Och, dat doe ik ook. Zo speciaal is dat niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:33 schreef robdriessen het volgende:
Hey, wel een beetje lief zijn voor Lucille he? Ze doet ook enorm veel voor het goede doel en gehandicapten en dergelijke. Misschien is ze vervelend of lelijk of irritant, maar ze zet zich wel heel hard in voor anderen. Kunnen veel mensen nog wat van leren
Daarom moeten ze ook nokken met dat ritueel slachtenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, dat doe ik ook. Zo speciaal is dat niet.![]()
Al zet ik mij in voor dieren, die hebben geen stem.
Die motie is doorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daarom moeten ze ook nokken met dat ritueel slachten
Omdat het nu anders kan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:43 schreef Stokstaart het volgende:
Al moet ik wel zeggen dat men de afgelopen 15.000 jaar min of meer ritueel geslacht heeft. Vanwaar nu de massahysterie...
Je kunt je beter druk maken over het transport en het massaal ophokken van beesten. Lijkt me veel erger dan de manier waarop de uiteindelijk het loodje leggen.quote:
waarom dieren onnodig laten lijden? vlees smaakt er echt niet anders door.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:43 schreef Stokstaart het volgende:
Al moet ik wel zeggen dat men de afgelopen 15.000 jaar min of meer ritueel geslacht heeft. Vanwaar nu de massahysterie...
je bent net 2 uur wakker aanstellerquote:
quote:
Jij hebt weinig nieuws gevolgd?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je kunt je beter druk maken over het transport en het massaal ophokken van beesten. Lijkt me veel erger dan de manier waarop de uiteindelijk het loodje leggen.
Of dat nu 15 of 13 seconden duurt......
Neequote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
![]()
Jofu is gay samzz, wist je dat al
Hij wou sex met zn buurjongen, maar hij wou dat niet. toen zei jofu tegen hem stik er dan ook maar inquote:
Als je dit soort dingen aan Fanta gaan vragen:quote:
1=1 = .....quote:
Zo draagt iedereen wel iets bijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:55 schreef Stokstaart het volgende:
Ach het is hem gegund hoor![]()
Ben het trouwens wel eens met jou over dat slachten en dierenleed in het algemeen.
Koop zelf alleen biologisch vlees en mijn uitsmijter die ik tussendoor nuttig is gemaakt van vrije uitloop eieren, smaakt prima
Ehm, de wekker ging half 4 al hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
je bent net 2 uur wakker aansteller
Het komt wel goed, schatjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:56 schreef _Fanta het volgende:
Samzz doe mij us heel lief knuffelen en zeggen dat alles wel goed komt
Het is prachtig weer man kopop, ga je ff in de tuin liggen chillenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ehm, de wekker ging half 4 al hoor
Ben al sinds 5 uur bezig
Welke tuin?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is prachtig weer man kopop, ga je ff in de tuin liggen chillen
Geen tuin?quote:
Geen zonnedakquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen tuin?
Ga je in je bus liggen met het zonnedak open
Ach is altijd nog beter dan die meuk waar OAD mee rondrijdtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen zonnedak
Oude afgekeurde rammelstadsbus
Maar wat wil je bij de EMO
Parkpop natuurlijk duhhhquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:10 schreef heloef het volgende:
Ik ben het overzicht een beetje kwijt moet ik nou naar Parkpop of naar die picknick?
Wat gaan jullie doen?
Iig parkpop.. en picknickquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:10 schreef heloef het volgende:
Ik ben het overzicht een beetje kwijt moet ik nou naar Parkpop of naar die picknick?
Wat gaan jullie doen?
ACDC = emo?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:17 schreef TheSofaKing het volgende:
Godsallemachtig, wil ik op deze vroege vrijdagochtend even rustig muziek luisteren, staat er emo-muziek op!
faal meer, AC/DC emo-muziek noemenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:17 schreef TheSofaKing het volgende:
Godsallemachtig, wil ik op deze vroege vrijdagochtend even rustig muziek luisteren, staat er emo-muziek op!
Rooster is leeg tot 20 uur. Dan Heloef en Snuf tot 23.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:21 schreef Stokstaart het volgende:
mooi ditkomen er nog echte dj's vandaag?
Eerst picknick en dan Parkpop?quote:
Dierentuin?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:24 schreef Watertornado het volgende:
Zal ik vandaag eens naar Emmen gaan?
Van Monopoly kreeg je nog 20 negerpiemels trouwens! Je hebt het zelf opgehoogd!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:28 schreef naatje_1 het volgende:
40 dagen zonder negerpiemels
Goedemorgen.
Klopt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Van Monopoly kreeg je nog 20 negerpiemels trouwens! Je hebt het zelf opgehoogd!
Neh, wat moet ik nu weer in een dierentuin. Was van plan effe naar een winkel te gaan om te kijken of daar nog iemand werkt.quote:
Dierentuin is toch leuk manquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Neh, wat moet ik nu weer in een dierentuin. Was van plan effe naar een winkel te gaan om te kijken of daar nog iemand werkt.
Ik moet die dingen echt beter gaan opzoeken.quote:
Gelukkig heb je mij, maar doe iig parkpopquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet die dingen echt beter gaan opzoeken.
Wat doe je aan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Gelukkig heb je mij, maar doe iig parkpop
Dat heb ik al geregeld.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:37 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Gelukkig heb je mij, maar doe iig parkpop
Het eerste goede nieuws van vandaag.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:39 schreef Stokstaart het volgende:
Justin Bieber neergeslagen in New York
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het eerste goede nieuws van vandaag.
Mwah, ik sleur naat mee en bij de bbq weet mama dat ik mrgreen ken, dat helptquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik al geregeld.
Of ik van moeders mag gaan picknicken met allerlei vreemde mensen...![]()
Is alweer ontkrachtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:39 schreef Stokstaart het volgende:
Justin Bieber neergeslagen in New York
Lekkerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:49 schreef Watertornado het volgende:
robdriessen: ik heb hier nu een amberbiertje liggen, maar dat is nog een lager ook. Zometeen maar eens in de trein drinken.
[ afbeelding ]
Weet ik nog niet.quote:
5,5 % ABV.quote:Hoeveel % is ie?
Jeps, alhoewel ik heb nog nooit geproefd heb omdat de flessen allemaal in de buurt van de 20 euro liggen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:05 schreef robdriessen het volgende:
Wauw, die lui van Horny Devil brouwen aardig wat spul!
http://alesmith.com/our-beers/
Tie Oh Tie!quote:
Ja hoor. Miauw?quote:
LOL @ miauw!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja hoor. Miauw?
Wut? Mijn gisteren gebruikte achtergrondjes van Surpriseshow en Prijzenslag staan ineens in Guppie? Mwahaha, oh SAM toch.
Hier vier en een half. Maar gisteren ook wel bijna 10 uur gewerkt om vandaag eerder weg te kunnen.quote:
twitter:PierrePapa twitterde op donderdag 23-06-2011 om 14:51:26http://twitpic.com/5fmg2u - Nog even checken of alles werkt en goed klinkt. #Radiocoachstudio reageer retweet
Weekendquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
WeekendMorgen paardrijden
Ik heb er zo'n zin in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |