Ik had een mail ontvangen met dat Ziggo had gewaarschuwd voor storingen, en in geval van nood, een mobiel achter dehand zou houden...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ja internet doet moeilijk.. en ik ben dood.. dus slapen enzow
hoop dat iemand guppy heeft klaargezet.. zo niet.. bel me maar wakker als hij aan moet![]()
als ik dan internet heb dan fix ik t even
painkillers, verkoop je die ook?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kut bagger.. box met meds stond nog op bed.. die gooi ik net om... pillenfestijn op de grond hier
zucht.. ik zoek t morgen wel uit.. ik ga slapen met wh en dragems in mijn oor.
Slaap lekker....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kut bagger.. box met meds stond nog op bed.. die gooi ik net om... pillenfestijn op de grond hier
zucht.. ik zoek t morgen wel uit.. ik ga slapen met wh en dragems in mijn oor.
Goed voedsel iddquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:32 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Uiteraard, was een ei aan het bakken. Dan kan ik weer even vooruit
Boeren omeletquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:33 schreef 08gnoT. het volgende:
Altijd lekker, blokjes tomaat en ui erdoor, kaas erover
Hehe ik ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:32 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Uiteraard, was een ei aan het bakken. Dan kan ik weer even vooruit
En eentje die met make-up nog wel te doen is...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:36 schreef _Fanta het volgende:
maar nu noem je ook wel 2 heel lelijke wijven op
Ik heb op dezelfde middelbare school als hem gezeten, wie wil me aanraken?quote:
fucking sexy. ik wil je rakenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb op dezelfde middelbare school als hem gezeten, wie wil me aanraken?
Ik, want omdat pokerdamequote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ken u verder niet, maar toch, als het zou kunnen...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
*kijkt naar foboquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
lolquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:41 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb op de stoel van Gianni Romme gezeten, wie wil mijn handtekening
Anita is dood, en charlie is er met die broer van Rik vandoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:44 schreef dragems het volgende:
ik sta op de foto met lieke van lexmond en die rik met zijn motor van gtst
Wie?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:50 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb Patrik Antonius in het echt gezien. Ik stond te trillen op mijn beentjes toen hij langsliep. Maarja waarschijnlijk kent niemand hem hier.![]()
[ afbeelding ]
Maar ik voel me vet speciaal.![]()
Ik ken hem wel, heb zelfs keer met hem aan de tafel gezetenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:50 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb Patrik Antonius in het echt gezien. Ik stond te trillen op mijn beentjes toen hij langsliep. Maarja waarschijnlijk kent niemand hem hier.![]()
[ afbeelding ]
Maar ik voel me vet speciaal.![]()
Vet!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik ken hem wel, heb zelfs keer met hem aan de tafel gezeten
hij is zo'n beetje de beste op de planeet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:53 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dat was grapje, maar hij is wel goede poker speler toch?
maar jij pokert ook op aardig hoog niveau toch? loont dat beetje?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
hij is zo'n beetje de beste op de planeet.
Klopt. Deze is zo mogelijk nog leuker.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:53 schreef humorduck28 het volgende:
Dit is het "Spreukjesbos" , en geen Jager geen Neger...
Inderdaad..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Klopt. Deze is zo mogelijk nog leuker.
Oh ja dat loont wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:54 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar jij poker ook op aardig hoog niveau toch? loont dat beetje?
Nice!. Zal je van mij ook goede poker speler kunnen maken denk je? lijkt me wel lekker om zo zakcentje bij te verdienen met pokerenquote:
Doe mij ook maar danquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Nice!. Zal je van mij ook goede poker speler kunnen maken denk je? lijkt me wel lekker om zo zakcentje bij te verdienen met pokeren
ik coach niet (meer), maar iedereen kan leren pokeren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Nice!. Zal je van mij ook goede poker speler kunnen maken denk je? lijkt me wel lekker om zo zakcentje bij te verdienen met pokeren
alleen tjah, ik hou ook heel erg van bier, en die combi gaan vaak niet goed samen. Anders zal het miss wel rendabel kunnen wordenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
ik coach niet (meer), maar iedereen kan leren pokeren.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:59 schreef _Fanta het volgende:
[..]
alleen tjah, ik hou ook heel erg van bier, en die combi gaan vaak niet goed samen. Anders zal het miss wel rendabel kunnen worden
jij snapt het gnotquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:59 schreef 08gnoT. het volgende:
Gelijk met een stalen gezicht all-in gaan?
True. Probleem met poker is voor mij een beetje dat het meestal om geld gaat. En je hebt natuurlijk speelmatties nosigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:02 schreef monkyyy het volgende:
[..]
jij snapt het gnot
Maar nee serieus, leren pokeren doe je niet 'even' het koste mij een paar honderd uur spelen en een jaar lang strategie bestuderen voordat ik 'het door kreeg'. daarvoor zat ik een beetje om centen te kaarten en beetje quitte te spelen enzo...
Gaat veel tijd in zitten wil je het goed kunnen.maar hey, als het je hobby is en je steekt er graag tijd in moet dat geen probleem zijn he?
Komt eraan, na het volgende nummer.quote:
geen idee, maar het is verschrikkelijk vies. (als manzijnde)quote:
Naatje met zn 40 negerpiemels. je weet wel die gast die met Faye gaat waarvan iedereen twijfelt aan zn geaardheidquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:09 schreef humorduck28 het volgende:
ik ga slapen, dus bij deze eenvoor de vrouwen, en een
voor de heren...
![]()
trusten.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:09 schreef humorduck28 het volgende:
voor de heren...
![]()
quote:
ssssssh dat bestaat niet. het is radio 49quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:09 schreef monkyyy het volgende:
Ik zie '40 negerpiemels' staan, ik denk oeh, relevant to my interest dus klik het topic aan, scroll voor foto's/filmpjes, zijnn er niet.![]()
En nu zit ik de onz radio te luisteren, YOU TRAPPED ME!
ik heb wel wat linkjesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:09 schreef monkyyy het volgende:
Ik zie '40 negerpiemels' staan, ik denk oeh, relevant to my interest dus klik het topic aan, scroll voor foto's/filmpjes, zijnn er niet.![]()
Trusten kerelquote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:09 schreef humorduck28 het volgende:
voor de heren...
![]()
Stiekem vind je het wel leuk hierquote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:09 schreef monkyyy het volgende:
Joah, het is hier wel geinig.quote:
Hier is het altijd gezelligquote:
Wat? ik was er eens een keer een week terug een half uurtje ofzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Hier is het altijd gezellig. Mis nu alleen die Stokkie, hij klaagde laats ook al dat hij er niet bij was toen je in het topic was..
Je hebt hem gesproken dus?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat? ik was er eens een keer een week terug een half uurtje ofzo.
Is mijn piemel ook goedquote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:18 schreef monkyyy het volgende:
NU HEEL HARD 40 NEGERPIEMELS ERDOORHEEN DOEN!!!!
hmm kan wel, dont rememberquote:
nee, ik bedoel dat geluidje, zo'n rustig liedjequote:
Maar heb je nog nooit kennis gemaakt met onze Naat? die draait ook regelmatig op de radio hier. toffe gozer. alleen die stem..quote:
hier ook last van buffersquote:Op vrijdag 24 juni 2011 03:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
Verbinding hakkelt als de pest hier. Da's wel jammer.
yo manquote:
O ben jij goed ja?quote:
Kun je goed pijpen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 04:28 schreef _Fanta het volgende:
Zal tochwel iets zijn waar goed ik ben? toch?
quote:
Ik ben geen flikker hoorquote:
daarom ff gequoteerd voor het nageslachtquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 04:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
daarom ff gequoteerd voor het nageslacht
Waarom ben je dan geinteresseerd of Fanta goed kan pijpen? Inclusiefquote:
Hij houd van grote behaarde kerels waarschijnlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 04:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom ben je dan geinteresseerd of Fanta goed kan pijpen? Inclusiefsmiley. Fout fout fout
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 04:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Hij houd van grote behaarde kerels waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 04:34 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Hij houd van grote behaarde kerels waarschijnlijk
Mijn buurmeisje is gek op kabouters.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 05:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb een buurjongen die homo is, dus ik dacht ik koppel Fanta gewoon aan hem
Ik wil je vriendjes niet afpakken, zo lullig ben ik nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 05:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb een buurjongen die homo is, dus ik dacht ik koppel Fanta gewoon aan hem
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 05:33 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik wil je vriendjes niet afpakken, zo lullig ben ik niet
Bring itquote:Op vrijdag 24 juni 2011 05:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje is gek op kabouters.
Ze is alleen wel 7, erg?
Neuh, niet nodigquote:Op vrijdag 24 juni 2011 05:43 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe kom je uit de friendzone ?
Jofu handig voor met Knetter
Probeer eerst maar een volwassen griet te hosselen. Daarna zien we wel verderquote:
Jij bent vroegquote:Op vrijdag 24 juni 2011 05:54 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Kut hotmail200 mailtjes met Post delivery notifications naar adressen waar ik nooit van gehoord heb
Ach, tis maar goed dat ik daar geen hulp bij nodig heb.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 05:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Probeer eerst maar een volwassen griet te hosselen. Daarna zien we wel verder
Die waar je voor moet betalen tellen niet mee hequote:Op vrijdag 24 juni 2011 06:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, tis maar goed dat ik daar geen hulp bij nodig heb.
Niet? Maar je moet uiteindelijk voor allemaal betalen toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 06:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die waar je voor moet betalen tellen niet mee he.
Wel als je Jofu heet....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 06:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet? Maar je moet uiteindelijk voor allemaal betalen toch?
In hotmail dan. M'n laptop is helemaal schoon.quote:
Blijkbaar niet hequote:Op vrijdag 24 juni 2011 06:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
In hotmail dan. M'n laptop is helemaal schoon.
Jawel. Gisteren nog gecheckt.quote:
Ja sorry. Maar als ik om vijf uur op moet ga ik niet tot middernacht luisteren, dat trek ik nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 06:27 schreef Melting het volgende:
@ Samzz.... je hebt gisteren een vol anderhalf uur Wc Experience gemist.
Dat was van 18.00 tot 19.30.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 06:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja sorry. Maar als ik om vijf uur op moet ga ik niet tot middernacht luisteren, dat trek ik niet
Verander je wachtwoord en je geheime vraag eens.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 06:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Gisteren nog gecheckt.Ik kreeg de mails overigens ook binnen op de telefoon.
Ik ga hotmail maar eens verwijderen denk ik. Je hoeft trouwens niet zo stom te reageren. Niet iedereen is een computernerd.
Dan zit ik in de trein. Jammer maar helaas.quote:
Jullie? Ik ben onschuldig!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 06:39 schreef robdriessen het volgende:
Ja, als jullie 's nachts tot 3:20 doorgaan, dan kan het zijn dat er niemand is om Gup aan te zetten....
Ik kan wel eerst kijken of dat werkt, jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 06:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Verander je wachtwoord en je geheime vraag eens.
Misschien zie je nog bloedsporen van pim voortuinquote:Op vrijdag 24 juni 2011 06:43 schreef robdriessen het volgende:
En off to work we go. En na het werk, radiotraining op het Media Park. WOOOOT!
Laat je eens weten hoe dat geweest is?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 06:43 schreef robdriessen het volgende:
En off to work we go. En na het werk, radiotraining op het Media Park. WOOOOT!
Dat is iets voor Rob!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 06:45 schreef Samzz het volgende:
Radio 2 heeft overigens een DJ wedstrijd. Als je wint mag je het Theater van het Sentiment mee presenteren.
Ik moest ook idd meteen aan hem denken toen ik dat hoorde.quote:
Euhm ja?quote:
Betere tijdenquote:
ik zit lekker aan het bierquote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ben alweer 2 uur en een kwarier bezig, luie donders, nu pas naar het werk
Nee, hoorquote:
Probeer het eens via de 'listen now' knop links op www.radio49.nl ?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:11 schreef Stokstaart het volgende:
probeer die radio aan te zetten maar die doet het niet hier
Hummmm, eens even kijken!... Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 24 juni 2011 06:45 schreef Samzz het volgende:
Radio 2 heeft overigens een DJ wedstrijd. Als je wint mag je het Theater van het Sentiment mee presenteren.
Werkt weerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Probeer het eens via de 'listen now' knop links op www.radio49.nl ?
Mogguh. Nog 60 posts of zo en we kunnen een nieuwe TT maken. Doorposten dus!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:41 schreef gewoonfaye het volgende:
Negerpiemels, the horror!
Goeiemorgen trouwens
Goed bezig, robquote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:54 schreef robdriessen het volgende:
Gelukkig hebben we ook nog mooie liedjes. Alanis is <3
Eerst komt dan vierquote:
Nee, wel 6000quote:
Lang geleden. Er was een tijd dat er nog aardig wat quizzen op TV waren. En ik deed er aan mee. Rad van Fortuin, Nieuws en Nonsens, Webstrijd, heb ik toch leuke prijsjes aan overgehoudenquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:15 schreef robdriessen het volgende:
Oh ja, en bij Gup mag je nu 2 verzoekjes per 8 minuten indienen
Lijkt me geniaal eigenlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:08 schreef robdriessen het volgende:
Hum, dat zou wel een strakke actie zijn. Samen met een andere FOKker inschrijven voor Lingo, hahaha.
Welk liedje is dat?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:00 schreef robdriessen het volgende:
En dit liedje is natuurlijk speciaal voor Samzz.
Nancy Sinatra, these boots......quote:
Puike besteding van tijdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:16 schreef Stokstaart het volgende:
ga vandaag niet slapen en tot zeker 12 uur vannacht proberen te zuipen
Ben vrij vandaag dus ach, kan ook nu braaf gaan slapen en dan vanmiddag/vanavond ergens wakker worden. Schiet ook niet opquote:
QFTquote:
Lekker naar buiten nu 't nog droog is!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben vrij vandaag dus ach, kan ook nu braaf gaan slapen en dan vanmiddag/vanavond ergens wakker worden. Schiet ook niet op
en dan als 6 letterwoord de hele tijd fappen zeggen of fippo'squote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:08 schreef robdriessen het volgende:
Hum, dat zou wel een strakke actie zijn. Samen met een andere FOKker inschrijven voor Lingo, hahaha.
dunnoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:28 schreef robdriessen het volgende:
Zitten ze tegenwoordig niet al aan de 7 letters?
Volgens mij alleen in de finale. Maar ik kan 't mis hebben. Ik kijk nooit want Lucillequote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:28 schreef robdriessen het volgende:
Zitten ze tegenwoordig niet al aan de 7 letters?
Goed blijven luisterenquote:
Ach als je nou ECHT niets kunt in je leven kun je altijd Lingo gaan presenteren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij alleen in de finale. Maar ik kan 't mis hebben. Ik kijk nooit want Lucille
Ik kan pas over een uur luisterenquote:
D'oh. Nu speelt Shot Me Down, en daarna 99 Luftballons :/quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan pas over een uur luisterenZit in de trein en daarna bespreking!
Wow bespreking, samzz in een directrice-pakjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan pas over een uur luisterenZit in de trein en daarna bespreking!
Ik vind dat ze een rotkop heeftquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach als je nou ECHT niets kunt in je leven kun je altijd Lingo gaan presenteren.
Met dr manke pootje
Het lied heet natuurlijk Bang Bangquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:31 schreef robdriessen het volgende:
[..]
D'oh. Nu speelt Shot Me Down, en daarna 99 Luftballons :/
Alweer een waarheid als een koequote:
Try little black dress met stunning decolletequote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wow bespreking, samzz in een directrice-pakje
Puur eigenbelang die manke trutquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:33 schreef robdriessen het volgende:
Hey, wel een beetje lief zijn voor Lucille he? Ze doet ook enorm veel voor het goede doel en gehandicapten en dergelijke. Misschien is ze vervelend of lelijk of irritant, maar ze zet zich wel heel hard in voor anderen. Kunnen veel mensen nog wat van leren
Jurkjes..... zijn er ook dagen dat je ze niet draagtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Try little black dress met stunning decollete
Oh Stokje, wat ben je weer heerlijk niet subtielquote:
klopt,quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:35 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oh Stokje, wat ben je weer heerlijk niet subtiel
Oh gelukkig daar zijn weer liedjes.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:37 schreef robdriessen het volgende:
Hummm, de playlist vult zich niet meer automatisch aan... AANVRAGEN!
Het is je maag.quote:
Je hamster toevallig ontsnapt?quote:
Dit is de eerste dag deze weekquote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jurkjes..... zijn er ook dagen dat je ze niet draagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |