abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98607107
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 08:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

Heb hem even aangesproken :Y Hij vond het een erg gaaf optreden :) Hij vertelde ook dat zijn volgende concert Arcade Fire wordt :o _O_ O+
O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 09:59 schreef Xurk het volgende:
...en die gast op de orgel vond ik ook vervelend hoe hij heel de tijd leek zijn orgel van het podium te willen gooien...

_O- Helaas heb ik dat gemist. Leuke comedy-act, The Deaf. Al is het wel beter dan Di-Rect.

quote:
Wat de setlist betreft: ik vind "Cornerstone" echt een gaaf nummer, maar ik vond 'm nu op die plek niet zo geslaagd. We hadden net 9 "pit-nummers" gehad en daarna het mooie "Black Treacle", dus op zich is het logisch om dan zo'n nummer als "Cornerstone" in te zetten. Maar ik weet het niet, ik had toen eigenlijk alleen maar zin om er weer tegenaan te gaan na niet-springend te hebben genoten van "Black Treacle" en dit haalde de vaart er een beetje uit. Gelukkig kwam daarna "The View From The Afternoon" :)
Ik merkte trouwens wel dat laatstgenoemde en "Still Take You Home" de enige nummers van WPSIATWIN waren waar ik echt een fuck yeah! gevoel van kreeg - Dancefloor en "When The Sun Goes Down" deden me gek genoeg niet zoveel; misschien omdat ik ze al zo vaak live heb gehoord?
"Dancefloor" en "When the Sun Goes Down" vond ik juist weer goed. De bezieling was weer enigszins terug. "Cornerstone" vond ik een minder nummer (gewoon minder geschikt als live-nummer of slecht gepositioneerd in de set) en "Fluorescent Adolescent" vond ik bijna zwak, dat is wat mij betreft de nieuwe "I Bet You Look Good On The Dancefloor".

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:56 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Nou we waren wat artiesten aan het bediscussiëren en altijd als ik een naam erin gooide werd het niet echt goed onthaald. Ik noem een Noah and the Whale, Radiohead, Vaccines :P
Haha. Radiohead is een briljante band hoor, was daar echt sterke weerstand tegen :o?
Stay on my arm, you little charmer
pi_98607277
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:41 schreef conobram het volgende:
Bij Matador als introtune kon de avond al niet meer stuk :)
Inderdaad _O_
Had het van tevoren er nog met mn vriend over waarmee ze zouden op komen, en toen zei ik al dat ze aan het begin van de tour op kwamen met Matador maar dat ik nu niet wist waarmee ze op komen. En toen gingen de lichten uit en kwam daar Matador _O_
  vrijdag 24 juni 2011 @ 14:55:05 #63
159761 Arn0
Abbey Road
pi_98607282
Nu iedereen nog in zijn Arctic Monkeys roes zit.. Misschien wel leuk:
quote:
Friday Deal! We're running a special offer on Arctic Monkeys shirts & posters (£10 each!), tote bags (£5 each!) and enamel badges (£2.50 each!). Act fast!
http://www.dominorecordco.com/artists/arctic-monkeys/

Best goedkoop!
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_98607419
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:52 schreef tim. het volgende:
"Dancefloor" en "When the Sun Goes Down" vond ik juist weer goed. De bezieling was weer enigszins terug. "Cornerstone" vond ik een minder nummer (gewoon minder geschikt als live-nummer of slecht gepositioneerd in de set) en "Fluorescent Adolescent" vond ik bijna zwak, dat is wat mij betreft de nieuwe "I Bet You Look Good On The Dancefloor".
Spreek je jezelf nu tegen? :? :P
pi_98607573
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:55 schreef Arn0 het volgende:
Nu iedereen nog in zijn Arctic Monkeys roes zit.. Misschien wel leuk:

[..]

http://www.dominorecordco.com/artists/arctic-monkeys/

Best goedkoop!
Jammer alleen dat ze de mooie t-shirten alleen maar in vervelende maten hebben..
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:13:54 #66
192683 AMDB
Visionair.
pi_98608461
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:52 schreef tim. het volgende:

Haha. Radiohead is een briljante band hoor, was daar echt sterke weerstand tegen :o?
Niet echt weerstand, is ook lastig om weerstand te bieden tegen een band die slaapverwekkende muziek maakt :P

Nee, ik vind ze wel goed, maar vind er persoonlijk gewoon geen flikker aan, op een paar nummers na.
pi_98608517
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:57 schreef Piles het volgende:

[..]

Spreek je jezelf nu tegen? :? :P
Ik bedoel: in 2009 vond ik "Dancefloor" zeer matig (spelen om het publiek te pleasen, meer niet), gisteren vond ik dat nummer juist - tot mijn verbazing - goed. "Fluorescent Adolescent" is een oude favoriet van mij die gisteren - naar mijn mening - matig werd uitgevoerd, zoals "Dancefloor" voorheen.
pi_98608619
quote:
12s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:14 schreef tim. het volgende:

[..]

Ik bedoel: in 2009 vond ik "Dancefloor" zeer matig (spelen om het publiek te pleasen, meer niet), gisteren vond ik dat nummer juist - tot mijn verbazing - goed. "Fluorescent Adolescent" is een oude favoriet van mij die gisteren - naar mijn mening - matig werd uitgevoerd, zoals "Dancefloor" voorheen.
Ah, zo ^O^ Dat laatste ben ik het wel mee eens, FA deed me ook niet zoveel :)
Vond de reacties van het publiek soms wel apart trouwens, op sommige (bekende) nummers werd amper gereageerd. En op andere (wat onbekendere) weer wel..
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:17:25 #69
159761 Arn0
Abbey Road
pi_98608644
Ik was blij dat het publiek zo enthousiast reageerde op de SIAS nummers _O_
pi_98608750
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:13 schreef AMDB het volgende:

[..]

Niet echt weerstand, is ook lastig om weerstand te bieden tegen een band die slaapverwekkende muziek maakt :P

Nee, ik vind ze wel goed, maar vind er persoonlijk gewoon geen flikker aan, op een paar nummers na.
Luister eens naar "Kid A" of "Amnesiac". Bij voorkeur in de winter, en concentreer je volledig op de muziek. Gaat wel iets dieper dan Arctic Monkeys, vind ik. TKOL staat ook nog op 1 bij mij in mijn jaarlijst, niet SIAS. Ik ben benieuwd hoe dat bij Arn0 is :P.

Gisteren trouwens één keer "MARDY BUM!!!" gehoord :D. Mijn eerste keer. Zelfs in 2007 heb ik dat niet gehoord.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:20:41 #71
159761 Arn0
Abbey Road
pi_98608820
TKOL is wel goed, maar nr 1? Nahh dan heb ik dit jaar toch al wel wat betere albums gehoord. Top 10 wordt ook nog moeilijk :P
pi_98608835
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:14 schreef Arn0 het volgende:
Was het een "I love Sheffield" shirt? (maar dan een hartje ipv love :') ) Dan was ik het :P
Stond jij direct om 10 uur buiten en de tram van 5 over 10? En was jij toen met 2 anderen? Dan zat ik in dezelfde tram
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:21:43 #73
159761 Arn0
Abbey Road
pi_98608876
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:21 schreef portie het volgende:

[..]

Stond jij direct om 10 uur buiten en de tram van 5 over 10? En was jij toen met 2 anderen? Dan zat ik in dezelfde tram
Yep! Dat was ik. Grappig :P
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:23:21 #74
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_98608948
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:38 schreef Markeerstift het volgende:
Vond alleen AMOS wat minder, maar ik denk dat ik daar de enige in ben. :)
Nee hoor O-)

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:41 schreef conobram het volgende:
Bij Matador als introtune kon de avond al niet meer stuk :)
Verrek, helemaal vergeten! Ik kon het nummer niet meteen plaatsen omdat ik Matador en DaFrame2R niet meer zo vaak luister (die twee luister ik altijd samen), ik dacht eventjes dat het "Chun-Li's Spinning Bird Kick" was :D Dat had ik trouwens nóg vetter gevonden eigenlijk :@

Ik verbaasde me er ook erg over hoe enthousiast en meezingend iedereen reageerde op SIAS-nummers... echt mooi _O_
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:25:43 #75
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_98609056
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:19 schreef tim. het volgende:
Gisteren trouwens één keer "MARDY BUM!!!" gehoord :D. Mijn eerste keer. Zelfs in 2007 heb ik dat niet gehoord.
In 2007 stond ik na mijn EHBO-bezoekje de rest van het concert naast een mede-Engelsman die tot in den treure "MARDY BUM!!!" riep, totdat ik hem op mijn mobiel (ja, toen al) het Arctic Monkeys topic op FOK! liet zien waar de setlist van de vorige avond in stond en daarmee aantoonde dat ze die toch echt niet gingen spelen :P (was geloof ik 1-op-1 hetzelfde qua nummers)
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:25:52 #76
192683 AMDB
Visionair.
pi_98609066
Bij The Chair ging het op een hele toffe manier los! Dat vond ik echt geniaal.

Die gast van het Metro stukje begreep er weer niks van, de rancune van dat stukje (beetje laat dat ik hier op reageer, maar moest het een doen) is gewoon zielig. Uit de foto's lijkt het wel alsof hij vooraan stond :o
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:26:46 #77
192683 AMDB
Visionair.
pi_98609097
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:25 schreef Xurk het volgende:

[..]

In 2007 stond ik na mijn EHBO-bezoekje de rest van het concert naast een mede-Engelsman die tot in den treure "MARDY BUM!!!" riep, totdat ik hem op mijn mobiel (ja, toen al) het Arctic Monkeys topic op FOK! liet zien waar de setlist van de vorige avond in stond en daarmee aantoonde dat ze die toch echt niet gingen spelen :P (was geloof ik 1-op-1 hetzelfde qua nummers)
Ik moet altijd gniffelen als ik mensen na de show heel verontwaardigd tegen elkaar hoor zeggen "ze hebben Mardy Bum niet gespeeld, hoe kan dat".

De onwetende massa :')
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:28:05 #78
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_98609152
[spam modus] Iemand toevallig al filmpjes / foto's gezien die vanaf het balkon zijn gemaakt? Toegegeven, ik heb niet écht gezocht, maar het enige wat ik vond was een YouTube-filmpje vanaf het balkon maar die richtte zich alleen tot de band. Ik ben erg benieuwd om het publiek te zien :) Niet alleen om mezelf (en FOK!kers) te proberen te spotten, maar ook omdat het volgens mij een behoorlijk episch tafereel moet zijn geweest om te aanschouwen hoe los we met zijn allen gingen _O_

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:26 schreef AMDB het volgende:
Ik moet altijd gniffelen als ik mensen na de show heel verontwaardigd tegen elkaar hoor zeggen "ze hebben Mardy Bum niet gespeeld, hoe kan dat".

De onwetende massa :')
Ik vind het ook echt irritant worden :P Toen ik in de rij stond bij de jassen stonden er ook twee lui die het jammer vonden dat ze "Mardy Bum" niet speelden. Ik stond echt op het punt om te zeggen dat ze dat gewoon niet (meer) doen en dat ze het alleen op uiterst bijzondere momenten, zoals het Sheffield-concert, heel misschien doen. Maar ik heb me ingehouden.
pi_98609308
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:20 schreef Arn0 het volgende:
TKOL is wel goed, maar nr 1? Nahh dan heb ik dit jaar toch al wel wat betere albums gehoord. Top 10 wordt ook nog moeilijk :P
Doe maar even een shout, of noem ze hier :P. Ik heb dit jaar nog maar 10 nieuwe albums geluisterd, gok ik.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:25 schreef Xurk het volgende:

[..]

LOL. Maar gisteren hoopte ik er wel stiekem op. Niemand anders ;(? Was de terugkeer echt eenmalig?
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:36:01 #80
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_98609469
Ik heb er vurig op gehoopt. Evenals op ACR. Maar helaas ;( Kunnen de Sheffield-gangers zich nog steeds bijzonder voelen ;)
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:36:53 #81
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_98609505
Ik wil ook filmpjes zien van de massa, dat moet er wel tof uitzien. :D
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_98609595
Assassin stabs you in your back.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:40:30 #83
159761 Arn0
Abbey Road
pi_98609647
Heb gisteren eigenlijk weinig mensen zien filmen om eerlijk te zijn, best vaag :D
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:41:34 #84
192683 AMDB
Visionair.
pi_98609695
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:40 schreef Arn0 het volgende:
Heb gisteren eigenlijk weinig mensen zien filmen om eerlijk te zijn, best vaag :D
Viel mij ook op! Zelf een heel klein stukje Cornerstone gefilmd maar daar heb ik eigenlijk gewoon het geduld niet voor.
pi_98609700
Hehe, zelf ook weer bijgekomen. Concert was geniaal, bijna alle favorieten zijn gespeeld. Beetje jammer was wel dat de SIAS nummers nog niet heel enthousiast ontvangen werden naar mijn idee, maar dat kan aan mij liggen.

The Deaf was niet heel veel aan. De liedjes waren aardig maar ze speelde echt veel te veel een toneelstukje. Die toetsenist de hele tijd met dat heen en weer wiegen :')

Daarna nog de stad ingeweest, werd ook erg gezellig. Iemand nog naar cafe lux geweest? daar draaide ze aardig wat arctic monkeys nummers de hele avond. op een gegeven moment natuurlijk erachter gekomen dat de laatste trein al weg was, dus maar doorgeknald tot vier uur en toen de nachttrein gepakt. Half 8 thuis :')

Maar goed, je moet er iets voor over hebben, en het is het ook zeker waard geweest. Stelletje helden zijn het ook!
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:42:48 #86
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_98609752
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:28 schreef Xurk het volgende:
[spam modus] Iemand toevallig al filmpjes / foto's gezien die vanaf het balkon zijn gemaakt? Toegegeven, ik heb niet écht gezocht, maar het enige wat ik vond was een YouTube-filmpje vanaf het balkon maar die richtte zich alleen tot de band. Ik ben erg benieuwd om het publiek te zien :) Niet alleen om mezelf (en FOK!kers) te proberen te spotten, maar ook omdat het volgens mij een behoorlijk episch tafereel moet zijn geweest om te aanschouwen hoe los we met zijn allen gingen _O_

Eerst minuut (ik zie mezelf staan iig :P )

Die knee-slide van Alex trouwens _O-
pi_98609803

Hier is soms het publiek te zien maar toch vrij donker
pi_98609910
Dit was ook echt epic! Dit soort dingen deed Alex in 2009 helemaal niet, het geeft toch iets van extra energie aan het concert.
pi_98609978
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:46 schreef Jacobuspower het volgende:
Dit was ook echt epic! Dit soort dingen deed Alex in 2009 helemaal niet, het geeft toch iets van extra energie aan het concert.
Wtf, dat heb ik helemaal niet gezien _O-
  vrijdag 24 juni 2011 @ 15:49:32 #90
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_98610040
Goed gefilmd ook! Goede kwaliteit.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')