quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb volgns mij nog nooit naar guppie geluisterd
standaard bagger 1ste postquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Je hebt nu Rumer en Lily Allen in de wachtlijst.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn verzoekje faalde omdat ik maar 2 verzoekjes mocht doen... wtf... was de 2e
Top!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
luister nu. aanvraagje gedaan ok
bij lily kreeg ik de melding dat mijn verzoek faaldequote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je hebt nu Rumer en Lily Allen in de wachtlijst.
omdat dat te ingewikkeld was ofzow.. en als sommigen dan laat komen sta je daar een uur voor de katsekut te wachtenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom spreken we niet meer bij het station af
guppy was net naar de k#t man draaide geen verzoekjes meer niksquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je hebt nu Rumer en Lily Allen in de wachtlijst.
das waar.. ik heb carool nog een pm gedaan of iets duidelijker waar die ingang is en welke bushaltequote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat dat te ingewikkeld was ofzow.. en als sommigen dan laat komen sta je daar een uur voor de katsekut te wachten
Misschien probeerde je 'm twee keer aan te vragen? In ieder geval, ze staan beiden in de rij.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij lily kreeg ik de melding dat mijn verzoek faalde
ik ga ze beiden niet horenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Misschien probeerde je 'm twee keer aan te vragen? In ieder geval, ze staan beiden in de rij.
Komt waarschijnlijk door die twee TV tunes, die hebben geen artiest in hun data staan. Vindt Guppie niet lekker.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
guppy was net naar de k#t man draaide geen verzoekjes meer niks![]()
Geen dank, graag gedaanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat hoor ik nou, space jam?
ohhhh sry man, ik dacht ff kijkeen of ze het echt doenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door die twee TV tunes, die hebben geen artiest in hun data staan. Vindt Guppie niet lekker.
vet hoorquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja ik moet weg.. uitzendbureau here I come
tot laters
Vind het nog steeds vreemd dat ze in Guppie terecht zijn gekomen. Maar goed, vanavond haal ik ze er weer uit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ohhhh sry man, ik dacht ff kijkeen of ze het echt doen
je laat liever andere werken voor je uitkeringquote:
mweh ik ben nu aan school en vanavond mensen lastig vallen vanuit het callcenterquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
je laat liever andere werken voor je uitkering
Laterzzzquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben naar mijn vaderland Duitsland, tot na het weekend mensen
Misschien kan ik binnenkort weer een keer gaan live mixen
Stonden zeker nog in Sam. Die 2 heb je gister in je show als laatste gebruikt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Vind het nog steeds vreemd dat ze in Guppie terecht zijn gekomen. Maar goed, vanavond haal ik ze er weer uit.
Succes ouwe en tot Gelsenkirchen is 130 hequote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben naar mijn vaderland Duitsland, tot na het weekend mensen
Misschien kan ik binnenkort weer een keer gaan live mixen
Ik neit zet wel netjes mn naam erbij tegenwoordigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:50 schreef robdriessen het volgende:
Wie vroeg net Billie Joel en Elvis Presley aan?
klote muziekquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:54 schreef robdriessen het volgende:
Echt iets voor Knetter. Slaapliedjes er in zetten en dan snel wegwezen
En daarna 100 kilo aardappels schillenquote:
Dames en heren, een legendarisch moment: Sint heeft een aanvraag in Guppie gedaan. Iedereen een applausje voor Sint!quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:54 schreef robdriessen het volgende:
Echt iets voor Knetter. Slaapliedjes er in zetten en dan snel wegwezen
.quote:knetter zegt:
hmm ik ga mijn verzoekjes niet horen.... moet met tien minuten weg![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dames en heren, een legendarisch moment: Sint heeft een aanvraag in Guppie gedaan. Iedereen een applausje voor Sint!
Moet jij eens oplettenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat we je er uit laten als je klaar bent hé?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:01 schreef Stokstaart het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 24 juni 2011 12:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Iedit
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat hebben de 80s toch leuke dingen gebracht
Zekers!quote:2 : [X]Sting - Englishman In New York
3 : [X]Police - Every Little Thing She Does Is Magic
5 : [X]Billy Joel - We Didn't Start The Fire
en accepteerd alleen nog 80s vanaf nu!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:00 schreef robdriessen het volgende:
Guppie accepteert nu trouwens 2 verzoekjes per 8 minuten.
Hehehehehe dat niet. In de jaren 90 is ook leuke muziek gemaakt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en accepteerd alleen nog 80s vanaf nu!
BAAS!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
police
heb alles op vinyl...
ik heb de discography in totaal voor 5 euro gekocht..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
BAAS!![]()
.
Ik heb hun discography op mn pc geld dat ook?
Heb je ook de Strontium 90 bootlegs (toen ze nog geen Police heetten)>?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
police
heb alles op vinyl...
Hij wil m zeker boven aan houden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:03 schreef robdriessen het volgende:
Stokkie geilt echt op dit nummer, he?
Voor mij was ie gratis.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb de discography in totaal voor 5 euro gekocht..
wut..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:04 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Heb je ook de Strontium 90 bootlegs (toen ze nog geen Police heetten)>?
lul niet manquote:
Hehehehe, t gaat. Ik ken betere.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
lul niet manis gewoon een kek nummertje
Nog wat van Sting zelf of echt all1 The Police?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wut..
nee alleen de 5 reguliere albums
ook wat van sting, maar die zijn maaaaaatigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog wat van Sting zelf of echt all1 The Police?
Oh ik vind Sting ook wel een baas eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ook wat van sting, maar die zijn maaaaaatig
kijk ten minste iemand die het waardeertquote:
Jeugdsentimentquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
kijk ten minste iemand die het waardeert
ik vind alleen englishman in new york leukquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ik vind Sting ook wel een baas eigenlijk.
hey niet erlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:09 schreef Outpost76 het volgende:
Hierna 4 verzoekjes van mij achter elkaar!
Top dat ik die heb aangevraagd dan!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik vind alleen englishman in new york leuk
Dit is dan ook gewoon bazen muziek.quote:
Jij ook al?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik vind jou stiekem ook wel beetje lekker
ow kut moet ik nog doenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dit is dan ook gewoon bazen muziek.![]()
Gister dat nummer nog geluisterd wat ik je stuurde via Zippy?
jij wilde knetter tochquote:
Heb je mij geproefd dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
En ze gamed ook nogquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik ben thuisquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je straks thuis bent even doen dus!
wat voor ganmes speel jij dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben thuis![]()
Ik heb me als een vrouw gedragen vanmorgen..... winkelen ()
Oh gaat eens snel luisteren dan!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben thuis![]()
naaisquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gears of War![]()
En CoD
(en nog heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel meer)
Je houd niet van winkelen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben thuis![]()
the smiths, die wil hij niet zoekenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb ik geen last van. Je moet wel je naam en een tekstje intypen he.
Vind ie niets of teveel?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
the smiths, die wil hij niet zoeken
Of ze staan er niet in.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
the smiths, die wil hij niet zoeken
Ik ben echt een geval apartquote:
Een vrouw die niet van winkelen houd is wel redelijk apart.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben echt een geval apart
Nee
Ik heb een hekel aan winkelen
Ik shop liever online. Maar ik wilde een nieuw truitje voor op mijn rokje, en nu was ik verplicht om te gaan winkelen, ik wil het morgen aan namelijk
Alleen zoeken op "Smiths" anders krijg je ook alles waar "The" in voorkomt.quote:
Voor de rest ben ik heel normaal hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een vrouw die niet van winkelen houd is wel redelijk apart.
En dan ook nog van gamen houden.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Alleen zoeken op "Smiths" anders krijg je ook alles waar "The" in voorkomt.
Ja is er een manier om dat aan te passen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Alleen zoeken op "Smiths" anders krijg je ook alles waar "The" in voorkomt.
Volgens programmeur is dat best wel een heftige re-write. Mag ie een paar uurtjes code gaan kloppen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja is er een manier om dat aan te passen?Soms heb je bandnamen die uit 2 heel gangbare woorden bestaan, en da's dan lastig zoeken!
Misschien dat je het tussen haakjes zou kunnen zetten of zo, dat hij dan echt naar die combinatie zoekt?
Vind het geen negatieve eigenschappenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor de rest ben ik heel normaal hoor
Hun probleem toch.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sommige vrouwen kijken mijaan als ik zeg dat ik niet van winkelen hou
quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Volgens programmeur is dat best wel een heftige re-write. Mag ie een paar uurtjes code gaan kloppen.
Natuurlijk welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is waar![]()
Jullie willen zeker niet zien wat voor topje ik heb gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief he![]()
Zoek eens op "knuffelkerst"quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
geen new kids on the block in guppie
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:31 schreef charmed_angel het volgende:
En harry potter boekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief he
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ik mis deel zeven op de fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lief he
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Hierna Gaga, dan jij.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
eh wtf, hoelang duurt mijn verzoekjens
Eerst Gagaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:33 schreef ToT het volgende:
Mochten jullie Guppie zat worden, geef maar een gil!Ik kan tot een uurtje of 5.
quote:
ow dat maakt niet uit, want Gagaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:34 schreef robdriessen het volgende:
[..]Is wel een remix. Geen idee hoe die klinkt
En ook geen artiesten voor azie? Maar wel aha toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb geen michael samonella aangevraagd
artiesten voor azie en sandraquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En ook geen artiesten voor azie? Maar wel aha toch?
en wil je straks ook even Bad Romance draaienquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:33 schreef ToT het volgende:
Mochten jullie Guppie zat worden, geef maar een gil!Ik kan tot een uurtje of 5.
Maniac (nu genuked) kwam ook van jou af volgens mij hoor.... Maar goed, nu te laatquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
artiesten voor azie en sandra
ow... ik dacht dat het dat vette 80s nummer wasquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Maniac (nu genuked) kwam ook van jou af volgens mij hoor.... Maar goed, nu te laat
wát?!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
Die meet morgen....
Het gaat regenen, dus pickinicken is toch best nat dan
En ik zit binnen te feesten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
Die meet morgen....
Het gaat regenen, dus pickinicken is toch best nat dan
ik weet nog niet of ik het redquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:44 schreef Melting het volgende:
[..]
En ik zit binnen te feesten.
Maar ik zal aan jullie denken.
ik ook!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens vanmorgen mijn eerste verzoekje gedaan
Wie ga je nog meer meeten dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weet nog niet of ik het red
Ik heb ook om 17:00 uur een andere meet
nu pasquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens vanmorgen mijn eerste verzoekje gedaan
Bowlingmeet ook in Utrecht.quote:
Bowlingmeet? Wie is de best bowlert van jullie?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bowlingmeet ook in Utrecht.
Socios, Patje1987, iBenny, Rucky, Silenus, Bellatrix, Ireth, -Engel-, Myraela en Merlijn
geen ideequote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Bowlingmeet? Wie is de best bowlert van jullie?
Mijn meetalarm ging af... FHF Buddy bowlingmeet (25-06-2011)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Bowlingmeet? Wie is de best bowlert van jullie?
-Engel- heb ik ook al heul lang niet gezienquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bowlingmeet ook in Utrecht.
Socios, Patje1987, iBenny, Rucky, Silenus, Bellatrix, Ireth, -Engel-, Myraela en Merlijn
Dan komen jullie na het bowlen ook nog even langs? We gaan na het bowlen nog even wat drinkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
-Engel- heb ik ook al heul lang niet gezien
Ik weet nog nieteens of ik uberhaupt kanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan komen jullie na het bowlen ook nog even langs? We gaan na het bowlen nog even wat drinken
Kan het wel wordt het auto, dus alleen fris voor mijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet nog nieteens of ik uberhaupt kan
Na dit nummerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:58 schreef ToT het volgende:
Sorry had ff phone!
Zal ik nu gaan draaien? Of nog ff wachten?
NU!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:58 schreef ToT het volgende:
Sorry had ff phone!
Zal ik nu gaan draaien? Of nog ff wachten?
Vast niet zo bleek als ik..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
Eigenlijk moet ik nu even in de zon gaan liggen
Ben echt bleek aan het worden
quote:
Ik heb nog geen aanvragen voor op het rooster binnen.quote:
Zegquote:
ToT wil draaienquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
ZegIk luister ook naar die meuk van jou, dus jij luistert ook maar naar de mijne
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:01 schreef robdriessen het volgende:
Huidige wachtrij is:
0 : [X]Anouk - Three Days In A Row
1 : [X]Artiesten Voor Azië - Als Je Iets Kan Doen
2 : [X]Backstreet Boys - Everybody (Backstreet's Back)
3 : [X]Sia - The Girl You Lost To Cocaine
4 : [X]David Bowie - Dancing In The Street
5 : [X]Kate Bush - Wuthering Heights
Welke regels?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Snel uit dus DJ gaat voor, regels zijn regels
Van mij mag je robdriessen op het rooster zettenn..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke regels?
En zo lang ik geen PM/DM binnen heb, kan ik ook niks op 't rooster zetten.
ToT wil toch draaien man godverquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke regels?
Dus ik moet jou via de DM zeggen dat ik nu wil draaien?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke regels?
Weet Rob dat zelf ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:03 schreef dockx het volgende:
[..]
Van mij mag je robdriessen op het rooster zettenn..
Jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus ik moet jou via de DM zeggen dat ik nu wil draaien?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:03 schreef dockx het volgende:
[..]
Nee, maar ik kom net binnenvallen en ToT is ook erg cool!
Heel lief, maar ik zit op het werk en ga zo naar een radiocursus, ben niet voor 23 uur thuisquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:03 schreef dockx het volgende:
[..]
Van mij mag je robdriessen op het rooster zettenn..
Waarom? ToT kan toch gewoon de informatie doorgeven via PM of DM zoals iedere DJ dat doet en zoals het in de OP is aangegeven?quote:
Ehm, jij bent echt de enige die dit zo verlangt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaVan hoe laat tot hoe laat en welk genre. Je weet wat er in de OP staat
Tief op man.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:05 schreef Stokstaart het volgende:
Samzz je vertoont Huppelmuts trekjes. Als hij wil draaien laat die baas dan draaien ja [ afbeelding ]
Je kan toch gaan draaien? Ik vraag alleen of je de info even via PM doorstuurt, hoe moeilijk is dat?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehm, jij bent echt de enige die dit zo verlangt.
Mij maakt het rooster niets uit; ik wil gewoon tijd invullen tot iemand anders gaat draaien of tot men Gup weer wil horen. Dit is bij de andere roostermensen nooit een probleem. Vaak zetten ze er ff 2 uurtjes neer, soms de hele middag, soms een uurtje.
LAAT HEM DAN GEWOON DRAAIEN JA GODVER ZEG MET JE STOMME KUTREGELSquote:
IK ZEG NERGENS DAT HIJ NIET MAG DRAAIEN, SCHELE!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
LAAT HEM DAN GEWOON DRAAIEN JA GODVER ZEG MET JE STOMME KUTREGELS
Oh jezusquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:06 schreef Stokstaart het volgende:
ben dr weer klaar mee ONZ radio 2.0 hier
Gelukkig iemand die het wél snapt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:07 schreef robdriessen het volgende:
Heyhey, laten we het leuk houden, ja? Ik stop Gup na deze plaat, dan kan ToT draaien. ToT, graag wel even doorgeven tot hoelaat je draait, dan weten andere DJ's vanaf wanneer zij het rooster op kunnen.
Ik vind We are the world geen janknummerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:08 schreef robdriessen het volgende:
Waarom zijn plaatjes voor het goede doel altijd zo'n janknummers?....
Nee ik zeg dat als ik ga draaien, dat de roostermakers altijd zelf ff wat invullen. Ze zien toch gewoon dat ik begin en vragen in het topic soms gewoon of in een indicatie heb hoe lang ik ga draaien, en als ik dat niet heb, vullen ze zelf wat in.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan toch gaan draaien? Ik vraag alleen of je de info even via PM doorstuurt, hoe moeilijk is dat?
Ik zeg nergens dat je niet mag draaien, dat maak je er zelf van.
Het is goed met jequote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik zeg dat als ik ga draaien, dat de roostermakers altijd zelf ff wat invullen. Ze zien toch gewoon dat ik begin en vragen in het topic soms gewoon of in een indicatie heb hoe lang ik ga draaien, en als ik dat niet heb, vullen ze zelf wat in.
Ik weet dat de regeltjes zijn dat het via de DM moet, maar dat lijkt me gewoon om te voorkomen dat de roostermakers het ff niet zien tussen alle posts door. Voor jou is het nu gewoon duidelijk dat ik nu ga draaien, en je weet ook dat ik niet kan inschatten tot hoe laat ik ga draaien.
Ik weet dat deze post veel meer moeite kost dan ff gauw een DMmetje te typen, maar dit vind ik erg kinderachtig, sorry hoor!
Draai je nu?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:10 schreef ToT het volgende:
Ik ga er gewoon uit zodra iemand anders wil draaien. Al is dat over een kwartiertje.
Omgquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:12 schreef ToT het volgende:
Ik ga trouwens eerst ff niet praten.Ben ik niet echt meer in de stemming voor, sorry. Komt zo vast wel weer.
Tussen de kabouters.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik dacht even dat ik de enige was die snapte wat samzz bedoelde..
Stok stel je eens niet zo aan man.. ga lekker in de tuin zitten met je corona's en chill..
Dan zijn we straks allemaal in een grafstemmingquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:11 schreef robdriessen het volgende:
Ja, ToT draait goededoelenmuziek, twee uur lang!
Je stelt je aan. Ik vraag je gewoon of je mij een DM wilt sturen met indicaties zodat andere mensen die misschien willen draaien ook op de hoogte zijn.quote:
ToT...... wordt jij van dit nummer vrolijk?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:12 schreef ToT het volgende:
Ff een vrolijk nummer om de stemming weer wat op te beuren.
Het gaat om de manier waarop.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zijn we straks allemaal in een grafstemming
[..]
Je stelt je aan. Ik vraag je gewoon of je mij een DM wilt sturen met indicaties zodat andere mensen die misschien willen draaien ook op de hoogte zijn.Het is zó makkelijk.
Heetf Het Goede Doel wel genoeg muziek voor 2 uur?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:11 schreef robdriessen het volgende:
Ja, ToT draait goededoelenmuziek, twee uur lang!
Daar zul je nog wel eens van versteld staan, hoe veel muziek Het Goede Doel heeft gemaakt!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heetf Het Goede Doel wel genoeg muziek voor 2 uur?
Wow.... 2 uur Het Goede Doel?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zegt de man die anderhalf uur WC experience draaitquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zegt de man die anderhalf uur WC experience draait
Ik zeg wat ik wil zeggen, wanneer ik het wil en tegen wie ik het wil.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tussen de kabouters.
Zeg mij niet wat ik wel en niet moet doen plz,
Dat is tenminste kwaliteitsmuziek.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zegt de man die anderhalf uur WC experience draait
Welke manier waarop?quote:
Wil ik het uberhaupt weten?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:15 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Daar zul je nog wel eens van versteld staan, hoe veel muziek Het Goede Doel heeft gemaakt!
Pfoeh... Grote jongen ben jij hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zeg wat ik wil zeggen, wanneer ik het wil en tegen wie ik het wil.
Man, die hebben echt bergen nummersquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, jij bent ff stoerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Pfoeh... Grote jongen ben jij hoor.
Hij is juist niet groot, tha midget en zoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Pfoeh... Grote jongen ben jij hoor.
Snap ik wel, maar je zou ook gewoon kunnen vragen van: "ToT, zou je me even via de DM kunnen doorgeven tot hoe laat je wil draaien?"quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke manier waarop?Ik heb heel vaak aangekondigd dat wanneer iemand op het rooster wil, hij/zij dit kan PM'en/DM'en. Ik zit ook niet 24/7 hier en de anderen ook niet. Iedereen stuurt een DM of PM, ook al is het maar om een gat op te vullen.
Als iedereen het maar in het topic gaat posten, wordt 't alleen maar onoverzichtelijk en krijg je gezeur. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel
Thx.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:16 schreef robdriessen het volgende:
Goed, ik ga nog even werken. Exit. Tot vanavond heel laat. Veel plezier, ToT!
Serieus ja?quote:
Beetje een bemoeizuchtig ventje ben je wel.quote:
Tha midget ja?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is juist niet groot, tha midget en zo
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet boodschappen doen, tot later
Doe nou maar gewoon PM'en/DM'en met de informatiequote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik wel, maar je zou ook gewoon kunnen vragen van: "ToT, zou je me even via de DM kunnen doorgeven tot hoe laat je wil draaien?"
Nee, het was meteen: "Ik heb nog niks via de DM gekregen, dus kan ik niemand op het rooster zetten.". En dat een paar keer achter elkaar. Alsof je mij niet persoonlijk wilde vragen de info te geven? Daarbij zag je de discussie gewoon. Jij bent echt de enige die hier zo moeilijk over doet. Normaal doe ik het uiteraard altijd via de DM, maar nu was het gewoon heel duidelijk dat je las wat er besproken werd.
Stok..... kap nou eens met dat gezeik!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tha midget ja?
Ik neig momenteel meer naar kutkabouter en zulks.
Och, ik ben ook niet altijd leuk, jij ook niet. Zo heeft iedereen dat wel eensquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tha midget ja?
Ik mag reageren als ik dat wil, zint het je niet heb je pechquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beetje een bemoeizuchtig ventje ben je wel.
Volgens mij had ik het duidelijk tegen Samzz en niet tegen Jofu.
Euhm, hij begint opeens met kansloos ouwehoeren tegen mij terwijl ik duidelijk tegen Samzz had hoor..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Stok..... kap nou eens met dat gezeik!
Andere roostermakers vragen ook gewoon in het topic tot hoe laat ik wil draaien, of sturen zelf ff een DMmetje. Ik weet dat je het overzichtelijk wil houden en normaal stuur ik ook echt wel DMmetjes, maar in dit geval was het gewoon overdreven om zo aan de regeltjes vast te blijven klampen omdat het echt heel duidelijk was dat je meelas. Maar best joh: ik zal in het vervolg wel altijd een DMmetje sturen hoor, ook al doe je gewoon mee met de discussie er over in het topic. Pfff....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe nou maar gewoon PM'en/DM'en met de informatieJe kan het er wel in 't topic over hebben, maar ik lees echt niet alle posts voor posts door, ik moet ook gewoon werken.
En waarom ik zo 'moeilijk' doe, is dat wanneer een iemand het kan maken, iedereen denkt dat het wel zo kan. En dan krijg je dat gezeur weer. Snap je?
Zeker, en daar krijg je dan weer een reactie op terug.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik mag reageren als ik dat wil, zint het je niet heb je pech
Kan wel zijn. Maar kom luitjes.... trek er een streep onder en laat het weekend niet verpesten door een foutje/misverstand/kleine irritatie.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Euhm, hij begint opeens met kansloos ouwehoeren tegen mij terwijl ik duidelijk tegen Samzz had hoor..
Roep mijn naam, maak me bekend, laat zien dat je 100% fan van me bentquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tha midget ja?
Jahaaah, ik deed ook overdreven. Maar jij had ook gewoon meteen een PM kunnen sturen of wat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Andere roostermakers vragen ook gewoon in het topic tot hoe laat ik wil draaien, of sturen zelf ff een DMmetje. Ik weet dat je het overzichtelijk wil houden en normaal stuur ik ook echt wel DMmetjes, maar in dit geval was het gewoon overdreven om zo aan de regeltjes vast te blijven klampen omdat het echt heel duidelijk was dat je meelas. Maar best joh: ik zal in het vervolg wel altijd een DMmetje sturen hoor, ook al doe je gewoon mee met de discussie er over in het topic. Pfff....
Als je gewoon normaal op een normale manier gevraagd zou hebben of ik ff via de DM door zou willen geven tot hoe laat ik ongeveer wilde draaien en welk genre het was, had ik het gewoon gedaan. Maar niet op deze manier.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jahaaah, ik deed ook overdreven. Maar jij had ook gewoon meteen een PM kunnen sturen of wat.
Dat doe je normaal ook altijd. En ik ben momenteel even in een bagger stemming en dat reageer ik hier af, sorry
Ok heb je dan weer gelijk in. Hij is het niet waardquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan wel zijn. Maar kom luitjes.... trek er een streep onder en laat het weekend niet verpesten door een foutje/misverstand/kleine irritatie.
Ik zeg toch al sorry? Blijf je nu doorzeiken?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je gewoon normaal op een normale manier gevraagd zou hebben of ik ff via de DM door zou willen geven tot hoe laat ik ongeveer wilde draaien en welk genre het was, had ik het gewoon gedaan. Maar niet op deze manier.
Dat was express!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan wel zijn. Maar kom luitjes.... trek er een streep onder en laat het weekend niet verpesten door een foutje/misverstand/kleine irritatie.
Jah ik had er ff een editje onder gezet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg toch al sorry? Blijf je nu doorzeiken?
Jofu.... kom op.... ook jij..... relax! Ik hoop dat jij ook zo weekend hebt. Geniet er van, en laten we dit probleem te rusten leggen.quote:
Volgens mij maakte hij een grapjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Jofu.... kom op.... ook jij..... relax! Ik hoop dat jij ook zo weekend hebt. Geniet er van, en laten we dit probleem te rusten leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |