Ja dus? Misschien is het een kloon, want zo een verhaal zet je niet op je eigen acc.quote:
Zit wel wat in, zo'n faal verhaal zet je idd niet op je acc.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja dus? Misschien is het een kloon, want zo een verhaal zet je niet op je eigen acc.
Klopt.... ik zou me ook kapot schamen....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja dus? Misschien is het een kloon, want zo een verhaal zet je niet op je eigen acc.
En terecht.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt.... ik zou me ook kapot schamen....
De enigste hier wie iemand de grond in boort ben jij met je kind een leven zonder vader te geven omdat je zo egoïstisch bent.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:49 schreef elieni het volgende:
Een kloon amai wat gaan jullie nog allemaal uitvinden? ik vroeg een mening geen bakken kritiek dat jullie geven. Het is makkelijk om zoveel van die bullshit crap te geven als je er zelf niet meemaakt, en als je alleen maar een mens de grond kunt inboren tja dan heb ik helemaal geen zin om op al die commentaar te reageren
Een kloon is niet per definitie negatief.... Je kan bijvoorbeeld een kloon hebben om je verhaal te doen omdat je niet wilt dat bekenden die je normale account kennen, je verhaal lezenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:49 schreef elieni het volgende:
Een kloon amai wat gaan jullie nog allemaal uitvinden? ik vroeg een mening geen bakken kritiek dat jullie geven. Het is makkelijk om zoveel van die bullshit crap te geven als je er zelf niet meemaakt, en als je alleen maar een mens de grond kunt inboren tja dan heb ik helemaal geen zin om op al die commentaar te reageren
Ja en ik kan daar iets aandoen, hou toch aub die domme opmerking voor jezelf, je maakt je er echt belachelijk mee met zoveel zever te verkopen. Ik heb niet gezegd dat ik het kind op straat ga dumpen he dus doe me een plezier en hou die domme opmerkingen voor jezelf :squote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De enigste hier wie iemand de grond in boort ben jij met je kind een leven zonder vader te geven omdat je zo egoïstisch bent.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar om je toch advies te geven zou ik hem compleet negeren en gewoon nooit opzoeken. Proberen een baan te zoeken en misschien een goed iemand te vinden. Zoek ook steun bij familie.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:08 schreef Suphomes het volgende:
Probeer een ICT'er te strikken om voor je kindje te zorgen.
Wedden dat je niet bye bye doet maar nog even door gaat met dit troll-topic?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:42 schreef elieni het volgende:
Weet je wat laat het maar allemaal, jullie zijn nog kinderachtiger dan de persoon in kwestie die het mij gelapt heeft. Bye bye :-)
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:49 schreef elieni het volgende:
Wie maakt zich hier belachelijk door 2 maal een slechte ervaring met die man te hebben en dan nog het voor elkaar krijgen om zwanger te worden van zo een onbenul.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:52 schreef elieni het volgende:
[..]
Ja en ik kan daar iets aandoen, hou toch aub die domme opmerking voor jezelf, je maakt je er echt belachelijk mee met zoveel zever te verkopen. Ik heb niet gezegd dat ik het kind op straat ga dumpen he dus doe me een plezier en hou die domme opmerkingen voor jezelf :s
Het is laat, de mensen die je zullen steunen slapen, verwacht morgen maar meer advies van vrouwen die komen zeggen ach die mannen ook allemaal. De enige die hier in de fout is ben jij.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:54 schreef elieni het volgende:
Ik zal wel doen wat ik wil en waar ik mij het best bij voel, en zeker geen forumraad opvolgen want zo te zien haalt dat heel weinig uit :p
Goed zo!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:54 schreef elieni het volgende:
Ik zal wel doen wat ik wil en waar ik mij het best bij voel, en zeker geen forumraad opvolgen want zo te zien haalt dat heel weinig uit :p
En een goede manier om de postcount wat op te krikkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:55 schreef OllieA het volgende:
[..]
Goed zo!
Moderators op R&P vinden troll-topics ook prima. Het brengt wat leven in de brouwerij.
Ja en is het al ooit eens in je opgekomen dat ik daar nog niet aan gedacht heb? denk je dat ik dat leuk vind dat de klootzak gaat lopen? Ik heb er ook alles aan geprobeerd om die klootzak bij zijn gedachten te brengen maar het is mij niet gelukt of moet ik daar nu ook al voor branden in de hel. Ik vind dat ook heel belangerijk, kon ik weten dat hij er effectief ging vandoor gaan. Ik had hier niet om gevraagd, en als hij was gebleven dan zou er nu zo geen drama zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wie maakt zich hier belachelijk door 2 maal een slechte ervaring met die man te hebben en dan nog het voor elkaar krijgen om zwanger te worden van zo een onbenul.
Ik heb niet gezegd dat je hem dumpt of wat dan ook, maar een vader figuur is belangrijk in een opvoeding van een kind en dat weet ik zelf als iemand die geen vader heeft gehad tot mijn 9de jaar.
Misschien had je eerst moeten zorgen voor een stabiele relatie voordat je aan kinderen begint te denken, klinkt misschien als een simpele oplossing maar dat kan ook aan mij liggen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:57 schreef elieni het volgende:
[..]
Ja en is het al ooit eens in je opgekomen dat ik daar nog niet aan gedacht heb? denk je dat ik dat leuk vind dat de klootzak gaat lopen? Ik heb er ook alles aan geprobeerd om die klootzak bij zijn gedachten te brengen maar het is mij niet gelukt of moet ik daar nu ook al voor branden in de hel. Ik vind dat ook heel belangerijk, kon ik weten dat hij er effectief ging vandoor gaan. Ik had hier niet om gevraagd, en als hij was gebleven dan zou er nu zo geen drama zijn
En hij is niet in fout door weg te lopen? Het dominante geslacht komt weer naar boven hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is laat, de mensen die je zullen steunen slapen, verwacht morgen maar meer advies van vrouwen die komen zeggen ach die mannen ook allemaal. De enige die hier in de fout is ben jij.
ik dacht dat je bye bye deed, en geen forumraad ging opvolgen. Doe dat dan ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:57 schreef elieni het volgende:
[..]
Ja en is het al ooit eens in je opgekomen dat ik daar nog niet aan gedacht heb? denk je dat ik dat leuk vind dat de klootzak gaat lopen? Ik heb er ook alles aan geprobeerd om die klootzak bij zijn gedachten te brengen maar het is mij niet gelukt of moet ik daar nu ook al voor branden in de hel. Ik vind dat ook heel belangerijk, kon ik weten dat hij er effectief ging vandoor gaan. Ik had hier niet om gevraagd, en als hij was gebleven dan zou er nu zo geen drama zijn
Hulde voor deze postquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:58 schreef Karammel het volgende:
Wat me niet aanstaat aan dit verhaal is dat die man als slechterik wordt neergezet. Die vent is een relatie aangegaan, maar leek er al redelijk snel op uitgekeken te zijn. Kan gebeuren. Jammer, maar helaas. Volgende keer beter zou je denken. Maar nee hoor. Mevrouw is namelijk slordig geweest en heeft zich laten bezwangeren.
Die vent schrikt zich dood, en geef hem eens ongelijk, en tot zijn schrik besluit TS het kind nog te willen houden ook! Ondanks dat hij direct aangeeft er niet klaar voor te zijn en er fel op tegen te zijn.
Vervolgens kiest hij toch eieren voor zijn geld door de relatie stop te zetten. Niet heel gek als je eigenlijk al op elkaar uitgekeken bent toch?
Nou blijkt dat hij er wél voor het kind wil zijn, alleen niet in combinatie met een relatie met de moeder. Lijkt me behoorlijk schappelijk. En dan hier doodleuk lopen verkondigen er alles aan te willen doen dat hij nergens aanspraak op zal kunnen maken. Potdikke. Hoe haal je het in je hoofd om die man hier zwart te lopen maken. Uit alles blijkt dat je zelf niet helemaal lekker bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |