quote:Arctic Monkeys is een Britse indie-rockband uit Sheffield, Engeland en actief sinds 2002. De band bestaat uit zanger/gitarist Alex Turner, gitarist Jamie Cook, bassist Nick O'Malley en drummer Matthew Helders. Tot 2006 was Andy Nicholson bassist van de band.
In 2004 en 2005 kreeg de band bekendheid door het verspreiden van hun demo's via het internet. Dit zorgde voor een mediahype rondom Arctic Monkeys en maakte hun debuutalbum Whatever People Say I Am, That’s What I’m Not in 2006 het best verkopende debuut ooit in het Verenigd Koninkrijk. Evenals het album bereikten de singles "I Bet You Look Good On The Dancefloor" en "When The Sun Goes Down" de nummer 1-positie in het land. Een jaar later volgde het tweede album Favourite Worst Nightmare, met leadsingle "Brianstorm". In 2009 verscheen het derde album Humbug, geproduceerd door Josh Homme en James Ford.
De band werd op hun debuutalbum gekenmerkt door hun snelle, agressieve post-punk en Turner's teksten die gebaseerd waren op eigen observaties en ervaringen in Sheffield. Met de komst van hun twee laatste albums evolueerde het geluid meer richting psychedelische- en alternatieve rock.
Nee, verder geen nummers gemistquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:07 schreef sander26 het volgende:
Pfffff wat een avond zeg. In de pit (en dus samen met jullie allemaal klaarblijkelijk ) was het echt een warzone! Ontzettend goede sfeer en wat speelde de band strak en goed. na het duo "The View" en "Dancefloor" ging het bij mij mis.
"AMOS" werd ingezet en het werd zwart voor m'n ogen. Ik zei tegen een vriend van me: "Haal me hieruit!". Ik was helemaal uitgedroogd (alsof ik een stofwolk ingeslikt had) en ging echt bijna flauw vallen. Toen naar de bar gestrompeld en water gekregen, ging nog steeds niet goed. barpersoneel nam me mee de zaal uit. Toen ging het snel beter. Frisse lucht, water en even een minuutje zitten. Snel weer naar binnen en toen net de climax van "If You Were There, Beware" meegepikt. de rest van het concert achterin de zaal volbracht.
Heb ik op die twee nummers na nog een nummer gemist? Volgens mij niet he?
Zin in Lowlandsquote:
Alsof iemand zo gedetailleerd naar een t-shirt kijktquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:23 schreef Xurk het volgende:
Aangezien iedereen elkaar vast heeft moeten zien, omschrijf ik nogmaals mijn T-shirt van gisteren die ik zelf nogal opvallend vindBlauw, met een afbeelding op de borst wat bestaat uit een uit de lucht genomen foto van een stad, maar vanaf de zijkant een hand die een witte tekening van een dinosaurus vasthoudt, die dus over de stad heen valt.
Dat bovenste filmpje heb je recht achter me opgenomen zie ikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:17 schreef Steffie het volgende:
Vanaf Do Me A Favour maar niet meer gesprongen. Over 6 uurtjes alweer op de motor naar de TT, dus moet m'n krachten goed verdelen na afgelopen dinsdag ook al bij Miles uit m'n dak gegaan te zijn. Dus laatste vier liedjes maar opgenomen for you all to see.
Was een zeer geslaagde avond.
Hoera!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:32 schreef Trevor het volgende:
Dat shirt heb ik wel gezien maar meer dan dat kan ik me niet meer herinneren.
Truequote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:39 schreef Piles het volgende:
Alsof iemand zo gedetailleerd naar een t-shirt kijkt
Daar stond ik ook in de buurtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Alsof iemand zo gedetailleerd naar een t-shirt kijkt
Ik heb ongeveer vanaf de helft van het concert op de 4e rij voor Jamie gestaan, bruin/blauw overhemd. Was blij dat ik er pas vanaf de helft stond, dat was net lang genoeg
Was voor mij echt de beste plek! Niet helemaal los in de pit achter me en heeel dichtbij! En idd, dat krijsende meisje. Iemand riep daarop gevat: "niet schreeuwen!" En dat zeiknatte tshirt van mij is nu droog en lijkt wel alsof het in de behangplaksel is gedoopt, zo stijf!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:34 schreef Xrenity het volgende:
Ik stond ook voorin de pit :p goeie plekvlak voor de pit, kon je makkelijk blijven staan.
Andere random feitjes:
-Bij de jassen liep iemand te zeiken dat er een beetje werd geduwd
Heb ook een shirtje gekocht, gelijk buiten omgewisseld, was zeiknat
Ja, dat zei ze tegen mij. Vervelend mens, al die mensen die net hun jas hadden gehaald konden er niet langs. En haar partner vond mij bijdehand, terwijl ik dat 'niet schreeuwen' niet eens riepquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:12 schreef Trevor het volgende:
En idd, dat krijsende meisje. Iemand riep daarop gevat: "niet schreeuwen!"
Dat wist ik al van te voren toen ze de setlist op het podium plakten. Je kan natuurlijk nooit lezen wat ze precies spelen maar omdat 505 maar 3 tekens is kun je kijken naar het laatste nummer en als die ook kort is dan is het 1 + 1 maar misschien heb ik goede ogen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:17 schreef Arn0 het volgende:
Had trouwens niet verwacht dat ze 505 gingen spelen, aangename verrassing! Vind het ook een veel betere afsluiter dan Fluorescent Adolescent.
Ahh jammer, zou zelf echt nooit de avond zelf op de setlist kijkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat wist ik al van te voren toen ze de setlist op het podium plakten. Je kan natuurlijk nooit lezen wat ze precies spelen maar omdat 505 maar 3 tekens is kun je kijken naar het laatste nummer en als die ook kort is dan is het 1 + 1 maar misschien heb ik goede ogen.
Ja, ik heb dus wel gekeken en kon niks lezen alleen wat herkennen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ahh jammer, zou zelf echt nooit de avond zelf op de setlist kijken
Had ik je gezegdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:13 schreef Arn0 het volgende:
En ja, ik had ook het probleem van zweetshirts in de trein. Nog erger, mijn witte shirt stond vol met bierplekken op de achterkant, waar ik de volgende dag pas achterkwam![]()
Jah kut, ik weet nog dat ik zwaar jaloers naar jullie stond te kijken want ik stond dus WEL in die pit. Super naar m'n zin gehad hoor maar ik denk dat ik de volgende keer toch iets meer wil genieten van de show.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:12 schreef Trevor het volgende:
[..]
Was voor mij echt de beste plek! Niet helemaal los in de pit achter me en heeel dichtbij! En idd, dat krijsende meisje. Iemand riep daarop gevat: "niet schreeuwen!" En dat zeiknatte tshirt van mij is nu droog en lijkt wel alsof het in de behangplaksel is gedoopt, zo stijf!
Ik blij dat ik nogal lang ben. Ik hoef ook niet per se te springen om niet te verzuipen in de massaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:49 schreef Bellatrix het volgende:
Als het weer zo'n pit is ga ik ook aan de zijkant staan. Pit ging soms nergens meer over, 2 wijven sloegen me op mijn keel en in mijn ribben.
Wat zijn je favorieten dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:53 schreef Arn0 het volgende:
Ja, meet was tof. Enkel jammer dat al mijn favoriete artiesten door niemand werden geapprecieerd
Nou we waren wat artiesten aan het bediscussiëren en altijd als ik een naam erin gooide werd het niet echt goed onthaald. Ik noem een Noah and the Whale, Radiohead, Vaccinesquote:
Op een AM meet kraken we elke band af die minder is dan AM. Wat in de praktijk betekent dat we álles afkraken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:56 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nou we waren wat artiesten aan het bediscussiëren en altijd als ik een naam erin gooide werd het niet echt goed onthaald. Ik noem een Noah and the Whale, Radiohead, Vaccines
Vanaf het moment dat ze The View in de reguliere set speelden wist ik eigenlijk al dat ze af zouden sluiten met 505. Ook omdat naast mij al de hele tijd iemand stond met een 505 bordje die Matt op een gegeven moment ook in zn hand had. Voor de rest vond ik het trouwens een nagenoeg perfecte setlist, als ze Thunderstorms hadden ingeruild voor Wrong of Reckless was ie helemaal perfect geweestquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:17 schreef Arn0 het volgende:
Had trouwens niet verwacht dat ze 505 gingen spelen, aangename verrassing! Vind het ook een veel betere afsluiter dan Fluorescent Adolescent.
Jah sorry dat ik niet mee ben gekomen, vond het ook erg jammer.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:51 schreef AMDB het volgende:
Bellatrix en Jacobuspower, jullie zouden toch komen meeten?![]()
Haha, dan had je aan mij wel een goede gehadquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:56 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nou we waren wat artiesten aan het bediscussiëren en altijd als ik een naam erin gooide werd het niet echt goed onthaald. Ik noem een Noah and the Whale, Radiohead, Vaccines
Jawel man, ik had aan je kant gestaan!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:56 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Wat een groupie is het ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die heeft vannacht met John Ashton en Nick lopen zuipen dacht ik, zal nog wel brak zijn
Ik verwachtte eigenlijk wel dat dat een Fokker zou zijn, met dat bordjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:03 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat ze The View in de reguliere set speelden wist ik eigenlijk al dat ze af zouden sluiten met 505. Ook omdat naast mij al de hele tijd iemand stond met een 505 bordje die Matt op een gegeven moment ook in zn hand had.
Zaten jullie nou in de Irish Pub? Ik heb daar zelf ook nog even een Guinness gedaan, en hoorde al mensen praten over concerten enzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:51 schreef AMDB het volgende:
Bellatrix en Jacobuspower, jullie zouden toch komen meeten?![]()
Meet was trouwens wel gezellig vond ikTot half 8 in de kroeg gezeten, toen zijn ik, Arno en Neilpad iets gaan eten en de rest ging naar binnen. Volgens mij kwamen we 20 minuten voor het begon de zaal binnen ofzo, ideaal. Ga ik echt vaker doen, voorprogramma skippen.
Die heb ik ook gezien inderdaad!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:11 schreef Jacobuspower het volgende:
Ik zag trouwens ook nog een jochie rond lopen met een Sheffield t-shirt. Maar volgensmij was het niemand van hier. Want volgens mij was niemand van jullie naar Paradiso met zn moeder
Nee het was een Don Valley shirt volgens mij.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:14 schreef Arn0 het volgende:
Was het een "I love Sheffield" shirt? (maar dan een hartje ipv love) Dan was ik het
Ja wij zaten in de Irish Pub, achterinquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:09 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Zaten jullie nou in de Irish Pub? Ik heb daar zelf ook nog even een Guinness gedaan, en hoorde al mensen praten over concerten enzo.
Inderdaad, zwart t-shirt met witte opdruk en iets roods er onder.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:15 schreef sander26 het volgende:
[..]
Nee het was een Don Valley shirt volgens mij.
Oh dan had ik net zo goed even hoi kunnen zeggen, want ik heb zo'n 20 minuten schuin tegenover jullie aan de bar gezeten haha.quote:
Aisumasenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:18 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Wie waren er uiteindelijk trouwens allemaal? Ben wel benieuwd wie ik heb gemist.
edit: oh nee, nevermindquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Aisumasen
Arn0
=Hellfire=
Kijana
Neilpad
AMDB
Heb ik je denk ik wel gezien, maar geen gezichten onthouden.
Klopt, ik had het te laat in de gaten dat het over de pub gingquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jou heb ik niet gezien toch? Je was niet in de pub
Jij was degene waar Arn0 kaartje bij ging halen? Jij was toch niet een erg grote fan (althans, hoorde ik)? Wat vond je van het concert eigenlijk (geen zin om terug te zoeken)?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:28 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Klopt, ik had het te laat in de gaten dat het over de pub ging
Die was ik bijna helemaal vergetenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:41 schreef conobram het volgende:
Bij Matador als introtune kon de avond al niet meer stuk
Iddquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:41 schreef conobram het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb hem even aangesprokenHij vond het een erg gaaf optreden
Hij vertelde ook dat zijn volgende concert Arcade Fire wordt
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:59 schreef Xurk het volgende:
...en die gast op de orgel vond ik ook vervelend hoe hij heel de tijd leek zijn orgel van het podium te willen gooien...
"Dancefloor" en "When the Sun Goes Down" vond ik juist weer goed. De bezieling was weer enigszins terug. "Cornerstone" vond ik een minder nummer (gewoon minder geschikt als live-nummer of slecht gepositioneerd in de set) en "Fluorescent Adolescent" vond ik bijna zwak, dat is wat mij betreft de nieuwe "I Bet You Look Good On The Dancefloor".quote:Wat de setlist betreft: ik vind "Cornerstone" echt een gaaf nummer, maar ik vond 'm nu op die plek niet zo geslaagd. We hadden net 9 "pit-nummers" gehad en daarna het mooie "Black Treacle", dus op zich is het logisch om dan zo'n nummer als "Cornerstone" in te zetten. Maar ik weet het niet, ik had toen eigenlijk alleen maar zin om er weer tegenaan te gaan na niet-springend te hebben genoten van "Black Treacle" en dit haalde de vaart er een beetje uit. Gelukkig kwam daarna "The View From The Afternoon"![]()
Ik merkte trouwens wel dat laatstgenoemde en "Still Take You Home" de enige nummers van WPSIATWIN waren waar ik echt een fuck yeah! gevoel van kreeg - Dancefloor en "When The Sun Goes Down" deden me gek genoeg niet zoveel; misschien omdat ik ze al zo vaak live heb gehoord?
Haha. Radiohead is een briljante band hoor, was daar echt sterke weerstand tegenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:56 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:41 schreef conobram het volgende:
http://www.dominorecordco.com/artists/arctic-monkeys/quote:Friday Deal! We're running a special offer on Arctic Monkeys shirts & posters (£10 each!), tote bags (£5 each!) and enamel badges (£2.50 each!). Act fast!
Spreek je jezelf nu tegen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:52 schreef tim. het volgende:
"Dancefloor" en "When the Sun Goes Down" vond ik juist weer goed. De bezieling was weer enigszins terug. "Cornerstone" vond ik een minder nummer (gewoon minder geschikt als live-nummer of slecht gepositioneerd in de set) en "Fluorescent Adolescent" vond ik bijna zwak, dat is wat mij betreft de nieuwe "I Bet You Look Good On The Dancefloor".
Jammer alleen dat ze de mooie t-shirten alleen maar in vervelende maten hebben..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:55 schreef Arn0 het volgende:
Nu iedereen nog in zijn Arctic Monkeys roes zit.. Misschien wel leuk:
[..]
http://www.dominorecordco.com/artists/arctic-monkeys/
Best goedkoop!
Niet echt weerstand, is ook lastig om weerstand te bieden tegen een band die slaapverwekkende muziek maaktquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:52 schreef tim. het volgende:
Haha. Radiohead is een briljante band hoor, was daar echt sterke weerstand tegen?
Ik bedoel: in 2009 vond ik "Dancefloor" zeer matig (spelen om het publiek te pleasen, meer niet), gisteren vond ik dat nummer juist - tot mijn verbazing - goed. "Fluorescent Adolescent" is een oude favoriet van mij die gisteren - naar mijn mening - matig werd uitgevoerd, zoals "Dancefloor" voorheen.quote:
Ah, zoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:14 schreef tim. het volgende:
[..]
Ik bedoel: in 2009 vond ik "Dancefloor" zeer matig (spelen om het publiek te pleasen, meer niet), gisteren vond ik dat nummer juist - tot mijn verbazing - goed. "Fluorescent Adolescent" is een oude favoriet van mij die gisteren - naar mijn mening - matig werd uitgevoerd, zoals "Dancefloor" voorheen.
Luister eens naar "Kid A" of "Amnesiac". Bij voorkeur in de winter, en concentreer je volledig op de muziek. Gaat wel iets dieper dan Arctic Monkeys, vind ik. TKOL staat ook nog op 1 bij mij in mijn jaarlijst, niet SIAS. Ik ben benieuwd hoe dat bij Arn0 isquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niet echt weerstand, is ook lastig om weerstand te bieden tegen een band die slaapverwekkende muziek maakt![]()
Nee, ik vind ze wel goed, maar vind er persoonlijk gewoon geen flikker aan, op een paar nummers na.
Stond jij direct om 10 uur buiten en de tram van 5 over 10? En was jij toen met 2 anderen? Dan zat ik in dezelfde tramquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:14 schreef Arn0 het volgende:
Was het een "I love Sheffield" shirt? (maar dan een hartje ipv love) Dan was ik het
Yep! Dat was ik. Grappigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:21 schreef portie het volgende:
[..]
Stond jij direct om 10 uur buiten en de tram van 5 over 10? En was jij toen met 2 anderen? Dan zat ik in dezelfde tram
Nee hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:38 schreef Markeerstift het volgende:
Vond alleen AMOS wat minder, maar ik denk dat ik daar de enige in ben.
Verrek, helemaal vergeten! Ik kon het nummer niet meteen plaatsen omdat ik Matador en DaFrame2R niet meer zo vaak luister (die twee luister ik altijd samen), ik dacht eventjes dat het "Chun-Li's Spinning Bird Kick" wasquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:41 schreef conobram het volgende:
In 2007 stond ik na mijn EHBO-bezoekje de rest van het concert naast een mede-Engelsman die tot in den treure "MARDY BUM!!!" riep, totdat ik hem op mijn mobiel (ja, toen al) het Arctic Monkeys topic op FOK! liet zien waar de setlist van de vorige avond in stond en daarmee aantoonde dat ze die toch echt niet gingen spelenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:19 schreef tim. het volgende:
Gisteren trouwens één keer "MARDY BUM!!!" gehoord. Mijn eerste keer. Zelfs in 2007 heb ik dat niet gehoord.
Ik moet altijd gniffelen als ik mensen na de show heel verontwaardigd tegen elkaar hoor zeggen "ze hebben Mardy Bum niet gespeeld, hoe kan dat".quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:25 schreef Xurk het volgende:
[..]
In 2007 stond ik na mijn EHBO-bezoekje de rest van het concert naast een mede-Engelsman die tot in den treure "MARDY BUM!!!" riep, totdat ik hem op mijn mobiel (ja, toen al) het Arctic Monkeys topic op FOK! liet zien waar de setlist van de vorige avond in stond en daarmee aantoonde dat ze die toch echt niet gingen spelen(was geloof ik 1-op-1 hetzelfde qua nummers)
Ik vind het ook echt irritant wordenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:26 schreef AMDB het volgende:
Ik moet altijd gniffelen als ik mensen na de show heel verontwaardigd tegen elkaar hoor zeggen "ze hebben Mardy Bum niet gespeeld, hoe kan dat".
De onwetende massa
Doe maar even een shout, of noem ze hierquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:20 schreef Arn0 het volgende:
TKOL is wel goed, maar nr 1? Nahh dan heb ik dit jaar toch al wel wat betere albums gehoord. Top 10 wordt ook nog moeilijk
LOL. Maar gisteren hoopte ik er wel stiekem op. Niemand andersquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:25 schreef Xurk het volgende:
[..]
In 2007 stond ik na mijn EHBO-bezoekje de rest van het concert naast een mede-Engelsman die tot in den treure "MARDY BUM!!!" riep, totdat ik hem op mijn mobiel (ja, toen al) het Arctic Monkeys topic op FOK! liet zien waar de setlist van de vorige avond in stond en daarmee aantoonde dat ze die toch echt niet gingen spelen(was geloof ik 1-op-1 hetzelfde qua nummers)
Viel mij ook op! Zelf een heel klein stukje Cornerstone gefilmd maar daar heb ik eigenlijk gewoon het geduld niet voor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:40 schreef Arn0 het volgende:
Heb gisteren eigenlijk weinig mensen zien filmen om eerlijk te zijn, best vaag
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:28 schreef Xurk het volgende:
[spam modus] Iemand toevallig al filmpjes / foto's gezien die vanaf het balkon zijn gemaakt? Toegegeven, ik heb niet écht gezocht, maar het enige wat ik vond was een YouTube-filmpje vanaf het balkon maar die richtte zich alleen tot de band. Ik ben erg benieuwd om het publiek te zienNiet alleen om mezelf (en FOK!kers) te proberen te spotten, maar ook omdat het volgens mij een behoorlijk episch tafereel moet zijn geweest om te aanschouwen hoe los we met zijn allen gingen
Wtf, dat heb ik helemaal niet gezienquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:46 schreef Jacobuspower het volgende:
Dit was ook echt epic! Dit soort dingen deed Alex in 2009 helemaal niet, het geeft toch iets van extra energie aan het concert.
Ah, daar was de knee-slide dus (al is de slide niet zo heel langquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:46 schreef Jacobuspower het volgende:
Dit was ook echt epic! Dit soort dingen deed Alex in 2009 helemaal niet, het geeft toch iets van extra energie aan het concert.
Vond het trouwens wel heel vet dat het hier dus precies het tegen over gestelde is van 505, hier maakt Alex in zn eentje het nummer afquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:44 schreef portie het volgende:
Hier is soms het publiek te zien maar toch vrij donker
Ik vind die 2 na elkaar ook echt goed uitgekozen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:57 schreef Bellatrix het volgende:
Zo blij trouwens dat ze DMAF deden en IYWTB, favorieten.
Ik herinner me een post van Aisumasen van een aantal jaar terug waarin hij vertelde dat de band zelf ook erg trots is op het drieluik die op FWN staat: "Do Me a Favour" - "This House Is a Circus" - "If You Were There, Beware"quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:58 schreef Jacobuspower het volgende:
Ik vind die 2 na elkaar ook echt goed uitgekozen.
Zijn een beetje dezelfde type songs en passen heerlijk na elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |