En dan denken dat de rest van je studie wel geweldig gaatquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:10 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
30. Ik heb alleen 11 punten van het laatste project, en binnenkort nog 4 erbij van stage, en verder het hele jaar maar 2vakken gehaald dus dat zijn er nog 7 dus ik heb nu 22 punten.
Quitters, dat zijn pas falers. Je komt helemaal nergens als je overal mee kapt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 06:58 schreef Solomon het volgende:
[..]
En dan denken dat de rest van je studie wel geweldig gaatGast, geef het maar op en ga meteen naar het HBO, ik heb tientallen gastjes als jou zien falen...
Ik ben half ziek geworden van vannacht. Beetje koortsig enzo.quote:
Met een studieinstelling als de jouwe kom je ook nergens makker...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:13 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Quitters, dat zijn pas falers. Je komt helemaal nergens als je overal mee kapt.
Mensen die opgeven als het niet naar hun zin gaat.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:39 schreef luckass het volgende:
Deze boi heeft morgen van 9 - 12 een 3 ECTS vak met een dictaat van 500 blz.
Nog even aan het buffelen nu.
Ook TUD trouwens.
duuurzame bouwmaterialenquote:
We duimen voor jequote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:01 schreef luckass het volgende:
Wat een hel was dit zeg. Voortaan toch maar kiezen voor nachtrust ipv bikkelen.
Sowieso wel een 5 gehaald wat genoeg is, hopelijk een 6je.
Het is toch wat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:25 schreef -supergirl- het volgende:
Ik zie trouwens nu pas dat dit topic 's nachts is geopend. Ik zat al te denken welke gek moet er nou op zaterdag naar school
Goede samenvattingquote:
Dat wil je niet. Het vak bestaat gewoon uit te veel onzinnige informatie die je niet wil kennen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:18 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
We duimen voor je
Kan je een voorbeeld geven van een van de opgaves?
Welk pretstudie volg jequote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:06 schreef Schalks. het volgende:
Zo, die is binnen.
Soms vind ik het nog niet zo slecht om geniaal te zijn.
sjaars ja, denk dat ik een 6je heb ofzo. was ook pas gistermiddag begonnenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:03 schreef luckass het volgende:
[..]
Goede samenvatting.
Aan je leeftijd te zien ben je sjaars, heb je 'm gehaald?
[..]
Dat wil je niet. Het vak bestaat gewoon uit te veel onzinnige informatie die je niet wil kennen.
Dat is een moeilijke studie man, de vakken daarvan kan je niet in 1 avond lerenquote:
dit is ook een terechte klachtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:10 schreef luckass het volgende:
Over gare formules gesproken:
http://mail.vssd.nl/hlf/f003formuleblad.pdf
Dat ik dit ooit heb binnengekopt.
Ik wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:35 schreef TippieTop het volgende:
[..]
Dat is een moeilijke studie man, de vakken daarvan kan je niet in 1 avond leren
Maar hoe zit het met TS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |