Heul wel, in het klein.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:36 schreef GSbrder het volgende:
Goede UI, erik.
Ik zie het nu pas voor het eerst op mijn beeldscherm, Fok!mobile heeft geen UIen.
Heb ik uitgezet. Laad sneller.quote:
Jullie rare stedelingen vinden Brabants nog op Fries lijken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:38 schreef Reya het volgende:
Voorschrift en PHP delen inderdaad dezelfde tongval.
Ik kom uit een erkend Twents geslachtquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jullie rare stedelingen vinden Brabants nog op Fries lijken.
Dan zou je beter moeten weten.quote:
Dialect a la, de rest na'ah.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:41 schreef eriksd het volgende:
Maar VS, je ziet dat ik niet de enige ben die dit feit heeft geconstateerd.
Ik word nergens geaccepteerd! Hier vinden ze m'n accent bekakt en daarbuiten ben ik Tukker.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Helaas, ik heb empirisch vastgesteld dat u een turfstekersaccent hebt.
Wellicht kan GSbrder alsnog voor een happy ending zorgen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik word nergens geaccepteerd! Hier vinden ze m'n accent bekakt en daarbuiten ben ik Tukker.
Virtuele mensen mensen kunnen het land niet uit, dus moet de persoon die er aan vast zit opbokken.quote:
Eh?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Wellicht kan GSbrder alsnog voor een happy ending zorgen.
EG is geen kloon en hoeft het land niet uit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Virtuele mensen mensen kunnen het land niet uit, dus moet de persoon die er aan vast zit opbokken.
Dus
Nee, dat zou ook betekenen dat EG niet meer op zijn luie ballen kan stuiteren en echtaandeslagmoet. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
EG is geen kloon en hoeft het land niet uit.
Zouden veel mensen bezwaar maken denk je?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
EG is geen kloon en hoeft het land niet uit.
De Fokkers uit het buitenland zijn het ergste. Die zijn de nuances van de Nederlandse politiek helemaal kwijt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Virtuele mensen mensen kunnen het land niet uit, dus moet de persoon die er aan vast zit opbokken.
Dus
Oja. Hoe voorspelbaar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, dat zou ook betekenen dat EG niet meer op zijn luie ballen kan stuiteren en echtaandeslagmoet. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Je bedoelt dat ze zijn geworden wat ze haten. Buitenlanders die hun verzonnen tradities blijven omarmen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:47 schreef Picchia het volgende:
[..]
De Fokkers uit het buitenland zijn het ergste. Die zijn de nuances van de Nederlandse politiek helemaal kwijt.
Ik weet niet welke fantasieën jij hebt over je iPod pater EG.quote:
Tuurlijk. En dat maakt het niet minder terecht.quote:
Nou, vind het een stuk mooier dan de schrapende harde gree.quote:
Hebben jullie een apart paspoort?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:49 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nou, vind het een stuk mooier dan de schrapende harde gree.
Ik zit nooit op mijn iPod.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet niet welke fantasieën jij hebt over je iPod pater EG.
Haha ja, dat was me eigenlijk nog niet eens opgevallen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze zijn geworden wat ze haten. Buitenlanders die hun verzonnen tradities blijven omarmen?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hebben jullie een apart paspoort?
Het kan altijd erger.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:49 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nou, vind het een stuk mooier dan de schrapende harde gree.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je blijft er zelf om vragen lamzak met je hypocriete gebral.
Hoho, ergrer bedoel jequote:
Dat is de specifieke subgroep {StefanP, bendk}.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze zijn geworden wat ze haten. Buitenlanders die hun verzonnen tradities blijven omarmen?
Moet je eens zien hoe in het buitenland sommige maffe Nederlanders echt tot in het debiele Sinterklaas vieren enzo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:49 schreef Picchia het volgende:
[..]
Haha ja, dat was me eigenlijk nog niet eens opgevallen.
Oh God, treurnis.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]![]()
Ik ken wel het Frysk Pasport
http://www.proef-lokaal.nl/f006.html
Ik vierde wel Koninginnedag in het buitenland.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Moet je eens zien hoe in het buitenland sommige maffe Nederlanders echt tot in het debiele Sinterklaas vieren enzo.
Er is een docu over, maar ik zou echt niet meer weten hoe die heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |