kijk wij hardrijders kunnen dingen wel inschatten, dus remmen niet meer af dan noodzakelijk is (zou moeten zijn in dit geval)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie het het vaakst als ik bij bepaalde vrienden in de auto zit. Auto 1 die netjes met 130km/h een vrachtwagen in haalt en Auto 2 die met 170km/h pas op het allerlaatst afremt omdat Auto 1 niet meteen naar rechts wil als hij met zijn achterkant 2cm voorbij de vrachtwagen is.
Dat motto stamt dan ook al uit 1930 of zo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:44 schreef clevy het volgende:
als dat het bedrijfsmotto is dan is het geen wonder dat je zelf geen slagzinnen kan verzinnen
Dat is de bedrijfsnaam, kul. Al bijna 80 jaar. En ik heb een kater.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:44 schreef clevy het volgende:
[..]
als dat het bedrijfsmotto is dan is het geen wonder dat je zelf geen slagzinnen kan verzinnen
Haha, ik zei het tochquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:43 schreef missbehavin het volgende:
Dag 1 van mijn vakantie, en ja hoor, boss man belt alweer.. "b, help, ik kan niet inloggen op de site"
Al mijn hele leven ga ik (via mijn ouders) naar (Super)De Boer. En daar komt binnenkort een eind aan. Op één of andere manier was het altijd de dichtstbijzijndste supermarkt, maar mijn huidige wordt een Jumbo. Een traan voor het moeten veranderen, een lach vanwege het nu eindelijk af zijn van een rete dure supermarktquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga 100x liever naar de AH dan naar de Spar. Daarbij wil ik in de AH altijd kijken hoe 'onze' producten erbij staan
en met die mensen moeten we elke dag de weg delenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:41 schreef Godtje het volgende:
Die rechter baan ligt er niks voor niks oetlullen! Blijf dan gvd niet op die middelste baan rijden. Nu zie je mensen de gekste capriolen uithalen over de meest rechterbaan om een zooi in te halen die in het midden blijven plakken.
En dan die mensen op de middelste baan ook nog boos kijken.
Ja idd. Ik zeg het niet vaak, dus geniet ervan: je had gelijk.quote:
wij hardrijders..... wat voor kneus ben je danquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
kijk wij hardrijders kunnen dingen wel inschatten, dus remmen niet meer af dan noodzakelijk is (zou moeten zijn in dit geval)
zou diegene namelijk op tijd naar rechts gaan dan zouden we er zo voorbij kunnen met die snelheid....
jammer dat de suffe mensen dat niet snappen, en dan nog expres op de rem gaan trappen ook
Als ik nog niet geheel voorbij de vrachtwagen ben, kan ik nog niet naar rechts. En ik ga geen gas bij geven omdat één of ander tjappie zo nodig veel te hard wil rijden (ter compensatie van zijn ongetwijfeld zeer kleine geslachtsdeel).quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
kijk wij hardrijders kunnen dingen wel inschatten, dus remmen niet meer af dan noodzakelijk is (zou moeten zijn in dit geval)
zou diegene namelijk op tijd naar rechts gaan dan zouden we er zo voorbij kunnen met die snelheid....
jammer dat de suffe mensen dat niet snappen, en dan nog expres op de rem gaan trappen ook
ok, dan heb je een goed excuus.. verzopen bovenkamer doet slagzinnen geen goed.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is de bedrijfsnaam, kul. Al bijna 80 jaar. En ik heb een kater.
Dit dus!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik nog niet geheel voorbij de vrachtwagen ben, kan ik nog niet naar rechts. En ik ga geen gas bij geven omdat één of ander tjappie zo nodig veel te hard wil rijden (ter compensatie van zijn ongetwijfeld zeer kleine geslachtsdeel).
En dan lopen ze over mij te zeikenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
en met die mensen moeten we elke dag de weg delen
I willquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd. Ik zeg het niet vaak, dus geniet ervan: je had gelijk.
Telefoon uit in de vakantie!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:43 schreef missbehavin het volgende:
Dag 1 van mijn vakantie, en ja hoor, boss man belt alweer.. "b, help, ik kan niet inloggen op de site"
Hier zit nog een Emté maar daar ben ik ook geen fan van eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:48 schreef Techno het volgende:
Ik ga altijd naar de Appie, heb ook niet zoveel keus in de buurt. Ja, C1000 maar da's echt pauper.
Net was je er al 2cm voorbij.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik nog niet geheel voorbij de vrachtwagen ben, kan ik nog niet naar rechts. En ik ga geen gas bij geven omdat één of ander tjappie zo nodig veel te hard wil rijden (ter compensatie van zijn ongetwijfeld zeer kleine geslachtsdeel).
Jumbo is veeeel beter dan Super de Boer!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al mijn hele leven ga ik (via mijn ouders) naar (Super)De Boer. En daar komt binnenkort een eind aan. Op één of andere manier was het altijd de dichtstbijzijndste supermarkt, maar mijn huidige wordt een Jumbo. Een traan voor het moeten veranderen, een lach vanwege het nu eindelijk af zijn van een rete dure supermarkt
Dan kan niemand me bellen, ook niet de leuke mensen Qquote:
Jumboquote:
Told you so!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:43 schreef missbehavin het volgende:
ken jij wel leuke mensen dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan kan niemand me bellen, ook niet de leuke mensen Q
Juustem!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Q weet deze site ook te vinden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Spar_(supermarkt)
Je kunt je baas toch blokkerenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aparte telefoon nemen voor de leuke mensen (lees: mij).quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een paarquote:
Ik ben het eens gaan vergelijken..... Bij Jumbo en AH exact dezelfde dingen gekocht.... het was echt centen werk dat ze goedkoper waren.... Oftewel, de extra kilometers rijden zeker niet waard....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jumbo
Wel een stukje goedkoper dan de AH trouwens, scheelt toch best wat eigenlijk
dus je rijdt rustig in de hoop dat mensen denken dat je een grote hebt?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:48 schreef stbabylon het volgende:
(ter compensatie van zijn ongetwijfeld zeer kleine geslachtsdeel).
quote:
Of gewoon niet opnemen. Je hebt toch vakantie? Ze moeten het niet flikken om in mn vakantie te bellen voor werk-gerelateerde dingen.quote:
2cm vind ik dan ook nog niet genoeg om weer terug te gaan naar rechts. Ik ben er dan rijbaanwisseltechnisch dus nog niet voorbij.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Net was je er al 2cm voorbij.
Met in werkelijkheid met de inzicht van veel types al ruim 200 meter is.
Het is echt schokkend hoeveel mensen slecht van rijbaan wisselen, geen knippers, onverwachts, niet kunnen inschatten hoe snel ze zelf of andere rijden.
Betaal jij die dan voor me? De Qfoonquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Aparte telefoon nemen voor de leuke mensen (lees: mij).
Uiteraard!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Betaal jij die dan voor me? De Qfoon
Jumbo is een goede zaak! Alleen kwaliteit van de groenten en fruit vind ik niet altijd even best. Super de Boer kom ik af en toe, zit een dorp verder, rij ik langs als ik naar huis kom vanaf mijn werk, dus dan is die tussenstop makkelijker.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
Al mijn hele leven ga ik (via mijn ouders) naar (Super)De Boer. En daar komt binnenkort een eind aan. Op één of andere manier was het altijd de dichtstbijzijndste supermarkt, maar mijn huidige wordt een Jumbo. Een traan voor het moeten veranderen, een lach vanwege het nu eindelijk af zijn van een rete dure supermarkt
Dat weet iedereen toch gewoonquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
dus je rijdt rustig in de hoop dat mensen denken dat je een grote hebt?
Sowieso, mensen die uberhaupt rijlessen gevolgd hebben, hebben geleerd dat je naar rechts gaat zodra het ingehaalde voertuig te zien is in de binnenspiegel....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
2cm vind ik dan ook nog niet genoeg om weer terug te gaan naar rechts. Ik ben er dan rijbaanwisseltechnisch dus nog niet voorbij.
In een bakje kersen wat ik pas van de Jumbo had zaten beschimmelde exemplaren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jumbo is een goede zaak! Alleen kwaliteit van de groenten en fruit vind ik niet altijd even best.
expres remmen wanneer er iemand (in jouw ogen) te dicht achter je zit...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
wij hardrijders..... wat voor kneus ben je dan
Dat duurde niet heel lang hèquote:
rechterkoplamp in binnenspiegel jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die uberhaupt rijlessen gevolgd hebben, hebben geleerd dat je naar rechts gaat zodra het ingehaalde voertuig te zien is in de binnenspiegel....
Ik had nog wel zulke goede hoopquote:
Gewoon zeggen dat je vakantie hebt en niet gestoord wenst te worden.quote:
Iemand waarvan ik de koplampen niet meer kan zien omdat ie te dicht op zit, ja dat soort kneuzen zitten wel te dicht achter op ja....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
expres remmen wanneer er iemand (in jouw ogen) te dicht achter je zit...
waarschijnlijk omdat je het gevaarlijk vind wat diegene doet toch?
en dan een ander een kneus noemen
Ja dat heb ik ook al meer dan eens gehad.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:53 schreef Q. het volgende:
In een bakje kersen wat ik pas van de Jumbo had zaten beschimmelde exemplaren.
een lamp (he, ik zie een straatlantaarn, stuur-om-gooiquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
rechterkoplamp in binnenspiegel ja
of linkerkoplamp... eeh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |