Dat ga ik ook doen, maar een 10 zal het niet worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:33 schreef Masterboy het volgende:
Echte bazen gaat s nachts leren en halen een 10 voor hun tentamens.
Later metselaar worden.quote:
Faal troll, TS zit al op HBOquote:
Zit je ook in Delft?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:33 schreef Schalks. het volgende:
Ik ben ook bezig met Thermodynamica man.
Uit Limburg komen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:22 schreef nattermann het volgende:
[..]
Een HBO-opleiding nodig hebben om alsnog metselaar te worden
Welke studie?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:39 schreef luckass het volgende:
Deze boi heeft morgen van 9 - 12 een 3 ECTS vak met een dictaat van 500 blz.
Nog even aan het buffelen nu.
Ook TUD trouwens.
Spieken zegtiequote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:41 schreef Ouqz het volgende:
Als je hem toch niet gaat halen kan je net zo goed proberen te spieken. Wat is het ergste wat er kan gebeuren, een één op je schriftelijke overhoring? Het zal wel mee vallen.
Ben je dom ofzo?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:41 schreef Ouqz het volgende:
Als je hem toch niet gaat halen kan je net zo goed proberen te spieken. Wat is het ergste wat er kan gebeuren, een één op je schriftelijke overhoring? Het zal wel mee vallen.
M'n huisgenootje doet civiel en die zit nu ook te leren, zou best voor hetzelfde vak kunnen zijn.quote:
Brabantquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:37 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Uit Limburg komen.Jij faalde al op het moment dat het lot besloot je uit Limburg te laten komen.
Het is bouwmaterialen of hydrologiequote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:43 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ben je dom ofzo?
[..]
M'n huisgenootje doet civiel en die zit nu ook te leren, zou best voor hetzelfde vak kunnen zijn.
Hij heeft hydrologie.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:44 schreef luckass het volgende:
[..]
Het is bouwmaterialen of hydrologie. Die eerste heb ik dus.
Niet hopen op Brabant, knormans.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:43 schreef nattermann het volgende:
[..]
BrabantJe bent zo'n zelfde boer als ik. Knuppel.
Ik hoop ook niet op Brabant, metselmans.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:46 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Hij heeft hydrologie.
[..]
Niet hopen op Brabant, knormans.
En toch beweren dat we hetzelfde "soort" zijn?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:47 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik hoop ook niet op Brabant, metselmans.
Het is ook de bedoeling dat ze je niet pakken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:42 schreef Schalks. het volgende:
Spieken zegtie.
Fraude wordt hard aangepakt.
Eens een boer, altijd een boer.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:48 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
En toch beweren dat we hetzelfde "soort" zijn?
Maar er valt niks te spieken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:49 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat ze je niet pakken.
Als je gepakt wordt mag je een jaar ofzo geen vakken doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:49 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat ze je niet pakken.
Grapjas.quote:
Ja klopt.quote:
Ach, een boer die ontkent dat 'ie boer isquote:
Ik ontken niet dat ik een boer ben. Ik ontken enkel dat we hetzelfde zijn als limbo's. Jullie zijn kansloze Duitse boeren en wij zijn gewoon bazenboeren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ach, een boer die ontkent dat 'ie boer is![]()
Jammer kerel, van dat imago kom je niet meer af.
Bazenboerenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:54 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat ik een boer ben. Ik ontken enkel dat we hetzelfde zijn als limbo's. Jullie zijn kansloze Duitse boeren en wij zijn gewoon bazenboeren.
Nope. In geen 100 jaar wil ik nog terug naar school.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:52 schreef KrokanteKrab het volgende:
Het leven als scholier is heerlijk.
Jaloers TS?
Kijk 'm hopen op Brabant.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:55 schreef nattermann het volgende:
[..]
BazenboerenEen boer is een boer, maar blijkbaar snap je dat niet. Wellicht ben je geschikt voor een functie in de bouw. Bijvoorbeeld als metselaar.
Gewoon middelbaar scholier en toekomstig WO'er.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:53 schreef luckass het volgende:
[..]
Hier praten alleen de ekte studenten, cursist.
Oke, ga nu maar snel naar bedje toe zodat je morgenochtend nog snel je lunchpakketje kan maken voordat je naar school moet fietsen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:57 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Gewoon middelbaar scholier en toekomstig WO'er.
Waarschijnlijk is hij al geslaagd waardoor hij nu voor het eerst 'stoer' 's nachts kan FOK!ken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:58 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Oke, ga nu maar snel naar bedje toe zodat je morgenochtend nog snel je lunchpakketje kan maken voordat je naar school moet fietsen.
+ 1quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:33 schreef Masterboy het volgende:
Echte bazen gaat s nachts leren en halen een 10 voor hun tentamens.
Zal ik zeker doen, jammer dat ik morgen al vakantie heb .quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:58 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Oke, ga nu maar snel naar bedje toe zodat je morgenochtend nog snel je lunchpakketje kan maken voordat je naar school moet fietsen.
Ik toevallig ook, vanaf 12 uur.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:01 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen, jammer dat ik morgen al vakantie heb .
Lang opblijven nachten doortrekken gaan slapen als het licht wordt allesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:59 schreef luckass het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij al geslaagd waardoor hij nu voor het eerst 'stoer' 's nachts kan FOK!ken.
Ja ja ik ben een stoere boii enzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:59 schreef luckass het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij al geslaagd waardoor hij nu voor het eerst 'stoer' 's nachts kan FOK!ken.
Dat gaat je nooit lukken man. Verspilde tijd.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:32 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
TS zit op de TU Delft en het vak betreft Thermodynamica 1, en het zijn echt halve hiërogliefen als je het vak niet gevolgd hebt en meteen met een tentamen begint.
Je weet zelf schijt hebben aan de maatschappij gewoon.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:02 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Lang opblijven nachten doortrekken gaan slapen als het licht wordt alles
Nee, dat heb ik al gemerkt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat gaat je nooit lukken man. Verspilde tijd.
Heb je nog een her in augustus of is dit al de her?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:04 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik al gemerkt.Wat een kankerformules.
Troost je dat ik met de gedachte dat ik vrijdag 1 juli mijn laatste BSc-tentamen hebquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:04 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Dit is de her.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:05 schreef luckass het volgende:
[..]
Heb je nog een her in augustus of is dit al de her?
Toch wel respect voor je, ik vind zowiezo wiskunde/formules toepassen erg moelijk. Als je het nu zomaar even in je hoofd kan leren heb ik wel respect voor je.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:04 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Vind ik niet erg, ik ga m'n 2e jaar in, of hier als ik bsa haal of op het hbo, eender hoe, het 2e jaar gaat het echt goed los, waar het eerste jaar "rustig"quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Troost je dat ik met de gedachte dat ik vrijdag 1 juli mijn laatste BSc-tentamen heb.
Oh wacht, dat is helemaal geen troostende gedachte. Pech voor jou.
Moet ik je nou echt vertellen dat voor de meeste berekeningen gewoon formules bestaan? Die kan je spieken, als TS te lui is om te leren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:50 schreef Schalks. het volgende:
Maar er valt niks te spieken.
Tenzij je complete berekening over wil schrijven.
Het eerste jaar had ik op 1 vak na mijn P. Ik ben begonnen in 2006. Do the math wat betreft resultaten over de andere 2 jarenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:07 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Vind ik niet erg, ik ga m'n 2e jaar in, of hier als ik bsa haal of op het hbo, eender hoe, het 2e jaar gaat het echt goed los, waar het eerste jaar "rustig"is verlopen.
Gewoon ff gaan knallen man. Je wil toch geen cursist wordenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:07 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Vind ik niet erg, ik ga m'n 2e jaar in, of hier als ik bsa haal of op het hbo, eender hoe, het 2e jaar gaat het echt goed los, waar het eerste jaar "rustig"is verlopen.
Formuleblaadjes mogen we erbij houden, maar als je niet weet hoe je ze moet gebruiken heb je er geen zak aan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:07 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Moet ik je nou echt vertellen dat voor de meeste berekeningen gewoon formules bestaan? Die kan je spieken, als TS te lui is om te leren.
Opzich is het trouwens wel raadzaam om naar het tentamen te gaan. Bij een tentamen denk je altijd het beste na omdat je wel moetquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:08 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Formuleblaadjes mogen we erbij houden, maar als je niet weet hoe je ze moet gebruiken heb je er geen zak aan.
Nu WB, als ik faal hbo WB en via een goed uitgekiende minor met de juiste schakelvakken met uiteindelijk 1 jaartje vertraging m'n master in.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:07 schreef luckass het volgende:
[..]
Gewoon ff gaan knallen man. Je wil toch geen cursist worden.
Hoeveel ECTS is de grens voor een BSA?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:09 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Nu WB, als ik faal hbo WB en via een goed uitgekiende minor met de juiste schakelvakken met uiteindelijk 1 jaartje vertraging m'n master in.
30. Ik heb alleen 11 punten van het laatste project, en binnenkort nog 4 erbij van stage, en verder het hele jaar maar 2quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoeveel ECTS is de grens voor een BSA?
Kansloze missie dudequote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:10 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
30. Ik heb alleen 11 punten van het laatste project, en binnenkort nog 4 erbij van stage, en verder het hele jaar maar 2vakken gehaald dus dat zijn er nog 7 dus ik heb nu 22 punten.
3 vakken halen. Dynamica A (prima te doen) Lineaire algebra 2 (ook te doen) en modelvorming en regeltechniek (drama).quote:
Vind jij.quote:
Wb @ Delft.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:15 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Vind jij.Masturbeer je? Wat studeer je?
Nice.quote:
quote:Something went wrong. You should try to reload the application.
If all else fails, please contact the helpdesk.
Gewoon in OSIRIS kijken?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:39 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
BB zelf doet het gewoon, maar hij kan m'n timetable niet laden.
p dat nooit, waarom dan niet jullie op civiel en wij in het sportcentrum.quote:
OWS afgelopen maandag was verspreid over 4 middelgrote zalen. Zal nu ook wel zijn. Door heel het gebouw heen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:43 schreef luckass het volgende:
Welke zalen zit je dan? Op civiel is toch nooit genoeg ruimte voor een 1e jaars tentamen WB.
En dan denken dat de rest van je studie wel geweldig gaatquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:10 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
30. Ik heb alleen 11 punten van het laatste project, en binnenkort nog 4 erbij van stage, en verder het hele jaar maar 2vakken gehaald dus dat zijn er nog 7 dus ik heb nu 22 punten.
Quitters, dat zijn pas falers. Je komt helemaal nergens als je overal mee kapt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 06:58 schreef Solomon het volgende:
[..]
En dan denken dat de rest van je studie wel geweldig gaatGast, geef het maar op en ga meteen naar het HBO, ik heb tientallen gastjes als jou zien falen...
Ik ben half ziek geworden van vannacht. Beetje koortsig enzo.quote:
Met een studieinstelling als de jouwe kom je ook nergens makker...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:13 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Quitters, dat zijn pas falers. Je komt helemaal nergens als je overal mee kapt.
Mensen die opgeven als het niet naar hun zin gaat.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:39 schreef luckass het volgende:
Deze boi heeft morgen van 9 - 12 een 3 ECTS vak met een dictaat van 500 blz.
Nog even aan het buffelen nu.
Ook TUD trouwens.
duuurzame bouwmaterialenquote:
We duimen voor jequote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:01 schreef luckass het volgende:
Wat een hel was dit zeg. Voortaan toch maar kiezen voor nachtrust ipv bikkelen.
Sowieso wel een 5 gehaald wat genoeg is, hopelijk een 6je.
Het is toch wat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:25 schreef -supergirl- het volgende:
Ik zie trouwens nu pas dat dit topic 's nachts is geopend. Ik zat al te denken welke gek moet er nou op zaterdag naar school
Goede samenvattingquote:
Dat wil je niet. Het vak bestaat gewoon uit te veel onzinnige informatie die je niet wil kennen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:18 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
We duimen voor je
Kan je een voorbeeld geven van een van de opgaves?
Welk pretstudie volg jequote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:06 schreef Schalks. het volgende:
Zo, die is binnen.
Soms vind ik het nog niet zo slecht om geniaal te zijn.
sjaars ja, denk dat ik een 6je heb ofzo. was ook pas gistermiddag begonnenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:03 schreef luckass het volgende:
[..]
Goede samenvatting.
Aan je leeftijd te zien ben je sjaars, heb je 'm gehaald?
[..]
Dat wil je niet. Het vak bestaat gewoon uit te veel onzinnige informatie die je niet wil kennen.
Dat is een moeilijke studie man, de vakken daarvan kan je niet in 1 avond lerenquote:
dit is ook een terechte klachtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:10 schreef luckass het volgende:
Over gare formules gesproken:
http://mail.vssd.nl/hlf/f003formuleblad.pdf
Dat ik dit ooit heb binnengekopt.
Ik wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:35 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Dat is een moeilijke studie man, de vakken daarvan kan je niet in 1 avond leren
Maar hoe zit het met TS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |