Het aanbod staatquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:23 schreef MadMaster het volgende:
En dit is mijn huidige kamervloer met flessen, meegenomen uit Schotland, die ik niet meer kwijt kan in de kast:
[ afbeelding ]
Klinkt als een tof weekendquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Bijna weekend
Dit weekend een fles cognac scoren voor m'n zwager, aangezien ik 2 kasten van hem gekregen heb
En vanavond klussen en misschien nog even naar een verjaardag.
Morgen klussen, daarna uit eten met een stel vrienden
Zondag Parkpop in de zon met 25 graden
MM, vind je het zo niet heel moeilijk om te kiezen welke whisky je gaat drinken?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:23 schreef MadMaster het volgende:
En dit is mijn huidige kamervloer met flessen, meegenomen uit Schotland, die ik niet meer kwijt kan in de kast:
[ afbeelding ]
Gewoon op alfabet drinkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
MM, vind je het zo niet heel moeilijk om te kiezen welke whisky je gaat drinken?
Absint, bier, champagne, Drambuie, Evian, fladderak, gin...quote:
Nee, want ik drink in principe alleen uit al geopende flessen en van samples, waar ik er nog tientallen van heb liggen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
MM, vind je het zo niet heel moeilijk om te kiezen welke whisky je gaat drinken?
Whisky, whisky en nog eens whisky...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Absint, bier, champagne, Drambuie, Evian, fladderak, gin...
Meer Ardbeg, Bowmore, Chivas Regal, Dalwhinniequote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Absint, bier, champagne, Drambuie, Evian, fladderak, gin...
Dan eerder:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Meer Ardbeg, Bowmore, Chivas Regal, Dalwhinnie.
Caol Ila is inderdaad ook erg lekkerquote:
Ja, zo ziet het er op zich wel uitquote:
Amstel, Bavaria,Corona, Dommelsch.....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Meer Ardbeg, Bowmore, Chivas Regal, Dalwhinnie.
tot zondag danquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:25 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Amstel, Bavaria,Corona, Dommelsch.....
Zondag waarschijnlijk strand en daarna door naar parkpop
Ik ben die ietswat roze gekleurde jongen die in het gras ligt te chillen met een pilsjequote:
Geen idee wat voor kleur ik heb, maar ik zal ook wel met bier in het gras liggenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:28 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik ben die ietswat roze gekleurde jongen die in het gras ligt te chillen met een pilsje
Ja, Raak cola ook...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Caol Ila is inderdaad ook erg lekker. Maar Chivas is betaalbaarder
.
Waarom bruine rum en geen witte?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:26 schreef lubje25 het volgende:
werken, werken, werken,
erna een jong borreltje met sinas of bruine rum cola
Ik ga eerst naar het strand, dus het is redelijk onvermijdelijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Geen idee wat voor kleur ik heb, maar ik zal ook wel met bier in het gras liggen
Oh, is dat dit weekend? Hmmmm...BBQ of Parkpop. What to choose?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:12 schreef TradeMarkie het volgende:
Bijna weekend
Dit weekend een fles cognac scoren voor m'n zwager, aangezien ik 2 kasten van hem gekregen heb
En vanavond klussen en misschien nog even naar een verjaardag.
Morgen klussen, daarna uit eten met een stel vrienden
Zondag Parkpop in de zon met 25 graden
BBQ want dood beest op open vuur. Need I say more?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
Hmmmm...BBQ of Parkpop. What to choose?
Vorig jaar is het daar wel op uitgedraaid ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
BBQ want dood beest op open vuur. Need I say more?
Wat een vergelijkingquote:
Rock Werchter wordt dit jaar ook voorspeld op 20-25 en droog. In tegenstelling to 35 en kurkdroog. Beterquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:02 schreef TradeMarkie het volgende:
En dit jaar is de voorspelde temperatuur voor zondag 5 a 7 graden lager dan vorig jaar, dus een stuk beter, vorig jaar was echt bloedje heet
Ik had onlangs een collega die opmerkte "alles wat vóór het woord maar wordt gezegd, kun je vergeten"quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
Vorig jaar is het daar wel op uitgedraaid ja.
Maar Parkpop is ook gezellig.
Dat is inderdaad perfect, dan hou je het wel een weekend volquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Rock Werchter wordt dit jaar ook voorspeld op 20-25 en droog. In tegenstelling to 35 en kurkdroog. Beter
Neeee johquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:08 schreef MadMaster het volgende:
O ja, heb besloten Lowlands te laten schieten, ook mijn laatste kaart heb ik verkocht.
Het idee dat ik 3 of 4 nachten in een tent moet doorbrengen, gaf de doorslag...
Is dat dan jouw lokroep?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en dan kom ik het topic binnenrollen en gaat het over drank![]()
![]()
mogguh
Kater? Broodje haring met pindakaas? Augurkje met slagroom en hagelslag?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en dan kom ik het topic binnenrollen en gaat het over drank![]()
![]()
mogguh
ik ben op mijn werk. Als ik over me nek ga denken ze dat ik zwanger ben, doe het me niet aan....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kater? Broodje haring met pindakaas? Augurkje met slagroom en hagelslag?
Je kan natuurlijk ook het "not the mama" T-shirt aandoenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ben op mijn werk. Als ik over me nek ga denken ze dat ik zwanger ben, doe het me niet aan....
kan nog steeds geen rechte lijn lopen
we gingen He's Just Not That Into You kijken (mijn gay bff en mijn huisgenote) en dat was natuurlijk een reden om flink door te zuipen en over mannen te bitchen en toen stopten we niet echt op tijd
Ze is half Amerikaans, dus ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:24 schreef TradeMarkie het volgende:
je gebruikt de term bff toch niet serieus he?
Ik vind bruine rum lekkerder, en ja dat proef ik ook als ik het mix met colaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom bruine rum en geen witte?
Is toch hetzelfde in dit geval...
ja maarquote:
Ze is half Amerikaans en blondquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:24 schreef TradeMarkie het volgende:
je gebruikt de term bff toch niet serieus he?
wil je mn bff zijn?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:28 schreef iamredleader het volgende:
ik ben ook half Amerikaan en ooit blond geweest!
niet serieus nee hoorquote:
quote:
gelukkigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
niet serieus nee hooral is hij wel gay, dat dan weer wel
discriminatie!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
talk to the hand
![]()
/Amerikaan
Neuh, ben niet meer blond, heb geen tieten, dus helaas
Dat is wel goed tegen een kater, zelfs als je er helemaal geen zin in zou hebben.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
discriminatie!arme TM
Ik heb honger
Mag ik dan jouw hetero bff zijn?quote:
Ik ben al op mijn werkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wel goed tegen een kater, zelfs als je er helemaal geen zin in zou hebben.
Voor gele M&M's altijd. Je mag de club joinen ayequote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mag ik dan jouw hetero bff zijn?
puur platonisch natuurlijk
En voor de honger heb ik hier gele M&M's en kokindjes (de enige kindjes die ik op dit moment wel wil hebben)
Beter Chivas met Caol Ila vergelijken dan Raak Cola. Chivas en Caol Ila zijn beide whisky.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Chivas kan je dan ook niet vergelijken met Caol Ila...
Hoezo alleen gele MMs?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mag ik dan jouw hetero bff zijn?
puur platonisch natuurlijk
En voor de honger heb ik hier gele M&M's en kokindjes (de enige kindjes die ik op dit moment wel wil hebben)
Coca cola > Raak cola was de vergelijking natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Beter Chivas met Caol Ila vergelijken dan Raak Cola. Chivas en Caol Ila zijn beide whisky.
Daar ging het niet over, het ging over dat Chivas goedkoop was en ik legde het verband met de bijbehorende kwaliteit...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Beter Chivas met Caol Ila vergelijken dan Raak Cola. Chivas en Caol Ila zijn beide whisky.
Edoch...quote:
allergisch voor alle andere kleuren, duh!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Hoezo alleen gele MMs?
Al denk ik dat die vraag wel een beetje overbodig is, aangezien ik een nichtje van 2 heb die denkt dat ik alleen oranje MMs lust![]()
ik snapte wat je bedoelt hoor. Pinda M&M'squote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
allergisch voor alle andere kleuren, duh!
Moet je dan niet naar een M&M shop zoals in Vegas of NY. Wallmart e.d. Heeft ze toch niet op kleur? Heel soms roze, voor Pink Ribbon aktie.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik snapte wat je bedoelt hoor. Pinda M&M's
Hier kan je M&M's op kleur kopen. Doe mij maar een bakje alleen rooie.
Ach ja, ze moeten toch weer wat nieuws verzinnen daar...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn Walmart verkopt ze gewoon los. Maar dat is dan ook wel een superstore
leuk voor thema feestjesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach ja, ze moeten toch weer wat nieuws verzinnen daar...
Ik heb alleen verhalen gehoord van de peanutbutter MMsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je dan niet naar een M&M shop zoals in Vegas of NY. Wallmart e.d. Heeft ze toch niet op kleur? Heel soms roze, voor Pink Ribbon aktie.
Wel gaaf is dat ze in de US pure chocolade M&M's hebben. Beterder...
Het wordt hartstikke mooi weer dit jaarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Edoch...
Ik heb een pleurishekel aan kreperen in een tent en afgelopen weekend na het Whisky & Blues feestje waar velen in hun tentje kropen in de stromende regen en ik naar huis ging per auto, was ik er uit...
Geniet er van, zou ik zeggen...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het wordt hartstikke mooi weer dit jaar
Chivas is voor een blend niet slecht hoor. Stuk beter dan Jack of Famous Grouse.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar ging het niet over, het ging over dat Chivas goedkoop was en ik legde het verband met de bijbehorende kwaliteit...
Wat moet je met 1 M&M?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn Walmart verkopt ze gewoon los. Maar dat is dan ook wel een superstore
Die laatste 2 staan ook gelijk aan Lidl eigen merk cola...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:03 schreef Bart het volgende:
[..]
Chivas is voor een blend niet slecht hoor. Stuk beter dan Jack of Famous Grouse.
Snow Grouse is dan prima te doen...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:08 schreef Cobra4 het volgende:
Famous Grouse doet het wel perfect op een ijskoude dag tijdens een oefening.
Lang leve de heupflacon.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snow Grouse is dan prima te doen...
Snow Grouse?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Snow Grouse is dan prima te doen...
Als je ff PM't kan ik je best een sampletje sturen buddyquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:01 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik heb alleen verhalen gehoord van de peanutbutter MMs
Kan je me daar geen kilotje van sturen PS? :p
nee één kleurquote:
Handig dat Google! Is dat nieuw?quote:
quote:
gewoon een boel water en koffie drinken en je komt de dag wel door net als mijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Yay ik mag bijna weg voor lunch hour!
neeh eggs en baconquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon een boel water en koffie drinken en je komt de dag wel door net als mij
ik wacht wel tot de lunch en dan prop ik mn bord vol met patatquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
neeh eggs en bacon
of misschien een macaroni in elkaar flansen. Of mijn roommate een quesedilla voor me laten maken
en het is net als ik trouwens![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |