SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Dan zijn ze net zo accuraat als die van Boequote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die zijn al maanden zo niet jaren compleet out-of-date als je sommige vragen van haar hier ziet.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb geen geluid hier op die stomme Wii.
Nee, die thinclients noemen we Wii's omdat ze erop lijken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:52 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wacht effe, heb je een Wii op je werk?
Of ben je nog thuis aan het na-kateren van je verjaardag![]()
Citrix.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar jij hebt een Mac... ik een stomme thinclient met Citrix.
Aah. Ik dacht al. Iets met compiling.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, die thinclients noemen we Wii's omdat ze erop lijken.
Zo ben ikquote:
Dus je hebt je Hummer al bijna bij elkaarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo ben ik
Zo, net een tekening verkocht en een volgende opdracht binnen. Gaat lekker zo
De roll-up dagquote:
Nog niet eens 1/500equote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus je hebt je Hummer al bijna bij elkaar
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Aah. Ik dacht al. Iets met compiling.
Ja, schoenenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach je hebt in ieder geval een doel om voor te werken
Wat is dat voor gedrochtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Het was de kliko of meenemen, nu heb ik er dus 6 van.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De roll-up dag
[uitleg waar niemand op zit te wachten]
Prijzen van koop-artikelen kunnen wijzigen in het systeem omdat iets bij de leverancier duurder of goedkoper wordt, of vanwege de koersen van de JPY of CHF of USD of zo. Een maak-artikel heeft een productstructuur onder zich liggen van bv..... 3 verschillende schroefjes. Die schroefjes zijn koop en zijn dus misshcien aangepast... en dan moet jde de productstructuur "roll-uppen" zodat ook het bovenliggende maak-artikel qua prijs wordt aangepast.
Dus stel dat de 3 schroefjes allemaal 0.25 EUR omhoog zijn gegaan... dna moet het maak-artikel dus 0.75 EUR omhoog gaan. En dat heet dus een "roll-up". En da's heeeeeul veul werk want we hebben nogal wat "schroefjes".
En het is de eerste keer dat ik dit doe. Collega is weggegaan.... ti's een hoop werjk met het systeem en tig excel-macro's... die allemala niet werken omdat bij hem de drive bv G:\ heette en bij mij K:\ etc... dus moest eerst al die klote macro's gaan paanpassen voordta ik uverhaubt kon beginnen
[/uitleg waar niemand op zit te wachten]
Bert, Bert, wat leren we veel!quote:
Klote toestel was dat zegquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Auch in Deutsch?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Bertje Visscherquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[..]
Bert, Bert, wat leren we veel!
Nu ga je ze zeker opsturen naar zo'n geld voor je mobiel bedrijfje....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Dan de kliko maar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Heul niet! Opsturen naar zo'n cash voor je mobiel toko..... Kan je weer wat extra bier kopen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |