Ergens begrijp ik het wel. Het is de oorzaak van jarenlang pappen en nathouden, verloedering, slechte opleidingen, geen opvoeding etc. Nooit maar dan ook nooit zal ik iets in de SP zien. Maar een punt hadden ze goed door. Het spreiden van nieuwkomers uit andere landen. Door jarenlang deze mensen bij elkaar te stoppen kunnen ze hun eigen samenleving vormen met hun oude tradities en deze voortzetten. Bij spreiding was dit stukken moeilijker geweest. Dan was de vraag voor aparte scholen, etc ook nooit ter sprake geweest. Nu is het te laat en een oplossing is ver weg.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:34 schreef paddy het volgende:
[..]
Jij zet elk kind uit die school al op het beklaagdenbankje?Waarom de hele school nu sluiten? En elke Marokkaan over één kam scheren? Waar leer je dat toch?
Oh nee, die illusie koester ik ook niet. Islamitische terreurgroepen zijn zelfs gebouwd op haat. Ik betwijfel daarentegen of die jonge Marokkaantjes door hun ouders worden gevoed met haat. Laatst gooiden Urker jongeren een brandbom naar het appartement van de burgemeester. Ik denk echter niet dat deze jongeren geleerd zijn om te haten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:37 schreef paddy het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Er zijn gewoon groepen mensen die haten en dus geen gevoel hebben voor mensen met een andere achtergrond. "ze noemden ze honden omdat ze een bepaald iets niet aanhingen) Haters zijn er niet alleen onder het blanke ras hoor.
Wat was er dan precies gebeurd, denk jij? Die kinderen waren dan neergeknuppeld of in het gevang gegooid? Neen, dan hadden zij hun excuses aan moeten bieden. Net zoals deze ettertjes moeten doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:44 schreef Lavenderr het volgende:
Je moet je voorstellen dat een groepje blanke jochies een moslim-begrafenis verstoort, dan was de afloop heel anders geweest dan nu.
Maar hier komen deze jochies makkelijk mee weg, want die 'honden' doen toch niets terug.
Iemand moet deze kinderen dit soort krankzinnige dingen in het oor fluisteren, een kind verzint zoiets toch niet zelf?
Ik denk dat de reguliere media zo'n gebeurtenis heel anders weergegeven zouden hebben. Dan was het Leiden in last geweest en was het een veel grotere rel geweest.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat was er dan precies gebeurd, denk jij? Die kinderen waren dan neergeknuppeld of in het gevang gegooid? Neen, dan hadden zij hun excuses aan moeten bieden. Net zoals deze ettertjes moeten doen.
Dan was Majesteit vandaag al in de moskee geweest om haar medeleven met de geschokte nabestaanden uit te spreken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat de reguliere media zo'n gebeurtenis heel anders weergegeven zouden hebben. Dan was het Leiden in last geweest en was het een veel grotere rel geweest.
Ik weet niet of je het weet, maar de Marokkaanse gemeenschap wordt al lang niet meer de hand boven het hoofd gehouden door de media. Integendeel, als Hassan een rot ei tegen het raam van zn buurvrouw flikkert, dan is het landelijk nieuws.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk dat de reguliere media zo'n gebeurtenis heel anders weergegeven zouden hebben. Dan was het Leiden in last geweest en was het een veel grotere rel geweest.
En natuurlijk nederige excuses.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan was Majesteit vandaag al in de moskee geweest om haar medeleven met de geschokte nabestaanden uit te spreken.
Jullie moeten eens wakker worden. Die Calimero-rol snijdt tegenwoordig geen hout meer.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan was Majesteit vandaag al in de moskee geweest om haar medeleven met de geschokte nabestaanden uit te spreken.
Ik zet niet elk kind uit die school op het beklaagdenbankje, ik constateer slechts dat gesegregeerd onderwijs blijkbaar ook de gesegregeerde samenleving versterkt. Zou het toeval zijn dat deze kinderen juist van een islamitische school komen? Ik pleit voor het opheffen van het islamitische onderwijs, ook ander religieus bijzonder onderwijs mag van mij worden opgeheven.quote:Jij zet elk kind uit die school al op het beklaagdenbankje?Waarom de hele school nu sluiten? En elke Marokkaan over één kam scheren? Waar leer je dat toch?
Wanneer deze jongeren het deden naar een moslim met de woorden "weer een moslimhond minder"" denk ik toch echt wel aan haat, die ze niet uit zichzelf krijgen op die leeftijd. En ja, hoeven de ouders misschien niet schuldig aan te zijn, maar verdenk wel de omgeving waar deze jonge kinderen in leven. We hebben het hier niet over pubers.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh nee, die illusie koester ik ook niet. Islamitische terreurgroepen zijn zelfs gebouwd op haat. Ik betwijfel daarentegen of die jonge Marokkaantjes door hun ouders worden gevoed met haat. Laatst gooiden Urker jongeren een brandbom naar het appartement van de burgemeester. Ik denk echter niet dat deze jongeren geleerd zijn om te haten.
Ik blijf er bij dat het in mijn optiek geen haat betreft. Basisschoolkinderen zitten niet vol met haat. Het is vooral jeugdige onbezonnenheid en stuitende achterlijkheid. Gedrag dat overigens de kop in moet worden gedrukt, maar ik acht deze koters niet in staat tot diepgaande haat. Simpelweg omdat het gros niet eens beseft waarom ze wat roepen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Wanneer deze jongeren het deden naar een moslim met de woorden "weer een moslimhond minder"" denk ik toch echt wel aan haat, die ze niet uit zichzelf krijgen op die leeftijd. En ja, hoeven de ouders misschien niet schuldig aan te zijn, maar verdenk wel de omgeving waar deze jonge kinderen in leven. We hebben het hier niet over pubers.
.
Weer een hond minder zijn niet de woorden van een hater? Dus wanneer iemand dat zegt tegen de familie van een overleden moslimkind is het onbezonnenheid?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat het in mijn optiek geen haat betreft. Basisschoolkinderen zitten niet vol met haat. Het is vooral jeugdige onbezonnenheid en stuitende achterlijkheid. Gedrag dat overigens de kop in moet worden gedrukt, maar ik acht deze koters niet in staat tot diepgaande haat. Simpelweg omdat het gros niet eens beseft waarom ze wat roepen.
Ben het met KoosVogels eens. Ik denk inderdaad niet dat het haat is, maar puur kopieergedrag van de slechte omgeving waar ze zich in bewegen. Haat is onderbouwd, en ik ben ervan overtuigd dat die marokkantjes je niet kunnen uitleggen waarom ze nu eigenlijk een hekel hebben aan Nederland en Nederlanders.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:19 schreef paddy het volgende:
[..]
Weer een hond minder zijn niet de woorden van een hater? Dus wanneer iemand dat zegt tegen de familie van een overleden moslimkind is het onbezonnenheid?
Dan kan je daar alles wel op schuiven. Sorry, ben ik niet met je eens
Ik moet trouwens weg nu, dus wanneer ik het niet vergeet lees ik overmorgen even terug
*proest*bullshit*proest*quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar de Marokkaanse gemeenschap wordt al lang niet meer de hand boven het hoofd gehouden door de media.
Klopt. Dat ze "vuile Joden" roepen is dan ook toeval.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:25 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ben het met KoosVogels eens. Ik denk inderdaad niet dat het haat is, maar puur kopieergedrag van de slechte omgeving waar ze zich in bewegen.
Dus nu is het wel weer haat. Verwarrend.quote:Haat is onderbouwd, en ik ben ervan overtuigd dat die marokkantjes je niet kunnen uitleggen waarom ze nu eigenlijk een hekel hebben aan Nederland en Nederlanders.
Het haten wat ze doen is puur een principe dat ze meekrijgen vanuit hun omgeving. En dat is gewoonweg een trieste zaak
Hoor ik daar nou alweer een lama schijten.quote:
Nogmaals, geen idee kerel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoor ik daar nou alweer een lama schijten.
Of jij moet eens wat minder poep praten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nogmaals, geen idee kerel.
Praat eens met een dokter erover.
x100quote:
Als je forumbericht kunt "horen", zie je ze echt vliegen hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of jij moet eens wat minder poep praten.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of jij moet eens wat minder poep praten.
quote:Prijs voor de beste discussievoerder van POL.
De jaren negentig belden. Ze willen hun geklaag terug.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
x100
Het benoemen wordt alleen geprobeerd over te slaan want dat is racistisch, stigmatiserend,alles.
Ondertussen hebben ze bijna allemaal een Ali B. achtig accent.
En dat weet ook iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |