Het enige mooie van deze baan vind ik dat het hier onwijs hard (lijkt) te gaan. De snelheid waarmee ze van richting veranderen in de S-stukken is gewoon machtig om te zien.quote:
Je zag dat Ecclestone daar niet per toeval stond...quote:Op zondag 26 juni 2011 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond die voor Massa zijn auto stond ook wel wat
Heidfield niet te vergeten.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:56 schreef Nober het volgende:
Coulthard en z'n accent... todee, fastest wee.
Heidfieldquote:Op zondag 26 juni 2011 13:56 schreef Nober het volgende:
Coulthard en z'n accent... todee, fastest wee.
Toch snel na 8 races commentaar, terwijl je nog met die gozer geracet hebtquote:
Das dan ook het enige positieve. Maar de setting is gewoonquote:Op zondag 26 juni 2011 13:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Het enige mooie van deze baan vind ik dat het hier onwijs hard (lijkt) te gaan. De snelheid waarmee ze van richting veranderen in de S-stukken is gewoon machtig om te zien.
Als hij dit tot zijn 60ste gaat doen dan is het inderdaad vrij snel.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:59 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Toch snel na 8 races commentaar, terwijl je nog met die gozer geracet hebt
Lol..wut?quote:Op zondag 26 juni 2011 13:59 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Toch snel na 8 races commentaar, terwijl je nog met die gozer geracet hebt
Hup Webber die Vettel even een zetje geeft.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:00 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Das dan ook het enige positieve. Maar de setting is gewoonBeton, beton hek, beton, hek, brugje, beton, beton, hek
DC noemde Heidfeld races lang Heidfield, ondanks dat Brundle hem meermalen corrigeerde, hij lijkt er nu vanaf te zijn.quote:
4tiendequote:Op zondag 26 juni 2011 14:04 schreef Sinister-D- het volgende:
Whoops, livetiming vergeten.
En Vettel nu al veel te ver voor
1.3s dusquote:
jep..., ik weet niet of ik dit de hele race vol hou.quote:
Iddquote:Op zondag 26 juni 2011 14:07 schreef WEST het volgende:
[..]
jep..., ik weet niet of ik dit de hele race vol hou.
goedemiddag mensen
Van 7 naar 6, inderdaad wat een start!quote:Op zondag 26 juni 2011 14:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
"Rosberg flying off the start again".
Right
Dat klopt.quote:
Wat een absolute topper hebben we toch in ons midden.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:07 schreef Sinister-D- het volgende:
Maldonado 22eGoed dat Williams hem voor zijn talent heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |