quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb volgns mij nog nooit naar guppie geluisterd
standaard bagger 1ste postquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Je hebt nu Rumer en Lily Allen in de wachtlijst.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn verzoekje faalde omdat ik maar 2 verzoekjes mocht doen... wtf... was de 2e
Top!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
luister nu. aanvraagje gedaan ok
bij lily kreeg ik de melding dat mijn verzoek faaldequote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je hebt nu Rumer en Lily Allen in de wachtlijst.
omdat dat te ingewikkeld was ofzow.. en als sommigen dan laat komen sta je daar een uur voor de katsekut te wachtenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom spreken we niet meer bij het station af
guppy was net naar de k#t man draaide geen verzoekjes meer niksquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je hebt nu Rumer en Lily Allen in de wachtlijst.
das waar.. ik heb carool nog een pm gedaan of iets duidelijker waar die ingang is en welke bushaltequote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat dat te ingewikkeld was ofzow.. en als sommigen dan laat komen sta je daar een uur voor de katsekut te wachten
Misschien probeerde je 'm twee keer aan te vragen? In ieder geval, ze staan beiden in de rij.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij lily kreeg ik de melding dat mijn verzoek faalde
ik ga ze beiden niet horenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Misschien probeerde je 'm twee keer aan te vragen? In ieder geval, ze staan beiden in de rij.
Komt waarschijnlijk door die twee TV tunes, die hebben geen artiest in hun data staan. Vindt Guppie niet lekker.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
guppy was net naar de k#t man draaide geen verzoekjes meer niks![]()
Geen dank, graag gedaanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat hoor ik nou, space jam?
ohhhh sry man, ik dacht ff kijkeen of ze het echt doenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door die twee TV tunes, die hebben geen artiest in hun data staan. Vindt Guppie niet lekker.
vet hoorquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja ik moet weg.. uitzendbureau here I come
tot laters
Vind het nog steeds vreemd dat ze in Guppie terecht zijn gekomen. Maar goed, vanavond haal ik ze er weer uit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ohhhh sry man, ik dacht ff kijkeen of ze het echt doen
je laat liever andere werken voor je uitkeringquote:
mweh ik ben nu aan school en vanavond mensen lastig vallen vanuit het callcenterquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
je laat liever andere werken voor je uitkering
Laterzzzquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben naar mijn vaderland Duitsland, tot na het weekend mensen
Misschien kan ik binnenkort weer een keer gaan live mixen
Stonden zeker nog in Sam. Die 2 heb je gister in je show als laatste gebruikt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Vind het nog steeds vreemd dat ze in Guppie terecht zijn gekomen. Maar goed, vanavond haal ik ze er weer uit.
Succes ouwe en tot Gelsenkirchen is 130 hequote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben naar mijn vaderland Duitsland, tot na het weekend mensen
Misschien kan ik binnenkort weer een keer gaan live mixen
Ik neit zet wel netjes mn naam erbij tegenwoordigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:50 schreef robdriessen het volgende:
Wie vroeg net Billie Joel en Elvis Presley aan?
klote muziekquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:54 schreef robdriessen het volgende:
Echt iets voor Knetter. Slaapliedjes er in zetten en dan snel wegwezen
En daarna 100 kilo aardappels schillenquote:
Dames en heren, een legendarisch moment: Sint heeft een aanvraag in Guppie gedaan. Iedereen een applausje voor Sint!quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:54 schreef robdriessen het volgende:
Echt iets voor Knetter. Slaapliedjes er in zetten en dan snel wegwezen
.quote:knetter zegt:
hmm ik ga mijn verzoekjes niet horen.... moet met tien minuten weg![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dames en heren, een legendarisch moment: Sint heeft een aanvraag in Guppie gedaan. Iedereen een applausje voor Sint!
Moet jij eens oplettenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat we je er uit laten als je klaar bent hé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |