Ik hoop het wel, want ik ga mijn laatste jaar in met mijn OV en stufi.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Absurd. Vervoer moet gewoon vergoed blijven worden.
Precies.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is zijn probleem. Niet alle studenten zijn rokers.
Weet ik, maar bijna alle studenten zuipen zich helemaal klem.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is zijn probleem. Niet alle studenten zijn rokers.
Nee, drie jaar stufi+vervoer nog maar. Hoe dan ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:55 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat is toch pas in het vijfde jaar? Je mag één jaar studievertraging oplopen zonder dat het consequenties heeft.
Jij hebt het over de boete. Die komt er nog eens bovenop.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:55 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat is toch pas in het vijfde jaar? Je mag één jaar studievertraging oplopen zonder dat het consequenties heeft.
Dat valt vast wel mee.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik, maar bijna alle studenten zuipen zich helemaal klem.
Volgens mij is dat niet waar, tijdens je master krijg je ook gewoon stufi en ov. Ik ga het even opzoeken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:56 schreef Dastan het volgende:
Nee, drie jaar stufi+vervoer nog maar. Hoe dan ook.
Nee.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:57 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet waar, tijdens je master krijg je ook gewoon stufi en ov. Ik ga het even opzoeken.
Nouja het is ook niet aan te raden om 40 uur naast je studie te werken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Of zijn werkloos of werken maar paar uurtjes per week en gaan dan chillen.
Je kan toch niet steeds blijven werken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Of zijn werkloos of werken maar paar uurtjes per week en gaan dan chillen.
Je haalt je argumentatie steeds maar uit aannames en weinig uit feiten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik, maar bijna alle studenten zuipen zich helemaal klem.
Nee, doe ik ook niet. Maar 12 uur per week moet kunnen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:58 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nouja het is ook niet aan te raden om 40 uur naast je studie te werken.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je haalt je argumentatie steeds maar uit aannames en weinig uit feiten.
Feit is dat doorleren voor een master enorm wordt ontmoedigd door geen stufi meer uit te keren het vierde jaar.
Feit is dat een studie afmaken wordt ontmoedigd door nog maximaal een jaar studievertraging op te mogen lopen, ongeacht de reden (dit kan dus ook ziekte of overmacht zijn).
Daaruit volgt dat het onderwijs dus veel aan stabiliteit verliest en inzakt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:58 schreef emzor1994 het volgende:
Doe je bijvoorbeeld na je wo-bachelor nog een tweejarige masteropleiding, dan krijg je één jaar extra prestatiebeurs. Ook als je na je hbo-bachelor overstapt naar een tweejarige master, krijg je één jaar extra prestatiebeurs.
Dan wordt er toch een jaar niets uitgekeerd of wat?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:58 schreef emzor1994 het volgende:
Doe je bijvoorbeeld na je wo-bachelor nog een tweejarige masteropleiding, dan krijg je één jaar extra prestatiebeurs. Ook als je na je hbo-bachelor overstapt naar een tweejarige master, krijg je één jaar extra prestatiebeurs.
Dat wel, maar als je dan ook nog je kamer moet betalen, hou je helemaal niks over. En ga er maar vanuit dat er veeeeel mensen zijn die hun kamer zelf moeten betalen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Nee, doe ik ook niet. Maar 12 uur per week moet kunnen.![]()
Vanuit gaande dat je ongeveer 5 euro per uur verdient.
5x12x4=240 euro per maand. Daar kan je zowat alles van betalen, wat betreft (noodzakelijke) levensmiddelen en rekeningen.
Hm. Ik vind dat het voor iedereen die het aankan mogelijk moet zijn om een master te doen. Maar goed, zo'n master duurt maar een jaartje, dus als je werkt en een beetje leent, moet dat te doen zijn.quote:
Je krijgt toch zorgtoeslag? Studiefinanciering? Bijdrage van je ouders?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat wel, maar als je dan ook nog je kamer moet betalen, hou je helemaal niks over. En ga er maar vanuit dat er veeeeel mensen zijn die hun kamer zelf moeten betalen.
Jij zegt dat je helemaal niks krijgt voor je masterquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan wordt er toch een jaar niets uitgekeerd of wat?
Mocht je willen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, doe ik ook niet. Maar 12 uur per week moet kunnen.![]()
Vanuit gaande dat je ongeveer 5 euro per uur verdient.
5x12x4=240 euro per maand. Daar kan je zowat alles van betalen, wat betreft (noodzakelijke) levensmiddelen en rekeningen.
Ik ging natuurlijk even uit van een eenjarige master.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:00 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Jij zegt dat je helemaal niks krijgt voor je master
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |