Ja, daarom worden Trollen ook 's nachts gepost!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deftige reacties krijg je morgen pas.. nachtbagger nu he.
Ik gebruik Fok! daarom als excuus om nu niet aan een opdracht te werken die morgen af moet zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, daarom worden Trollen ook 's nachts gepost!
Tjah we blijven wel mannen he, niet teveel verwachtenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:31 schreef Xennia het volgende:
3 pagina's verder en niemand die de OP even quote.
Nee, want die was een uur geleden verwijderd.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:31 schreef Xennia het volgende:
Korte resumequote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:31 schreef Xennia het volgende:
Lol, ik moet ook een opdracht afmaken maar FOK man.. echt fucked up..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik gebruik Fok! daarom als excuus om nu niet aan een opdracht te werken die morgen af moet zijn.
Trollen is veel te leuk.
Waar blijft TS trouwens D:
Dit, een samenvatting aub?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:33 schreef TWP het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar uit betrouwbare bron hoorde ik dat dit op het moment de place to be is.
Mja, dat heb je dan te laat gehoordquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:33 schreef TWP het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar uit betrouwbare bron hoorde ik dat dit op het moment de place to be is.
Zij was 16 en kreeg een relatie met hem... Hij liet haar barsten omdat ie een ander neukertje vond...quote:
Goed geinformeerd.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:33 schreef TWP het volgende:
[..]
Zij was 16 en kreeg een relatie met hem... Hij liet haar barsten omdat ie een ander neukertje vond...
Paar jaar laten ontmoeten ze elkaar weer en na een paar keer waren ze weer hevig verliefd... nou ja, zij vooral dan....
Hij had op een gegeven moment geen zin meer in haar, nadat ze waren gaan samenwonen... toen heeft ze zichzelf maar zwanger laten raken... is ze te laat geweest met abortus en nu wil ze hem met alles naaien, terwijl jongen aangeeft voor het kind te willen zorgen, maar niet gedwongen wilt worden om een relatie met haar te hebben
En nu heeft de jongen alles fout gedaan....
Ach so.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Korte resume
Zij was 16 en kreeg een relatie met hem... Hij liet haar barsten omdat ie een ander neukertje vond...
Paar jaar laten ontmoeten ze elkaar weer en na een paar keer waren ze weer hevig verliefd... nou ja, zij vooral dan....
Hij had op een gegeven moment geen zin meer in haar, nadat ze waren gaan samenwonen... toen heeft ze zichzelf maar zwanger laten raken... is ze te laat geweest met abortus en nu wil ze hem met alles naaien, terwijl jongen aangeeft voor het kind te willen zorgen, maar niet gedwongen wilt worden om een relatie met haar te hebben
In het kort
Bedankt voor de opheldering.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:33 schreef TWP het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gast, zelfs mijn spelfout heb je gekopieerd....
FAIL
Ja echt triest misbruik maken van onze goed gelovigheidquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:35 schreef JJH het volgende:
Vrouwen die mannen op zulks een wijze naaien.
Als dit waar is, verdient de man een lintje.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:33 schreef TWP het volgende:
[..]
Dit is zoals ik het samen heb gevat:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:37 schreef OllieA het volgende:
Korte samenvatting: Gefrustreerd lulletje dat geen stapvriendjes heeft bedacht een invulling voor zijn vrijdagnacht. Imiteert een domme Belgische juffrouw, en vindt dat lollig. Nu weet ie nog niet of ie nog wat zal door fantaseren, of zoals altijd gaat liggen rukken
quote:Zij was 16 en kreeg een relatie met hem... Hij liet haar barsten omdat ie een ander neukertje vond...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |