te doen...
Snow Grouse?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snow Grouse is dan prima te doen...
Als je ff PM't kan ik je best een sampletje sturen buddyquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:01 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik heb alleen verhalen gehoord van de peanutbutter MMs
Kan je me daar geen kilotje van sturen PS? :p
nee één kleurquote:
Handig dat Google! Is dat nieuw?quote:
quote:
gewoon een boel water en koffie drinken en je komt de dag wel door net als mijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Yay ik mag bijna weg voor lunch hour!
neeh eggs en baconquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon een boel water en koffie drinken en je komt de dag wel door net als mij
ik wacht wel tot de lunch en dan prop ik mn bord vol met patatquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
neeh eggs en bacon
of misschien een macaroni in elkaar flansen. Of mijn roommate een quesedilla voor me laten maken
en het is net als ik trouwens![]()
![]()
Ja, Columbo was eigenlijk best wel een goede serie.quote:
Zitten daar de spijbelaars en blowers?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
om nom nom terug op werk. Ben net in het cellenblok van school geweest, super vet om te zien, zo'n ouderwets amerikaanse gevangenis met drie verdiepingen met gallerij cellen
haha nee for one omdat school spijbelen niet bijhoudt en we sowieso vet vrij gelaten worden hier. Je komt alleen in echte drank problemen als je het te bont maakt, maar als ze je zien met een drankje zeggen ze gewoon dat je het weg moet doen etc.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zitten daar de spijbelaars en blowers?
Vast al wel eens eerder gezegd hier, maar zo heb ik regelmatig softijs met discodip besteld, maar dan zonder de blauwe, want die lust ik niet/ben ik allergisch voorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik snapte wat je bedoelt hoor. Pinda M&M's
Hier kan je M&M's op kleur kopen. Doe mij maar een bakje alleen rooie.
huh?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
verdommuuuhhhh hele dag voor niks gewerkt alles kwijt
Hahaha.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
haha nee for one omdat school spijbelen niet bijhoudt en we sowieso vet vrij gelaten worden hier. Je komt alleen in echte drank problemen als je het te bont maakt, maar als ze je zien met een drankje zeggen ze gewoon dat je het weg moet doen etc.
Tof.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
neuh er net naast. Kleintje. Zelfde stichters. We zijn waarschijnlijk het enige of een van de weinige colleges met een eigen gevangenis
Wááát??? Da's een verlies! Columbo was één van de zéér weinige écht goede Amerikaanse politieseries. Die verhalen hadden echt een clou. Het draaide om de slimmigheid van de inspecteur; vergelijkbaar met de onnavolgbare Inspector Morse. Meestal gaat het bij Amerikaanse politieseries gewoon om stop-of-ik-schiet. Wanneer treden die Amerikanen nou eens toe tot de moderne wereld en verbieden ze gewoon het rondlopen met geladen vuurwapens?? Da's toch gewoon middeleeuws.quote:
Ik dacht dat die al jáááren dood wasquote:
Rijsttafel.quote:
Daar had ik nog nooit van gehoord.quote:
Is een term uit Indonesie. Een "blauwe" was een Indo. En zijn eten dus de blauwe hap. Net als veel andere termen gebruikt men die nog binnen Defensie.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar had ik nog nooit van gehoord.Hoezo wordt het blauwe hap genoemd?
Ik zat zelf te denken dat je een sigaret bedoelde (blauw van de rook).
Ah, dat maakt het verschil.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:08 schreef Cobra4 het volgende:
Net als veel andere termen gebruikt men die nog binnen Defensie.
Ook ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, dat maakt het verschil.
Best grappig. Buiten Defensie staat 'blauwe' toch juist voor politie?
Dat is dan ook de reden dat we dat elke woensdag eten. Op alle Defensie onderdelen waar ook ter wereld.quote:Blauwe hap is mmmmmmm
Witlof, champignons en courgette combineer ik met alles: rijst, pasta en couscous. Als je er wat sojasaus of wat andere kruiden bijgooit, is het prima te doen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
Die combinatie kende ik nog niet. Lekker?
binnenkort weer twee weken blauwe hapquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is een term uit Indonesie. Een "blauwe" was een Indo. En zijn eten dus de blauwe hap. Net als veel andere termen gebruikt men die nog binnen Defensie.
Bv: Als ik in mijn pendek loop voel ik mij senang.
quote:Op zondag 26 juni 2011 10:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen op deze zondag die mooi dreigt te worden
quote:Op zondag 26 juni 2011 10:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Je mocht weer vroeg beginnen zag ik?
Door de 8 uur rust valt het onder een "korte wissel" en mag het. Maar niet meer dan 2 keer per roosterperiode.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als ik me niet vergis mag dat niet volgens de arbeidstijdenwet
Nee, daar ben ik niet bij betrokken.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mag je ook nog meedoen aan de audit?
NAVO beoordeelt Nederlands patriotsysteem
Ik was er wel klaar mee en ben naar huis gegaan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
minder MM, nog naar een andere tent gegaan of was de lol eraf?
En gaan we het nog terugvinden in de krant?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:49 schreef Nembrionic het volgende:
OMFG..wat krijg ik een jeuk van dit soort lui: http://www.nu.nl/achterkl(...)st-in-babykamer.html
Welke?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee, zit een computerspelletje te spelen
Ja, vooral 's avonds op de bank weet ik niet hoe ik moet zitten en als ik de hele dag werk is het inderdaad heel erg klote. Heb al een aantal weken therapie, maargoed, gewoon rustig blijven bewegen en heel goed letten op m'n houding.quote:
Onder het mes gaan.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, vooral 's avonds op de bank weet ik niet hoe ik moet zitten en als ik de hele dag werk is het inderdaad heel erg klote. Heb al een aantal weken therapie, maargoed, gewoon rustig blijven bewegen en heel goed letten op m'n houding.
Dat is niet altijd nodig.quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 14:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Civilization IV
Een Hernia, da's niet fijn. Al lang last van?
Wat doe jij er dan aan/tegen?quote:
Cesar therapie, podotherapeut, op m'n houding letten, en rustig blijven bewegen.quote:
Maar dan moet je er altijd rekening mee houden.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Cesar therapie, podotherapeut, op m'n houding letten, en rustig blijven bewegen.
Op die manier kan het vanzelf genezen. En m'n houding was niet goed (te holle rug, onderrug belast ik voor vanalles en nog wat, terwijl ik beter m'n benen of heupen kan gebruiken, etc), dus dat moet voor altijd veranderen.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar dan moet je er altijd rekening mee houden.
Dus als je een hernia hebt kun je die onderdrukken door een nieuwe houding?quote:Op zondag 26 juni 2011 15:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op die manier kan het vanzelf genezen. En m'n houding was niet goed (te holle rug, onderrug belast ik voor vanalles en nog wat, terwijl ik beter m'n benen of heupen kan gebruiken, etc), dus dat moet voor altijd veranderen.
Het kan vanzelf genezen.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus als je een hernia hebt kun je die onderdrukken door een nieuwe houding?
Omdat ik sinds mijn twaalfde een hernia had. Maar sinds een operatie op mijn twintigste er nooit meer last van heb gehad.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het kan vanzelf genezen.
Waarom al die vragen?![]()
Ah, oke. Nou als het verder niet werkt, dan gaan ze bij mij ook verder kijken natuurlijk.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Omdat ik sinds mijn twaalfde een hernia had. Maar sinds een operatie op mijn twintigste er nooit meer last van heb gehad.
Ga voor het Militair Hospitaal. Goede kwaliteit en geen wachtlijsten.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, oke. Nou als het verder niet werkt, dan gaan ze bij mij ook verder kijken natuurlijk.
maatje deurmat?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Parkpop vanmiddag/vanavond was gezellig, maar nu nog ff lekker languit op de bank hangen
En gister uit eten geweest, een schnitzel gegeten die net zo groot als lekker was en hij was gróót
Ja, de ingang van het UMC.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hebben zo ook een nukubu ingang dan?
Recorder ingesteld.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
reminder (voor de liefhebbers)
vanavond 21:00 top gear nieuw seizoen (BBC 2)
Heb het filmpje gestart, maar die ga ik bookmarken voor een andere keer. Mag het nu niet kijken van mezelf.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de mensen die het vorige keer niet gezien hebben, een mooie docu:
Heb jij dat nooit (op een ander gebied)?quote:
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb jij dat nooit (op een ander gebied)?
Ik heb het ook als ik 's ochtends vroeg moet opstaan nadat ik wéér te laat naar bed ben gegaan.
Heel goedquote:Op zondag 26 juni 2011 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb het filmpje gestart, maar die ga ik bookmarken voor een andere keer. Mag het nu niet kijken van mezelf.
Ben zo hard aan het soggen. Ik haat mezelf.
Cesar therapie?quote:Op zondag 26 juni 2011 15:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Cesar therapie, podotherapeut, op m'n houding letten, en rustig blijven bewegen.
VIEIEESSS van achterquote:
avondquote:Op maandag 27 juni 2011 02:01 schreef Cobra4 het volgende:
Kut Ziggo. Vanaf 30-06 halen ze BBC2 uit het analoge aanbod.
Zeg je abonnement bij Ziggo op...quote:Op maandag 27 juni 2011 02:01 schreef Cobra4 het volgende:
Je mag mijn BBC wel hebben, ik doe er toch niks mee...quote:Op maandag 27 juni 2011 02:01 schreef Cobra4 het volgende:
Ik had bij E. een familiedagquote:
quote:My mum knocked on my bedroom door, "My God, it sounds like you're strangling a cat in there, I don't think those violin lessons we've paid for have worked."
"Maybe it'd help if you'd bought me a violin," I quietly muttered as I picked up another kitten.
Jammer dat de grap er niet bij staatquote:
Was het een vriendelijke Nigeriaan?quote:Op maandag 27 juni 2011 12:54 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Jammer dat de grap er niet bij staat
Ik werd net gebeld voor gratis geldDat mogen ze vaker doen
Prins Habib, arme jongen had het moeilijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 12:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was het een vriendelijke Nigeriaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Kijk, dat de zee gespleten werd, dat is tot daar aan toe.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:48 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)apocalyps-types.html
Een berg die open gaat
Ik heb daarom ook een totaal verkeerd beeld van je gehad in het begin (al eens besproken...), ik zou het in ieder geval niet kunnen...quote:Op maandag 27 juni 2011 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
Gisteren ook weer wat vraagtekens bij mezelf geplaatst toen ik uit volle borst jubelpsalmen stond te zingen.... maarja, de muziek is zo mooi dus dan vergeet ik die teksten maar even
Heb je het Nu.NL-artikel gelezen?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
Mooie plaat, maar wat er wordt afgebeeld moet je wel met een korrel zout nemen ja![]()
Gisteren ook weer wat vraagtekens bij mezelf geplaatst toen ik uit volle borst jubelpsalmen stond te zingen.... maarja, de muziek is zo mooi dus dan vergeet ik die teksten maar even
Ja erg toch? The Thunderbirds zijn er niets bijquote:Op maandag 27 juni 2011 14:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nu wel, mèn....dat je het serieus gelooft
Alleen gisteren?quote:Op maandag 27 juni 2011 14:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat was go back to the zoo gister enorm matig zeg
Nee, overal, want ze spelen helaas ook nog ongeveer alle festivals 2x deze zomerquote:
Ik heb het idee dat ze vanwege hun populariteit iets te veel het idee hebben dat ze nu alles kunnen doen op het podium, wat er voor zorgt dat het vaak een onsamenhangend zooitje is...quote:Op maandag 27 juni 2011 14:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, overal, want ze spelen helaas ook nog ongeveer alle festivals 2x deze zomer
Dat vind ik een mooie samenvatting ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze vanwege hun populariteit iets te veel het idee hebben dat ze nu alles kunnen doen op het podium, wat er voor zorgt dat het vaak een onsamenhangend zooitje is...
Beter dan het weer van morgenavondquote:
Zojuist, als in, vandaag? Dan wordt een extra voordelige salade dan...quote:Op maandag 27 juni 2011 15:41 schreef Soempie het volgende:
Ik twijfel steeds of het door m'n conditie komt of door de zwangerschap. Ik zweet me rot zodra ik wat doe, fietsen kan ik ook alleen nog op een bizar laag tempo (eerder haalde ik iedereen met gemak in) en ik ben binnen de kortste keren buiten adem. M'n broeken passen niet meer. Vanmorgen dus een gedoe, omdat ik dus geen zomerbroek aan kon. Bllh. Zojuist dus nieuwe kleding gekocht met van die banden voor je buik enzo.
Ik voel me nu al net een nijlpaard.![]()
Hoe is het met jou? Weet niet of je het er hier over wilt hebben, ik ga zo bijlezen in het tweede streepjes topic.
Een tijdje terug had ik iets gelezen over de huisarts, maar jullie hebben besloten daar nog even mee te wachten? En is dat de vriendin met wie je ongeveer gelijk begon? Lijkt me ontzettend moeilijk en dubbel om haar dan zo te zien.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:51 schreef LadyBlack het volgende:
Afwachten nog steeds.... ik ben al half een topic opgeschoven.
Wel confronterend hoor, een vriendin van me is net zo ver als jij ongeveer, en begint al een bolletje te krijgen enzo... *slik*
Ja, een witte broek en een korte broek.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:59 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Zojuist, als in, vandaag? Dan wordt een extra voordelige salade dan...
*broekriem aanhaalt*quote:Op maandag 27 juni 2011 16:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, een witte broek en een korte broek.Ik had niet gerekend op zulk weer.
Ja, bij jou lukt dat nog.quote:
Bied? Bood!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:04 schreef Soempie het volgende:
En ik zie dat jij zomaar 150 euro biedt voor een tv die we niet nodig hebben!![]()
Jajaja.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jajaja.
Moet je niet werken?
Dan kan ik nog wat meer geld uitgeven!!!![]()
Mijn getuige opperde nog om bij de trouwfoto's een foto te schieten waarbij ik Soempie symbolisch mijn creditcard/pinpas overhandig.quote:
Mja.... moeilijk, maar ook heel leuk om het van nog ietsje dichterbij mee te maken dan bij de andere vriendinquote:Op maandag 27 juni 2011 16:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een tijdje terug had ik iets gelezen over de huisarts, maar jullie hebben besloten daar nog even mee te wachten? En is dat de vriendin met wie je ongeveer gelijk begon? Lijkt me ontzettend moeilijk en dubbel om haar dan zo te zien.
Ik denk dat ik weet waarom hij geen vriendin heeft...quote:Op maandag 27 juni 2011 16:22 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Mijn getuige opperde nog om bij de trouwfoto's een foto te schieten waarbij ik Soempie symbolisch mijn creditcard/pinpas overhandig.
Voor iemand zonder vriendin heeft hij wel een vooruitziende blik
Whehe, wat flauwquote:Op maandag 27 juni 2011 16:22 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Mijn getuige opperde nog om bij de trouwfoto's een foto te schieten waarbij ik Soempie symbolisch mijn creditcard/pinpas overhandig.
Voor iemand zonder vriendin heeft hij wel een vooruitziende blik
Dat zou wel een heel stomme reactie zijn. De eerste maanden deed je toch het temperaturen en dergelijke niet? Ik hoop natuurlijk dat het deze ronde hartstikke raak is. Mocht je toch bij de huisarts komen, je dan niet af laten schepen hoor. Hij moet je dan toch doorsturen, lijkt me?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja.... moeilijk, maar ook heel leuk om het van nog ietsje dichterbij mee te maken dan bij de andere vriendin
En de huisarts ga ik bellen als het deze keer niet lukt. Ik heb alleen het donkerbruine vermoeden dat het zo'n kerel is die alleen iets zegt als "als je er teveel mee bezig bent lukt het sowieso niet"
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:33 schreef MadMaster het volgende:
Het onderwerp wijzigt hier, ik ben weg...
Wat hebben jullie in godsnaam gedaan dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:34 schreef Etcetera het volgende:
SpierpijnE. heeft ook spierpijn
en hij heeft samen met een neef het programma bedacht
Dat lijkt me nergens op gebaseerd. Maar niemand wordt er gelukkiger van als je je er te veel mee bezighoudt. Let je er wel op dat je je gemoedstoestand niet te veel daardoor van laat afhangen?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:24 schreef LadyBlack het volgende:
"als je er teveel mee bezig bent lukt het sowieso niet"
We hadden een actieve/sportieve familiedagquote:Op maandag 27 juni 2011 16:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat hebben jullie in godsnaam gedaan dan?
Ik weet dat stress heel veel invloed kan hebben, het kan ook je menstruatie uitstellen, dus ik snap wel waarom mensen het zeggen, maar laat ze er dan ook bij vertellen hoe ik de knop 'kinderwens' even om kan zettenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat lijkt me nergens op gebaseerd. Maar niemand wordt er gelukkiger van als je je er te veel mee bezighoudt. Let je er wel op dat je je gemoedstoestand niet te veel daardoor van laat afhangen?
Bijna een jaar. Maar dit is al wel de 13e poging. Dus dan 'mag' je inderdaad hulp zoeken. Geen ide of ik direct doorgestuurd word of dat ie zelf onderzoekjes kan doen. Ik zie het wel, hoop eerst dat het niet nodig isquote:Na een jaar proberen (en ik denk dat de uitwerkperiode van het spiraaltje en de pil niet meegerekend moeten worden) zou je inderdaad doorgestuurd kunnen worden. Volgens mij ben jij al wel meer dan een jaar bezig of niet?
Intensieve afdeling lijkt me, maar ook heel mooiquote:Ik moet gynaecologie nog doen, maar ik heb er wel zin in. Eerst nog Kinder.
Wowquote:Op maandag 27 juni 2011 16:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We hadden een actieve/sportieve familiedag
Eerst: gps-tocht lopen, door het bos (was tof). Daarna een zeskamp gedaan: auto/fiets-banden om een paal van een paar meter hoog gooien, toen een samenwerkings-spel gedaan waarbij je in een vierkant een nummer moest aantikkenmet behulp van de rest van je team, toen mega-mikado
daarna met zo'n tuig aan een elastiek hangen en balletjes op pionnen leggen
dat was echt killing voor m'n spieren. Mega-Jenga
en als laatste met een boerenkar 6 boomstammen erop gooien, slalommen, boomstammen eraf, parkeren.
Tof dagje
Niet alles - die gaan echt niet meer aan een elastiek hangen en rennenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wowen opa en oma deden ook mee?
Wij hebben vorig jaar boerengolf gedaan met oma aan de kant op het terras met een kop koffie, goed bekeken
De dochter van vrienden van m'n ouders had ook moeite met zwanger worden maar het is ze na IVF nu toch geluktquote:Op maandag 27 juni 2011 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik weet dat stress heel veel invloed kan hebben, het kan ook je menstruatie uitstellen, dus ik snap wel waarom mensen het zeggen, maar laat ze er dan ook bij vertellen hoe ik de knop 'kinderwens' even om kan zettenik wil dit al járen, dus is 12x een teleurstelling best vaak.
[..]
Bijna een jaar. Maar dit is al wel de 13e poging. Dus dan 'mag' je inderdaad hulp zoeken. Geen ide of ik direct doorgestuurd word of dat ie zelf onderzoekjes kan doen. Ik zie het wel, hoop eerst dat het niet nodig is
[..]
Intensieve afdeling lijkt me, maar ook heel mooi
Uitzetten is lastig, maar op 'dimlicht'?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
maar laat ze er dan ook bij vertellen hoe ik de knop 'kinderwens' even om kan zettenik wil dit al járen, dus is 12x een teleurstelling best vaak.
Not true, believe mequote:Op maandag 27 juni 2011 17:04 schreef wyccie het volgende:
Als je het helemaal zonder foefjes doet, gewoon seks wanneer je er zin in hebt, en een ultimatum stellen tot je 30e, dan word je ook niet elke keer teleurgesteld.
quote:Op maandag 27 juni 2011 18:03 schreef Etcetera het volgende:
Zal ik helpen wegjagen
Ik ben zo ontzettend ongelofelijk belachelijk heerlijk waanzinnig gelukkig![]()
![]()
![]()
Hoop daar ook snel weer te komen. Zojuist afspraak gemaakt met de kliniek hier. Brr.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:03 schreef Etcetera het volgende:
Zal ik helpen wegjagen
Ik ben zo ontzettend ongelofelijk belachelijk heerlijk waanzinnig gelukkig![]()
![]()
![]()
ja maar nu lijkt het misschien toch niet te lukken. hoe gaat het met jou?quote:Op maandag 27 juni 2011 18:33 schreef LadyBlack het volgende:
Etcetera![]()
wat goed om te lezen! Het spat echt van het scherm af zo
PS, goed dat je de afspraak gaat maken. Even door de zure appel heen, maar dat weet je al begreep ik.
quote:Op maandag 27 juni 2011 18:33 schreef LadyBlack het volgende:
Etcetera![]()
wat goed om te lezen! Het spat echt van het scherm af zo
Jawel, ik bedoelde dus 2 jaar lang er écht niet mee bezig zijn, dwz niet elke maand checken of je zwanger of ongesteld bent. Dat houdt dus wel in dat je moet kunnen accepteren dat het langer duurt voor je moeder wordt, al dan niet op een natuurlijke manier.quote:
Vanwege E. of nog iets anders??quote:Op maandag 27 juni 2011 18:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]Ik zat vanochtend in de bus af en toe echt te grijnzen van geluk
![]()
En ik heb misschien toch nog een teek gekregen gisteren. Heb een tekentang, zo maar even voorzichtig proberen. Maar moet wachten tot m'n zus er is want die wil 'm zien
Ik in iets mindere mate op de fiets. Ik was al vroeg klaar en hoef voor morgen niks meer te doen.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:41 schreef Etcetera het volgende:
Ik zat vanochtend in de bus af en toe echt te grijnzen van geluk
![]()
Met mij gaat het goedquote:Op maandag 27 juni 2011 18:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja maar nu lijkt het misschien toch niet te lukken. hoe gaat het met jou?
Oh op die manier! Ja, het is wel mogelijk natuurlijk, maar dat wil ik gewoon echt nietquote:Op maandag 27 juni 2011 18:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jawel, ik bedoelde dus 2 jaar lang er écht niet mee bezig zijn, dwz niet elke maand checken of je zwanger of ongesteld bent. Dat houdt dus wel in dat je moet kunnen accepteren dat het langer duurt voor je moeder wordt, al dan niet op een natuurlijke manier.
Maar het is natuurlijk ook wel heel moeilijk om van 'ik wil heel graag een kindje en het liefste nu' naar 'als het gebeurt is dat mooi, zo niet dan is er altijd nog IVF' te gaan.
Maar hopelijk kan de huisarts je helpen. Waarschijnlijk moet je vriend wat sperma inleveren toch? Dan kunnen ze uitzoeken of ze wel hard genoeg zwemmen.
Druif.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:51 schreef LadyBlack het volgende:
Oh op die manier! Ja, het is wel mogelijk natuurlijk, maar dat wil ik gewoon echt niet
Volledig vanwege E.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Vanwege E. of nog iets anders??
Jahoor! Ik ben geen dramaqueen, dus ik ben meestal wel gezelligquote:Op maandag 27 juni 2011 18:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Druif.
Een week per maand is wel veel. Pas je wel op dat je vrienden, en vooral je vriend, je ook nog gezellig blijven vinden?
Oh damn, ik vind teken echt zo viesquote:Op maandag 27 juni 2011 19:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volledig vanwege E.![]()
![]()
Om tien voor acht moet ik bij de huisartsenpost zijn, gaan zij 'm maar mooi verwijderen. Ding wil niet echt loslaten.
Heb wel een beetje het idee dat ik voor niks heen gaquote:Op maandag 27 juni 2011 19:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh damn, ik vind teken echt zo viesirritant als ie dan ook nog niet loslaat.
Gelukkig maar, jij lijkt me er ook niet het type voor om dat af te reageren op anderen (er zijn mensen die dan heel afgunstig doen als anderen wel in verwachting zijn!), maar als jij je kut voelt voelen anderen dat natuurlijk wel aan.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:06 schreef LadyBlack het volgende:
Jahoor! Ik ben geen dramaqueen, dus ik ben meestal wel gezelligEn vriendje krijgt ook niet elke keer de volle laag ofzo
Volgens mij dacht PS dat jij zojuist impliciet aankondigde dat je zwanger was.quote:
Liever nietquote:Op maandag 27 juni 2011 19:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij dacht PS dat jij zojuist impliciet aankondigde dat je zwanger was.
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:13 schreef Etcetera het volgende:
het liefst ook nog eerst trouwenBen traditioneel genoeg daarvoro
Thanksquote:
Leuk! Bedankt voor de tip.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |