quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:09 schreef Krulliewullie het volgende:
Hahahaha dat is echt meesterlijk
Mind.Illusion Mind.Illusion Mind.Illusion Mind.Illusion Mind.Illusion
![]()
![]()
![]()
Fuck, daar wil ik echt een keer heenquote:
"uh, i don't know?!"quote:
niet de meester van de poppen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:14 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik ben toevallig meester van het mes!!
Kan je geen filter zetten op het forum?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:15 schreef Mind.Illusion het volgende:
En daarom komen ze al...
Hardstyle220 I wish life was like a bee | MuziekMUZ | FOKforum Het ...
stamp stamp, MindIllusion Je doet er zelf toch ook aan mee Je eigen username P ... Op vrijdag 24 juni 2011 0959 schreef MindIllusion het volgende ...
forum.fok.nl/topic/1672535/10/25
Is die al langs geweest?quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE doet dat"If you wanna keep the record-e-e"
Ja DIE ja, ik hoorde dat typische geluidje en zat steeds te denken shiiiit dat is iets van Fusion Labelquote:
Ze gaan natuurlijk niet tijdens Defqon door hequote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:33 schreef T_Killer het volgende:
zo ver al? ik dacht dat het tot morgen 15 duurde, maar zal dan wel vanmiddag 15u zijn
Wat allemaal al geweest is:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:33 schreef T_Killer het volgende:
zo ver al? ik dacht dat het tot morgen 15 duurde, maar zal dan wel vanmiddag 15u zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja man.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Southstylers - Pwoap! ??(wel de live mix hoop ik...)
Ik zie dat ik veel vette shit heb gemist. Ook veel nummers die in mijn ogen top 10 waardig zijn. Ben wel echt benieuwd hoe die eruit gaat zien. kan eigenlijk alleen maar tegenvallen denk ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
Ja die jaquote:
pics van je hoed?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:48 schreef poiuytr het volgende:
Als Immeasurably niet in de top10 staat eet ik mijn hoed op!
Nee idd gewoon Karma, ik was in de war. had al geninja-editquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:55 schreef Krulliewullie het volgende:
Oeeeh dit nummer is zooooo fijnÉén van mij alltime favorites!! Ken ik van mijn eerste hardstyle-cd:Hard Bass Vol. 8 gemixt door Zany
Maar heet gewoon Karma toch?![]()
Msn sletjequote:
Heerlijke set, echt genietenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
Bevalt het tot op heden nog ein beetje?
Zekersquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
Bevalt het tot op heden nog ein beetje?
Kan jij hier antwoord op geven M.I ? (scheelt je weer een google alertquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:03 schreef NLS04 het volgende:
Is trouwens al bekend wanneer die podcasts komen, in welke kwaliteit en of dat commentaar er dan ook nog inzit?
Dit dus...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |