Dankzij de uitgebreide situatieschets kunnen we er gelukkig veel meequote:
ik heb er geen situatie voor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:08 schreef Seam het volgende:
[..]
Dankzij de uitgebreide situatieschets kunnen we er gelukkig veel mee
kon er niets over vinden dus ik start maar even een topic wie weet heeft iemand een goede Tipquote:
Een misverstand over vriendschap en een liefde die maar van één kant komt dus?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:08 schreef Regenaar het volgende:
[..]
als een meisje denkt dat je een goede vriend bent in plaats van potentieel vriendje
Rechtsbovenin de balk staat anders een prima zoekfunctie en uit ervaring kan je vertellen dat hier op fok minimaal 100 topics over zijn verschenen. Doe eens beter je best zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:13 schreef Regenaar het volgende:
[..]
kon er niets over vinden dus ik start maar even een topic wie weet heeft iemand een goede Tip
Soms is het gewoon beter om verder gaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:52 schreef Regenaar het volgende:
Nog een voorbeeld: ik praat met een vriendin die ik wel leuk vind en ze vraagt me wat ik zoek in een meisje.
Ik dus een aantal voorbeelden noemen waar ze wel matcht. Zegt ze: we gaan binnenkort wel naar een feest en dan gaan we zien of er iets voor je bij zit... Facepalm.
Ik weet het maar ik heb nu niet meer zoiets van ik vind haar heel leuk dus... Het was maar een voorbeeldquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:54 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Soms is het gewoon beter om verder gaan.
Reageer dan met "misschien hoef ik daarvoor niet naar een feest.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:52 schreef Regenaar het volgende:
Nog een voorbeeld: ik praat met een vriendin die ik wel leuk vind en ze vraagt me wat ik zoek in een meisje.
Ik dus een aantal voorbeelden noemen waar ze wel matcht. Zegt ze: we gaan binnenkort wel naar een feest en dan gaan we zien of er iets voor je bij zit... Facepalm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |