Welke studie?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:39 schreef luckass het volgende:
Deze boi heeft morgen van 9 - 12 een 3 ECTS vak met een dictaat van 500 blz.
Nog even aan het buffelen nu.
Ook TUD trouwens.
Spieken zegtiequote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:41 schreef Ouqz het volgende:
Als je hem toch niet gaat halen kan je net zo goed proberen te spieken. Wat is het ergste wat er kan gebeuren, een één op je schriftelijke overhoring? Het zal wel mee vallen.
Ben je dom ofzo?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:41 schreef Ouqz het volgende:
Als je hem toch niet gaat halen kan je net zo goed proberen te spieken. Wat is het ergste wat er kan gebeuren, een één op je schriftelijke overhoring? Het zal wel mee vallen.
M'n huisgenootje doet civiel en die zit nu ook te leren, zou best voor hetzelfde vak kunnen zijn.quote:
Brabantquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:37 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Uit Limburg komen.Jij faalde al op het moment dat het lot besloot je uit Limburg te laten komen.
Het is bouwmaterialen of hydrologiequote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:43 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ben je dom ofzo?
[..]
M'n huisgenootje doet civiel en die zit nu ook te leren, zou best voor hetzelfde vak kunnen zijn.
Hij heeft hydrologie.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:44 schreef luckass het volgende:
[..]
Het is bouwmaterialen of hydrologie. Die eerste heb ik dus.
Niet hopen op Brabant, knormans.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:43 schreef nattermann het volgende:
[..]
BrabantJe bent zo'n zelfde boer als ik. Knuppel.
Ik hoop ook niet op Brabant, metselmans.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:46 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Hij heeft hydrologie.
[..]
Niet hopen op Brabant, knormans.
En toch beweren dat we hetzelfde "soort" zijn?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:47 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik hoop ook niet op Brabant, metselmans.
Het is ook de bedoeling dat ze je niet pakken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:42 schreef Schalks. het volgende:
Spieken zegtie.
Fraude wordt hard aangepakt.
Eens een boer, altijd een boer.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:48 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
En toch beweren dat we hetzelfde "soort" zijn?
Maar er valt niks te spieken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:49 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat ze je niet pakken.
Als je gepakt wordt mag je een jaar ofzo geen vakken doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:49 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat ze je niet pakken.
Grapjas.quote:
Ja klopt.quote:
Ach, een boer die ontkent dat 'ie boer isquote:
Ik ontken niet dat ik een boer ben. Ik ontken enkel dat we hetzelfde zijn als limbo's. Jullie zijn kansloze Duitse boeren en wij zijn gewoon bazenboeren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ach, een boer die ontkent dat 'ie boer is![]()
Jammer kerel, van dat imago kom je niet meer af.
Bazenboerenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:54 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat ik een boer ben. Ik ontken enkel dat we hetzelfde zijn als limbo's. Jullie zijn kansloze Duitse boeren en wij zijn gewoon bazenboeren.
Nope. In geen 100 jaar wil ik nog terug naar school.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:52 schreef KrokanteKrab het volgende:
Het leven als scholier is heerlijk.
Jaloers TS?
Kijk 'm hopen op Brabant.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:55 schreef nattermann het volgende:
[..]
BazenboerenEen boer is een boer, maar blijkbaar snap je dat niet. Wellicht ben je geschikt voor een functie in de bouw. Bijvoorbeeld als metselaar.
Gewoon middelbaar scholier en toekomstig WO'er.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:53 schreef luckass het volgende:
[..]
Hier praten alleen de ekte studenten, cursist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |