Hier meneer was erbij zeker als het gebeurde? je hebt geen flauw idee waar je over spreekt en het interesseert me eigenlijk ook niet wat je erover denkt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee want ik neuk niet in een onbetrouwbare relatie zonder een rubber
Dit is wat wij opmaken uit je verhaal btw, dus als je zegt dat we het niet goed kunnen beoordelen omdat we er niet bij waren misschien moet je dan wat gedetailleerder zijn als je überhaupt zinvolle reacties wilt hebben.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:38 schreef elieni het volgende:
[..]
Hier meneer was erbij zeker als het gebeurde? je hebt geen flauw idee waar je over spreekt en het interesseert me eigenlijk ook niet wat je erover denkt.
Good one. Verder props dat je je eigen rol ook durft onder ogen te zien.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:08 schreef Suphomes het volgende:
Probeer een ICT'er te strikken om voor je kindje te zorgen.
Maar nee ik bedoel dat helemaal niet zo. Ik heb gewoon mijn verhaal gedaan, ik vroeg toch geen medelijden, ik vroeg gewoon een mening, amai lastig volk die nederlanders, ik was beter naar een vrouwenforum geweest, die zijn veel gevoeliger !quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan had je de inhoud van je OP anders moeten schrijven.... Nu komt het puur over als een klaag en kijk mij eens zielig zijn verhaal
Als je nou zo assertief geweest was toen je bezwangerd werd zat je nu niet in de problemen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:38 schreef elieni het volgende:
[..]
Hier meneer was erbij zeker als het gebeurde? je hebt geen flauw idee waar je over spreekt en het interesseert me eigenlijk ook niet wat je erover denkt.
Zou me niks verbazen als dit een troll is.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:40 schreef Suphomes het volgende:
[..]
Als je nou zo assertief geweest was toen je bezwangerd werd zat je nu niet in de problemen.
Belgen die kritiek durven te hebben op Nederlanders.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:39 schreef elieni het volgende:
[..]
Maar nee ik bedoel dat helemaal niet zo. Ik heb gewoon mijn verhaal gedaan, ik vroeg toch geen medelijden, ik vroeg gewoon een mening, amai lastig volk die nederlanders, ik was beter naar een vrouwenforum geweest, die zijn veel gevoeliger !
Ja om nog meer commentaar te geven zeker, ik doe hier mijn hele verhaal en ik krijg alleen maar kritiek, daar was ik niet op uit. Ik had beter mijn bakkes gehouden, maarja mannen blijven nu eenmaal mannen héquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dit is wat wij opmaken uit je verhaal btw, dus als je zegt dat we het niet goed kunnen beoordelen omdat we er niet bij waren misschien moet je dan wat gedetailleerder zijn als je überhaupt zinvolle reacties wilt hebben.
Dat laatste is juist het probleem bij vrouwenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:39 schreef elieni het volgende:
[..]
Maar nee ik bedoel dat helemaal niet zo. Ik heb gewoon mijn verhaal gedaan, ik vroeg toch geen medelijden, ik vroeg gewoon een mening, amai lastig volk die nederlanders, ik was beter naar een vrouwenforum geweest, die zijn veel gevoeliger !
Je bent gewoon dom en daar moet je mee leven.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:42 schreef elieni het volgende:
Weet je wat laat het maar allemaal, jullie zijn nog kinderachtiger dan de persoon in kwestie die het mij gelapt heeft. Bye bye :-)
Belgen die kunnen trollen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:40 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als dit een troll is.
Doeidoei troll we zullen je niet missenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:42 schreef elieni het volgende:
Weet je wat laat het maar allemaal, jullie zijn nog kinderachtiger dan de persoon in kwestie die het mij gelapt heeft. Bye bye :-)
Nee want wij zijn zo slim om altijd een rubber op zak te hebbenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:43 schreef elieni het volgende:
Wel ik hoop dat je ook zo dom zal zijn om zoiets mee te maken mister perfecto
Nee, want je mag wel een kinderwens hebben maar zorg dat het een wens wordt en niet een nachtmerrie. Als ik die man was geweest had ik je ik je bij de haren naar de kliniek gebracht.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:43 schreef elieni het volgende:
Wel ik hoop dat je ook zo dom zal zijn om zoiets mee te maken mister perfecto
Wedden dat je niet bye bye doet maar nog even door gaat met dit troll-topic?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:42 schreef elieni het volgende:
Der acc is net aangemaakt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik zie trouwens niet in waarom dit een troll zou moeten zijn? Mis ik iets?
Ja dus? Misschien is het een kloon, want zo een verhaal zet je niet op je eigen acc.quote:
Zit wel wat in, zo'n faal verhaal zet je idd niet op je acc.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja dus? Misschien is het een kloon, want zo een verhaal zet je niet op je eigen acc.
Klopt.... ik zou me ook kapot schamen....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja dus? Misschien is het een kloon, want zo een verhaal zet je niet op je eigen acc.
En terecht.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt.... ik zou me ook kapot schamen....
De enigste hier wie iemand de grond in boort ben jij met je kind een leven zonder vader te geven omdat je zo egoïstisch bent.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:49 schreef elieni het volgende:
Een kloon amai wat gaan jullie nog allemaal uitvinden? ik vroeg een mening geen bakken kritiek dat jullie geven. Het is makkelijk om zoveel van die bullshit crap te geven als je er zelf niet meemaakt, en als je alleen maar een mens de grond kunt inboren tja dan heb ik helemaal geen zin om op al die commentaar te reageren
Een kloon is niet per definitie negatief.... Je kan bijvoorbeeld een kloon hebben om je verhaal te doen omdat je niet wilt dat bekenden die je normale account kennen, je verhaal lezenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:49 schreef elieni het volgende:
Een kloon amai wat gaan jullie nog allemaal uitvinden? ik vroeg een mening geen bakken kritiek dat jullie geven. Het is makkelijk om zoveel van die bullshit crap te geven als je er zelf niet meemaakt, en als je alleen maar een mens de grond kunt inboren tja dan heb ik helemaal geen zin om op al die commentaar te reageren
Ja en ik kan daar iets aandoen, hou toch aub die domme opmerking voor jezelf, je maakt je er echt belachelijk mee met zoveel zever te verkopen. Ik heb niet gezegd dat ik het kind op straat ga dumpen he dus doe me een plezier en hou die domme opmerkingen voor jezelf :squote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De enigste hier wie iemand de grond in boort ben jij met je kind een leven zonder vader te geven omdat je zo egoïstisch bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |