Heul wel, in het klein.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:36 schreef GSbrder het volgende:
Goede UI, erik.
Ik zie het nu pas voor het eerst op mijn beeldscherm, Fok!mobile heeft geen UIen.
Heb ik uitgezet. Laad sneller.quote:
Jullie rare stedelingen vinden Brabants nog op Fries lijken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:38 schreef Reya het volgende:
Voorschrift en PHP delen inderdaad dezelfde tongval.
Ik kom uit een erkend Twents geslachtquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jullie rare stedelingen vinden Brabants nog op Fries lijken.
Dan zou je beter moeten weten.quote:
Dialect a la, de rest na'ah.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:41 schreef eriksd het volgende:
Maar VS, je ziet dat ik niet de enige ben die dit feit heeft geconstateerd.
Ik word nergens geaccepteerd! Hier vinden ze m'n accent bekakt en daarbuiten ben ik Tukker.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Helaas, ik heb empirisch vastgesteld dat u een turfstekersaccent hebt.
Wellicht kan GSbrder alsnog voor een happy ending zorgen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik word nergens geaccepteerd! Hier vinden ze m'n accent bekakt en daarbuiten ben ik Tukker.
Virtuele mensen mensen kunnen het land niet uit, dus moet de persoon die er aan vast zit opbokken.quote:
Eh?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Wellicht kan GSbrder alsnog voor een happy ending zorgen.
EG is geen kloon en hoeft het land niet uit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Virtuele mensen mensen kunnen het land niet uit, dus moet de persoon die er aan vast zit opbokken.
Dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |