Die is hier al weer fftjes niet meer geweest.quote:
Oh daar was ik ook gebleven ja. Hij zal het wel druk hebben idd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die is hier al weer fftjes niet meer geweest.
Heeft het een en ander meegemaakt. Heeft ergens een stuk land gekocht om een huis te bouwen en woont nu officieel niet meer in Nederland.
Nja, sinds die tijd hebben we hem niet echt meer gezien.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh daar was ik ook gebleven ja. Hij zal het wel druk hebben idd.
Nou, jammer dat ze geen strontloos gras hebben bij de waddenzee.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die ballen kon je niet halen. Die zweefduik was vergeefs.
Ik poep al bijna in mn broekiequote:Op donderdag 23 juni 2011 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Er zit hier meer blauw in dit draadje dan buiten op straat! DAAR ZOU GEERT WAT AAN MOETEN DOEN!
Dat gaat mijn expertise te buiten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, jammer dat ze geen strontloos gras hebben bij de waddenzee.
Nah... ik ben gelukkig zindelijkquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Getsie derrie! Moet Yvonne je weer verschonen.
van wie?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ik trouwens op mn kop krijg over deze opmerkingen.
Sowieso een PM...
Ik ben er als de schaap met vijf poten bij!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
mehh.. wat een nichten in het homo topic... en achterbaks
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
mehh.. wat een nichten in het homo topic... en achterbaks
Die van mij net zoquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:07 schreef Renesite het volgende:
Jeeeej ik mag mijn wekker op 7:15 zetten
Kom je hier posten Erik?quote:
Welkome aanvullingquote:
Heul efkes. Mijn slowchat wordt hier besproken dus dat moet ik in de gaten houdenquote:
Ik zit ook in meerquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heul efkes. Mijn slowchat wordt hier besproken dus dat moet ik in de gaten houden.
Ja.. dat is mijn mening.. en die mag ik daar toch niet zeggen.. want het gaat alleen maar over anderen hun meningquote:
Afwijzing nummer 1 vanavondquote:
Groningenquote:
Okee, dan is hij lief op een andere manier in dit universum!quote:
Oh van mij mag je dat best zeggen heurquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. dat is mijn mening.. en die mag ik daar toch niet zeggen.. want het gaat alleen maar over anderen hun mening.. en dat laten ze ook merken.. met elke zin met ik, ik en.. ik beginnen..
:R
Ik vind dat je gewoon die bende (no offendingquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. dat is mijn mening.. en die mag ik daar toch niet zeggen.. want het gaat alleen maar over anderen hun mening.. en dat laten ze ook merken.. met elke zin met ik, ik en.. ik beginnen..
:R
Zojuist gedaan. Even opruimen, moment.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zojuist gedaan. Even opruimen, moment.
Zeggeh... ik zit hier altijd..quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh van mij mag je dat best zeggen heur. Je hoeft je niet hier te verstoppen
.
Ik pas me snel aan, sorryquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Het enige wat ik zeg, hier komen klagen dat het daar achterbaks is, is ook een beetje achterbaks. Maar ik wil geen ruzie met je dus ik vergeef het je.
Homo's zijn net als negers. Ze lijken allemaal op elkaarquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Homo's zijn net als negers. Ze lijken allemaal op elkaar
Oke okequote:Op donderdag 23 juni 2011 23:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar ik kom hier helemaal niet klagen..
ik weet niet waar je dat vandaan haalt... zit hier al de hele avond... sterker nog... al 366 dagen!
FOKquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oke oke. Maar je had het er hier over. En dat viel me op. (En ik kom net uit een andere rel waar ongeveer hetzelfde gaande was maar dan nóg een stuk valser dus ik ben nog wat opgefokt
).
Tof!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
Arctic Monkeys waren hendig sjiiiiek!!
Eeeeen groot gevecht om jezelf staande te houdenquote:
Fijnquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil wel met jou stoeien hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eeeeen groot gevecht om jezelf staande te houden!
Nicequote:Op donderdag 23 juni 2011 23:34 schreef Bellatrix het volgende:
MAAKquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
We zoeken ze op en nemen gepaste maatregelen.
Ik wálg van je!quote:
Je beseft je dat je nu net een sarcastisch bedoelde PI hebt gebruikt?quote:
Dat is mijn pokerface!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je beseft je dat je nu net een sarcastisch bedoelde PI hebt gebruikt?
Oh, nou welterusten dan.quote:
Op je 75e.. tops.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:06 schreef iBenny het volgende:
Jaaaaaa, weer een dagje dichter bij mn pensioen
Omdat... nou.. omdat je weer een dagje dichterbij je pensioen bent!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:07 schreef iBenny het volgende:
Ik zocht een reden om een pudding te eten.
Precies dat dus..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Omdat... nou.. omdat je weer een dagje dichterbij je pensioen bent!
Amen.. ik ga pudding zoeken!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is ook een reden om pudding te eten.
Mwaoo.. stond nog een mona pudding van de aldi.. maar dan aangebroken.. vanille.. maar die rook niet echt fris meer... dus ik heb nu een yoghurt toetje, ananas!quote:
twitter:PatrickBalkema twitterde op vrijdag 24-06-2011 om 00:22:32Ik at net een toetje.. Dat was fantastisch! http://lockerz.com/s/113477005 reageer retweet
IK STA BOVEN JEquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist dat we elkaar ooit tegen zouden komen
Niet gekeken, ik ging naar bed en hij lag te slapenquote:
Voor- en naspelquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh wacht... je doet het niet langer dan een uur... dus je hebt ook nog andere dingen gedaan
Film niet gekeken, want moet. Dus daarom maar series gekeken.... ja, logischquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet gekeken, ik ging naar bed en hij lag te slapen( logisch na 7 nachten van 2/3 uur
)
Dus maar series gekeken
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien wel lekker even uit liggen lekken. Of zoals ze in Rotterdam zeggen, uit leggen lekken.
Nee ik ben serie gaan kijken, rob lag knock outquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Film niet gekeken, want moet. Dus daarom maar series gekeken.... ja, logisch
Dat is het gedeelte in een liedje voordat er gezongen wordt en nadat er gezongen is. Aan het begin en eind van een nummer.quote:
Wat dan nog meer?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:43 schreef charmed_angel het volgende:
En toen kreeg ik een pm, ik heb gewoon 2 keer een meet aanstaande zaterdagalleen als het niet zo hard regent dan
Volgens Weeronline gaat het regenen..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar als het regent is dat niet slim
Ik ga slapen, morgen half 9 de wekker
quote:
Neuh.quote:
Te laat.quote:
Grgr xxx toitoitoiquote:
neennn het was een fokker!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zat net in de trein en kwam er een vent aanlopen met een sigaret. Hij wilde roken.Laat ie ineens keihard een scheet van heb ik jou daar, en ik en 3 andere moesten lachen want ja.
![]()
Zegt ie: VUILE ZOMBIES, NIET LACHEN!! KAPOT HEULEMAAL KAPOT
Die is kapot gegaan door die windstoten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:26 schreef iBenny het volgende:
Bella, je zat toch wel met een paraplu in den hand in den trein?
Staat er zoveel wind dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die is kapot gegaan door die windstoten.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:25 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zat net in de trein en kwam er een vent aanlopen met een sigaret. Hij wilde roken.Laat ie ineens keihard een scheet van heb ik jou daar, en ik en 3 andere moesten lachen want ja.
![]()
Zegt ie: VUILE ZOMBIES, NIET LACHEN!! KAPOT HEULEMAAL KAPOT
Klaas Vaak komt zo wat slaapzand in je ogen gooienquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:29 schreef PatriQue89 het volgende:
ik moet eigenlijk slapen..
maar geen slaap
Ik heb mn wekker om 09.00 staan... even paar keer snoozen.. even naar dokter om oren uit te spuiten.. kwart voor 12 trein... werken tot 20.00 KAKZOOIquote:
Ohwquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb mn wekker om 09.00 staan... even paar keer snoozen.. even naar dokter om oren uit te spuiten.. kwart voor 12 trein... werken tot 20.00 KAKZOOI
en die gast bij arctic monkeys dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:50 schreef Bellatrix het volgende:
Billenkoek van mij is wel een ervaring op zich hoor.
Maar niemand heeft het na kunnen vertellen.
Je bent een dag te vroegquote:
Die klootzak maak ik echt nog af.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en die gast bij arctic monkeys dan?
Moshpit ging soms echt iets te ver, crowdsurfer lag bij Thomas in zijn nek en zo'n kerel en 2 wijven zaten de hele tijd te stompen.quote:
Toen maakte je een puzzel...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij weet niet wat ik vorige week vrijdag deed
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:10 schreef PatriQue89 het volgende:
leuk, zo'n 1000 stukjes puzzel, met heel veel blauwe lucht, en water
FIJNNNNN!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Moshpit ging soms echt iets te ver, crowdsurfer lag bij Thomas in zijn nek en zo'n kerel en 2 wijven zaten de hele tijd te stompen.
quote:
Nah, ik ga niet verder terugkijkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
jaa... dat was om 22.10 uur... een dag heeft 24 uur
Ja het percentage egocentrische aidsmongolen lag weer hoogquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Moshpit ging soms echt iets te ver, crowdsurfer lag bij Thomas in zijn nek en zo'n kerel en 2 wijven zaten de hele tijd te stompen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja het percentage egocentrische aidsmongolen lag weer hoog
crowdsurfer schopte me tegen m'n achterhoofd, vervolgens draagt niemand em, ligt hij in m'n nek met z'n volle gewicht![]()
toen ik em eindelijk opgetild kreeg, em weggegooid alwaar weer niemand em opving en hij op de grond kletterde
Ja ze waren echt goed live.quote:
Dat heb je bij normaal ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ze waren echt goed live.En je kreeg gratis bier in je smoel gegooid.
Sounds like heavenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ze waren echt goed live.En je kreeg gratis bier in je smoel gegooid.
ja, en ze speelden superstrakquote:
hahahaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja het percentage egocentrische aidsmongolen lag weer hoog
crowdsurfer schopte me tegen m'n achterhoofd, vervolgens draagt niemand em, ligt hij in m'n nek met z'n volle gewicht![]()
toen ik em eindelijk opgetild kreeg, em weggegooid alwaar weer niemand em opving en hij op de grond kletterde
Wanneer was dat nou weer dan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:04 schreef Bellatrix het volgende:
Maar met dat bowlen, kwam jij ook Hans?
Zaterdag.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Wanneer was dat nou weer dan.
Ik kom tegenwoordig zo veel op fok, dat ik elk weekend wel ergens kan meeten ondertussen.
Aanstaande, nee.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zaterdag.Maar ik wist niet of je kwam of niet.
Ik ook, gemoedelijk sfeertje.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:07 schreef DeZwabber het volgende:
maar, alhoewel de arctic monkeys super waren, heb ik de beste herinneringen aan het concert van cage the elephant
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:08 schreef DeZwabber het volgende:
uhuh, plus zanger die gewoon met zijn mic aan een draadje in de moshpit ging staan
en in mijn armen viel, dat was nog het meest bizarre, dat je ineens compleet random met die zanger in je armen staat
Van de monkeys? Of de Elephant?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:09 schreef Bellatrix het volgende:
Eberhard van der Laan was trouwens ook bij het concert.
Bij de Monkeys. Hij is fan, blijkbaar.quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bij de Monkeys. Hij is fan, blijkbaar.
zeker met een pilsje op het balkon gezeten in driedelig grijsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bij de Monkeys. Hij is fan, blijkbaar.
Dat is zo tof.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:12 schreef DeZwabber het volgende:
maar met cage the elephant was het ook door het kleine zaaltje meer een feest met zijn allen, ipv band/publiek, ze vonden het zelf ook echt te gek
Eberhard?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:14 schreef DeZwabber het volgende:
en die gast maar stagediven en crowdsurfen, staand crowdsurfen, liggend, zittend, koprollend crowdsurfen
Ik was een poos geleden bij Roger Waters, en daar heb ik het geeneens nodig gehad, wat was het geluid daar goed! Goed hard, en nergens last van.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:16 schreef DeZwabber het volgende:
en, dankzij oordoppen, nu 100% minder oortyfus
ja, maar stiekem is eigenlijk het geluid altijd te hard ook al heb je er geen last vanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was een poos geleden bij Roger Waters, en daar heb ik het geeneens nodig gehad, wat was het geluid daar goed! Goed hard, en nergens last van.
Die blazen je uit je sokken!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar stiekem is eigenlijk het geluid altijd te hard ook al heb je er geen last van
maar sommige bands kunnen er wat van qua volumen, whoa, echt ongezond
Ik las het op de twitters inderdaad.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 02:35 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Dit stond vandaag in de NY Times.
Geweldig.
Mornquote:
jah inderdaadquote:
jajaquote:
Op 14: 14quote:
Ik voel me heerlijk wereldvreemd.quote:
was ik inderdaad niet blij, had ik me 2 uur verslapenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:44 schreef Pheno het volgende:
Ik denk niet dat je blij was geworden dat ik je om kwart voor 7 had wakker gemaakt. En ik heb zo'n ongeschoren baard, dus dat schuurt zo.
Daarom!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
was ik inderdaad niet blij, had ik me 2 uur verslapen
binnenkort is naar lego game kijkenquote:
Nah, dan had je me een half uur te vroeg wakker gemaaktquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:44 schreef Pheno het volgende:
Ik denk niet dat je blij was geworden dat ik je om kwart voor 7 had wakker gemaakt. En ik heb zo'n ongeschoren baard, dus dat schuurt zo.
zo te zien maakte hij dus niemand blijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, dan had je me een half uur te vroeg wakker gemaakt
Story of my life.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zo te zien maakte hij dus niemand blij:P
Aaaahwquote:
Hebben ze daar geen voor- en achternaam? Ah wel, verstaan doe ik het niet.quote:
Dacht Aabergequote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen voor- en achternaam? Ah wel, verstaan doe ik het niet.
o dacht al geweest wasquote:
haha, wat gedaan dan ?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.. In de trein naar t werk.. Godzijdank gehaald.. Moest half 12 bij de dokter zijn..
Ik merk opeens weer wat een kutgeluid de trein maakt
Nu heb ik behoefte aan een paracetamol, een glas water en jus, en een croissantje.
ik weet dat je het niet zo op rochelle hebt.. Maar dit gaat werkelijk nergens over miran..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die zeug zingt beter dan rochelle
aah ok, bewaard als kaarsvet ?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oren uit laten spuiten.. Mn ene oor moest 4 keerdie andere was na 1 keer gelijk klaar
was een keer op tv, mythbustersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |