Hoofd, schouders been en ham been en ham.....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Boeren schouderham, beenham, yorkham en achterham
Ik ken dat liedje alleen maar omdat ik een stokoude LP had waar het op stond.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Wij kunnen u de weg naar hamelen vertellen.
Ligt eraan wie de vraag stelt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:24 schreef clevy het volgende:
[..]
met die slagzin verkoop je echt geen ham
Ik trap altijd even expres op mijn rem bij dat soort dwazenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet je door rijden. Hangen ze ook niet op je bumper
Misschien had jij bij de politie moeten gaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik trap altijd even expres op mijn rem bij dat soort dwazen
Een bumperklever brengt mij ook in gevaar, daar doe ik dan wat aan. Helaas heb ik geen rocketlaunchers die naar achteren kunnen schieten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Misschien had jij bij de politie moeten gaan.
Al was je daar vast afgekeurd.
De StBaby-mobile!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een bumperklever brengt mij ook in gevaar, daar doe ik dan wat aan. Helaas heb ik geen rocketlaunchers die naar achteren kunnen schieten.
Ik zie ze echt zo sporadisch weinig. En als ik ze al zie is het meestal oorzaak > Gevolg.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een bumperklever brengt mij ook in gevaar, daar doe ik dan wat aan. Helaas heb ik geen rocketlaunchers die naar achteren kunnen schieten.
Ja precies, maar die zitten dus alleen aan de voorkant!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De StBaby-mobile!
Rocketlaunchers engaged..... *Bzzzjt bzzzzjjjjt*
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoofd, schouders been en ham been en ham.....
Je kan dan eventueel Hoofd vervangen door York..... als mensen het lezen krijgen ze toch vanzelf het liedje in hun hoofdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]Dat vind ik wel een goede voor de poster eigenijk
Ik zie het het vaakst als ik bij bepaalde vrienden in de auto zit. Auto 1 die netjes met 130km/h een vrachtwagen in haalt en Auto 2 die met 170km/h pas op het allerlaatst afremt omdat Auto 1 niet meteen naar rechts wil als hij met zijn achterkant 2cm voorbij de vrachtwagen is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zie ze echt zo sporadisch weinig. En als ik ze al zie is het meestal oorzaak > Gevolg.
Eerst eentje die onnodig links aan het rijden is. Want oh oh over 700 meter kan ik weer iemand inhalen.
Bumperklevers staan denk ik niet eens in mijn top 10 zo weinig zijn het er.
Ik wil eigenlijk wel naar bed, ja.quote:
Goeie!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je kan dan eventueel Hoofd vervangen door York..... als mensen het lezen krijgen ze toch vanzelf het liedje in hun hoofd
Dit dus.... Heel herkenbaar.....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie het het vaakst als ik bij bepaalde vrienden in de auto zit. Auto 1 die netjes met 130km/h een vrachtwagen in haalt en Auto 2 die met 170km/h pas op het allerlaatst afremt omdat Auto 1 niet meteen naar rechts wil als hij met zijn achterkant 2cm voorbij de vrachtwagen is.
bestaan er nog sparren?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Goeie!!
Als je een Spar in de buurt hebt, kans dat die op de pui ziet hangen in week 29
* Spezza19 zal er op gaan lettenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Goeie!!
Als je een Spar in de buurt hebt, kans dat die op de pui ziet hangen in week 29
Zo rijdt mijn zwager (in mijn ogen dan)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie het het vaakst als ik bij bepaalde vrienden in de auto zit. Auto 1 die netjes met 130km/h een vrachtwagen in haalt en Auto 2 die met 170km/h pas op het allerlaatst afremt omdat Auto 1 niet meteen naar rechts wil als hij met zijn achterkant 2cm voorbij de vrachtwagen is.
Je mag geen 170. En eigenlijk ook geen 130, maar tijdens inhalen snap ik dat welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hebben bijna 400 winkels in Nederland.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:35 schreef clevy het volgende:
[..]
bestaan er nog sparren?
ben er een tijdje terug in hongarije nog in een geweest.. maar nederlandse is ver weg uit t straatbeeld
De enige Spar die ik ken is die op de Uithof in Utrechtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
We hebben bijna 400 winkels in Nederland.
En verder in nog 33 landen ja. Grootste supermarktketen ter wereld. En helemaal Hollands.
Spar is groter dan Appie Heijn?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
En verder in nog 33 landen ja. Grootste supermarktketen ter wereld. En helemaal Hollands.
ah.. hier in de stad zat er een.. maar die werd eerst super de boer en daarna werd t winkelcentrumpje platgegooidquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
In andere landen heb je vaak van die grotequote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoe kun je in hemelsnaam zo'n wedervraag stellen? Het lijkt me toch wel vrij duidelijk dat als ik vraag wie er met MIJ naar bed wil dat het niet iemand anders mag zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel naar bed, ja.
Mag het ook met iemand anders dan?
Wereldwijd véél groter, ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Spar is groter dan Appie Heijn?
* Spezza19 weet dat er 1 in Wijk aan Zee zit....
Pech.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe kun je in hemelsnaam zo'n wedervraag stellen? Het lijkt me toch wel vrij duidelijk dat als ik vraag wie er met MIJ naar bed wil dat het niet iemand anders mag zijn.
Er zit er ook eentje in de Kanaalstraat. Maar het is idd een enorme keten. Buiten Nederland dan. Maar wel oer-Nederlands.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De enige Spar die ik ken is die op de Uithof in Utrecht
Albert Heijn heeft er zo'n 900, als het er niet meer zijn. In NL dus.quote:
als da ge gezellig kunt buurtuh dan is da superquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wereldwijd véél groter, ja.In Nederland zelf een stuk kleiner.
Maar we zijn hier dan ook een compleet andere formule (buurtsuper).
dan doe ik goed m'n best.. ik ontwijk ahold steevastquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Albert Heijn heeft er zo'n 900, als het er niet meer zijn.
Wat ik nog veel meer zie zijn mensen die niet uit hun doppen kijken en het verkeersinzicht van een kiwi hebben.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ga vanavond denk ik gewoon met de Hetero naar bed. Die komt weer terug uit Engelenad na een week cursus. Sorry. No anal for us tonight.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoe kun je in hemelsnaam zo'n wedervraag stellen? Het lijkt me toch wel vrij duidelijk dat als ik vraag wie er met MIJ naar bed wil dat het niet iemand anders mag zijn.
Spar wereldwijd:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Albert Heijn heeft er zo'n 900, als het er niet meer zijn. In NL dus.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik trap altijd even expres op mijn rem bij dat soort dwazen
Ik ga 100x liever naar de AH dan naar de Spar. Daarbij wil ik in de AH altijd kijken hoe 'onze' producten erbij staanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:42 schreef Q. het volgende:
Spar wereldwijd:
Het totaal aantal winkels in 2009 bedraagt 12.196 in 33 landen.
Wat goed dat je dat weet!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zit er ook eentje in de Kanaalstraat. Maar het is idd een enorme keten. Buiten Nederland dan. Maar wel oer-Nederlands.![]()
Door Eendrachtig Samenwerken Profiteren Allen Regelmatig
Dat is een andere situatie dan die ik schetste.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat ik nog veel meer zie zijn mensen die niet uit hun doppen kijken en het verkeersinzicht van een kiwi hebben.
Oh he! Opeens een vrachtwagen voor me. Snel naar links kijken, ja gaat nog, prak! terwijl er dan eentje moet afremmen op de linkerbaan en daarachter de eerste 500 meter niks zit.
Gewoon even wachten. Van je gas af, auto voorbij en inhalen.
als dat het bedrijfsmotto is dan is het geen wonder dat je zelf geen slagzinnen kan verzinnenquote:
kijk wij hardrijders kunnen dingen wel inschatten, dus remmen niet meer af dan noodzakelijk is (zou moeten zijn in dit geval)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat motto stamt dan ook al uit 1930 of zo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:44 schreef clevy het volgende:
als dat het bedrijfsmotto is dan is het geen wonder dat je zelf geen slagzinnen kan verzinnen
Dat is de bedrijfsnaam, kul. Al bijna 80 jaar. En ik heb een kater.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:44 schreef clevy het volgende:
[..]
als dat het bedrijfsmotto is dan is het geen wonder dat je zelf geen slagzinnen kan verzinnen
Haha, ik zei het tochquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:43 schreef missbehavin het volgende:
Dag 1 van mijn vakantie, en ja hoor, boss man belt alweer.. "b, help, ik kan niet inloggen op de site"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |