Dan ging hij er vanuit dat je die toch ging nemen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:11 schreef elieni het volgende:
[..]
Oké ja nu gaan jullie me wel helemaal uitlachen maar ik nam geen pil en hij wist dat en toch heeft hij seks met me gehad, maar kom ik ben eerlijk.
TS = Topic Starterquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:10 schreef elieni het volgende:
Wat is TS? En waarom denkt iedereen dat ik een vals account heb, ziekelijke mensen hier op dit forum :s
Hee, nooit vergeten he:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:09 schreef elieni het volgende:
[..]
Maar toen het gebeurd is had hij er geen problemen mee hé, hij moest zelf maar voorzichtig geweest zijn om zijn dick niet in mij te steken, ik kon ook niet weten dat ik zwanger ging worden hé, hij is evenveel in fout als ik, je moet dat niet ontkennen
quote:“If a key can open many locks, it’s a Master Key; but if a lock is opened by many keys, it’s a crap lock.”
Nein, hij wist heel goed wat de risico's waren maar eens het bloed naar de pik gaat dan verdwijnt het verstand helemaal hé.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dan ging hij er vanuit dat je die toch ging nemen.
Jij bent gewoon zo'n vrouw die een man zowat dwingt om te blijven nadat je heel zielig een kind hebt gekregen van hem.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:14 schreef elieni het volgende:
[..]
Nein, hij wist heel goed wat de risico's waren maar eens het bloed naar de pik gaat dan verdwijnt het verstand helemaal hé.
Ja hoor daarom is hij weg, slimme opmerking (y)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jij bent gewoon zo'n vrouw die een man zowat dwingt om te blijven nadat je heel zielig een kind hebt gekregen van hem.
ga er nou niet op inquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:16 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jij bent gewoon zo'n vrouw die een man zowat dwingt om te blijven nadat je heel zielig een kind hebt gekregen van hem.
Je faalde gewoon, en je bent wss te lelijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:17 schreef elieni het volgende:
[..]
Ja hoor daarom is hij weg, slimme opmerking (y)
Lelijker dan u moeder zal wss niet meer kunnen hé. En dat noem ik nu eens falen zo'n kinderachtige reactie. Ik zou wel eens voor je neus willen staan cyberboy dan zou het er wss niet zo fel aan toe gaan hé.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je faalde gewoon, en je bent wss te lelijk.
Ik ben wel beter want ik steek mijn leuter niet zonder rubber in een kleuter.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:18 schreef elieni het volgende:
Haha, zie altijd de schuld op mij steken hé, jij verdedigt hem nog, zo een ongevoelige klootzak. Iets zegt mij dat je gewoon geen haar beter bent dan hem!!
Gezien je gedrag ben je zelf ook geen haar beter en is er straks een onschuldig kind de dupe van jou gezwamquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:18 schreef elieni het volgende:
Haha, zie altijd de schuld op mij steken hé, jij verdedigt hem nog, zo een ongevoelige klootzak. Iets zegt mij dat je gewoon geen haar beter bent dan hem!!
haha responsible boy, aan die intelligente reacties van u te zien hé.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben wel beter want ik steek mijn leuter niet zonder rubber in een kleuter.
Maar je mag best langs komen hoor, dan krijg je nog een kop koffie ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:20 schreef elieni het volgende:
[..]
haha responsible boy, aan die intelligente reacties van u te zien hé.
Belgie - Veldhoven is prima te doen!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Maar je mag best langs komen hoor, dan krijg je nog een kop koffie ook
Mja, er zijn ook normale antwoorden gegeven... daar reageer je zelf niet op....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:22 schreef elieni het volgende:
Ik hoef geen koffie schattebout, het enige wat ik hoef zijn deftige reacties die me wat kunnen helpen ipv al dien crap waar ik mij al veel te lang mee heb beziggehouden
Als je wat wil waar je mee kan moet je ff langs komen dan zorg ik daar wel voorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:22 schreef elieni het volgende:
Ik hoef geen koffie schattebout, het enige wat ik hoef zijn deftige reacties die me wat kunnen helpen ipv al dien crap waar ik mij al veel te lang mee heb beziggehouden
Daarom heb je je OP ook al 3 kwartier geleden gewist, sneue droplul.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:22 schreef elieni het volgende:
Ja, daarom worden Trollen ook 's nachts gepost!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deftige reacties krijg je morgen pas.. nachtbagger nu he.
Ik gebruik Fok! daarom als excuus om nu niet aan een opdracht te werken die morgen af moet zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, daarom worden Trollen ook 's nachts gepost!
Tjah we blijven wel mannen he, niet teveel verwachtenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:31 schreef Xennia het volgende:
3 pagina's verder en niemand die de OP even quote.
Nee, want die was een uur geleden verwijderd.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:31 schreef Xennia het volgende:
Korte resumequote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:31 schreef Xennia het volgende:
Lol, ik moet ook een opdracht afmaken maar FOK man.. echt fucked up..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik gebruik Fok! daarom als excuus om nu niet aan een opdracht te werken die morgen af moet zijn.
Trollen is veel te leuk.
Waar blijft TS trouwens D:
Dit, een samenvatting aub?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:33 schreef TWP het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar uit betrouwbare bron hoorde ik dat dit op het moment de place to be is.
Mja, dat heb je dan te laat gehoordquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:33 schreef TWP het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar uit betrouwbare bron hoorde ik dat dit op het moment de place to be is.
Zij was 16 en kreeg een relatie met hem... Hij liet haar barsten omdat ie een ander neukertje vond...quote:
Goed geinformeerd.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:33 schreef TWP het volgende:
[..]
Zij was 16 en kreeg een relatie met hem... Hij liet haar barsten omdat ie een ander neukertje vond...
Paar jaar laten ontmoeten ze elkaar weer en na een paar keer waren ze weer hevig verliefd... nou ja, zij vooral dan....
Hij had op een gegeven moment geen zin meer in haar, nadat ze waren gaan samenwonen... toen heeft ze zichzelf maar zwanger laten raken... is ze te laat geweest met abortus en nu wil ze hem met alles naaien, terwijl jongen aangeeft voor het kind te willen zorgen, maar niet gedwongen wilt worden om een relatie met haar te hebben
En nu heeft de jongen alles fout gedaan....
Ach so.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Korte resume
Zij was 16 en kreeg een relatie met hem... Hij liet haar barsten omdat ie een ander neukertje vond...
Paar jaar laten ontmoeten ze elkaar weer en na een paar keer waren ze weer hevig verliefd... nou ja, zij vooral dan....
Hij had op een gegeven moment geen zin meer in haar, nadat ze waren gaan samenwonen... toen heeft ze zichzelf maar zwanger laten raken... is ze te laat geweest met abortus en nu wil ze hem met alles naaien, terwijl jongen aangeeft voor het kind te willen zorgen, maar niet gedwongen wilt worden om een relatie met haar te hebben
In het kort
Bedankt voor de opheldering.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:33 schreef TWP het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gast, zelfs mijn spelfout heb je gekopieerd....
FAIL
Ja echt triest misbruik maken van onze goed gelovigheidquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:35 schreef JJH het volgende:
Vrouwen die mannen op zulks een wijze naaien.
Als dit waar is, verdient de man een lintje.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:33 schreef TWP het volgende:
[..]
Dit is zoals ik het samen heb gevat:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:37 schreef OllieA het volgende:
Korte samenvatting: Gefrustreerd lulletje dat geen stapvriendjes heeft bedacht een invulling voor zijn vrijdagnacht. Imiteert een domme Belgische juffrouw, en vindt dat lollig. Nu weet ie nog niet of ie nog wat zal door fantaseren, of zoals altijd gaat liggen rukken
quote:Zij was 16 en kreeg een relatie met hem... Hij liet haar barsten omdat ie een ander neukertje vond...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |