Heul wel, in het klein.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:36 schreef GSbrder het volgende:
Goede UI, erik.
Ik zie het nu pas voor het eerst op mijn beeldscherm, Fok!mobile heeft geen UIen.
Heb ik uitgezet. Laad sneller.quote:
Jullie rare stedelingen vinden Brabants nog op Fries lijken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:38 schreef Reya het volgende:
Voorschrift en PHP delen inderdaad dezelfde tongval.
Ik kom uit een erkend Twents geslachtquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jullie rare stedelingen vinden Brabants nog op Fries lijken.
Dan zou je beter moeten weten.quote:
Dialect a la, de rest na'ah.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:41 schreef eriksd het volgende:
Maar VS, je ziet dat ik niet de enige ben die dit feit heeft geconstateerd.
Ik word nergens geaccepteerd! Hier vinden ze m'n accent bekakt en daarbuiten ben ik Tukker.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Helaas, ik heb empirisch vastgesteld dat u een turfstekersaccent hebt.
Wellicht kan GSbrder alsnog voor een happy ending zorgen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik word nergens geaccepteerd! Hier vinden ze m'n accent bekakt en daarbuiten ben ik Tukker.
Virtuele mensen mensen kunnen het land niet uit, dus moet de persoon die er aan vast zit opbokken.quote:
Eh?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Wellicht kan GSbrder alsnog voor een happy ending zorgen.
EG is geen kloon en hoeft het land niet uit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Virtuele mensen mensen kunnen het land niet uit, dus moet de persoon die er aan vast zit opbokken.
Dus
Nee, dat zou ook betekenen dat EG niet meer op zijn luie ballen kan stuiteren en echtaandeslagmoet. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
EG is geen kloon en hoeft het land niet uit.
Zouden veel mensen bezwaar maken denk je?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
EG is geen kloon en hoeft het land niet uit.
De Fokkers uit het buitenland zijn het ergste. Die zijn de nuances van de Nederlandse politiek helemaal kwijt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Virtuele mensen mensen kunnen het land niet uit, dus moet de persoon die er aan vast zit opbokken.
Dus
Oja. Hoe voorspelbaar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, dat zou ook betekenen dat EG niet meer op zijn luie ballen kan stuiteren en echtaandeslagmoet. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Je bedoelt dat ze zijn geworden wat ze haten. Buitenlanders die hun verzonnen tradities blijven omarmen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:47 schreef Picchia het volgende:
[..]
De Fokkers uit het buitenland zijn het ergste. Die zijn de nuances van de Nederlandse politiek helemaal kwijt.
Ik weet niet welke fantasieën jij hebt over je iPod pater EG.quote:
Tuurlijk. En dat maakt het niet minder terecht.quote:
Nou, vind het een stuk mooier dan de schrapende harde gree.quote:
Hebben jullie een apart paspoort?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:49 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nou, vind het een stuk mooier dan de schrapende harde gree.
Ik zit nooit op mijn iPod.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet niet welke fantasieën jij hebt over je iPod pater EG.
Haha ja, dat was me eigenlijk nog niet eens opgevallen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze zijn geworden wat ze haten. Buitenlanders die hun verzonnen tradities blijven omarmen?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hebben jullie een apart paspoort?
Het kan altijd erger.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:49 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nou, vind het een stuk mooier dan de schrapende harde gree.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je blijft er zelf om vragen lamzak met je hypocriete gebral.
Hoho, ergrer bedoel jequote:
Dat is de specifieke subgroep {StefanP, bendk}.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze zijn geworden wat ze haten. Buitenlanders die hun verzonnen tradities blijven omarmen?
Moet je eens zien hoe in het buitenland sommige maffe Nederlanders echt tot in het debiele Sinterklaas vieren enzo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:49 schreef Picchia het volgende:
[..]
Haha ja, dat was me eigenlijk nog niet eens opgevallen.
Oh God, treurnis.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]![]()
Ik ken wel het Frysk Pasport
http://www.proef-lokaal.nl/f006.html
Ik vierde wel Koninginnedag in het buitenland.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Moet je eens zien hoe in het buitenland sommige maffe Nederlanders echt tot in het debiele Sinterklaas vieren enzo.
Er is een docu over, maar ik zou echt niet meer weten hoe die heet.
Die 'subgroep' is toch aardig substantieel, in de zin van tradities in stand houden die ze hier zelf nooit zouden doen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is de specifieke subgroep {StefanP, bendk}.
Taalverkrachrting.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:52 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Taalverkrachting. Daar staat maximaal 16 jaar voor.
Greert, die zelf ook een harde g heeftquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:54 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geert zou zeggen: op Marktplaats ermee!
Mooi wezen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat doe je nou zo de hele dag, als werkloze?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:54 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Greert, die zelf ook een harde g heeft
Zou ik ook zeggen... en lekker de hele dag op internet hangen zodat je mensen niet onder de ogen hoeft te komen.quote:
Wat zegr je?quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen... en lekker de hele dag op internet hangen zodat je mensen niet onder de ogen hoeft te komen.
Mensen zijn eng.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen... en lekker de hele dag op internet hangen zodat je mensen niet onder de ogen hoeft te komen.
Ik zei ook niks.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wat zegr je?
Ik kan je niet verrrstaan
Neem aub je normale UI weerquote:
Oké, dan is the groed.quote:
Als je met de verkeerde mensen omgaat, heb ik liever dat je de hele dag achter het internet hangt hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is altijd de schuld van de rest!!quote:
Wat je ermee doet en wat je er van vindt, kan me roesten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je met de verkeerde mensen omgaat, heb ik liever dat je de hele dag achter het internet hangt hoor.
Goed om dat even bevestigd te krijgen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is altijd de schuld van de rest!!
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is altijd de schuld van de rest!!
Rotte_appel maakt geen indruk hoor, Whiskers.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, nu is het afgelopen met EG klieren![]()
Been there done that, END
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:59 schreef Reya het volgende:
[..]
En Schultzenbrau wegtikken. Je zou er bijna voor tekenen.
Ik heb tegenwoordig niet eens meer de tijd om dagelijks achter het internet te hangen, daarvoor wilde ik nog wel eens een mod positie vervullen oid.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat je ermee doet en wat je er van vindt, kan me roesten.
Ik pak het ondertussen wel anders aan, okay?
Whiskers ook nietquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Rotte_appel maakt geen indruk hoor, Whiskers.
Je pas gewoon gezellig een dag opeens voor de pret weg toen je op je plekje gezet was met je perverse voorkeur voor de doodstraf en een foutje als collateral damage zag?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:00 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Rotte_appel maakt geen indruk hoor, Whiskers.
Op een mooi houten bankje de natuur in de omgeving observeren.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:59 schreef Reya het volgende:
[..]
En Schultzenbrau wegtikken. Je zou er bijna voor tekenen.
Die sanctie zou voor jou niet eens nodig zijn. Rot effe lekker door.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je pas gewoon gezellig een dag opeens voor de pret weg toen je op je plekje gezet was met je perverse voorkeur voor de doodstraf en een foutje als collateral damage zag?
Koophuisje met fijne buren.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Op een mooi houten bankje de natuur in de omgeving observeren.
Die observatie is niet correct heer Reya. U heeft immer een indruk op mijn ziel achtergelaten.quote:
Jij lijkt op Theo van Gogh man (FB check). De geschrokken versie.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig niet eens meer de tijd om dagelijks achter het internet te hangen, daarvoor wilde ik nog wel eens een mod positie vervullen oid.
huh? Wat voor sanctie?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die sanctie zou voor jou niet eens nodig zijn. Rot effe lekker door.
Een "afdruk" is soms ook voldoende.quote:
Iemand heeft blijkbaar toch lange teeeeentjes...quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sneu mannetje van 40 die zihzelf supergaaf vind en anderen graag tot het bvot af wil branden.... Rara, wie bedoel ik??
Flauw, om in diens afwezigheid over RichardQuest te praten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sneu mannetje van 40 die zihzelf supergaaf vind en anderen graag tot het bvot af wil branden.... Rara, wie bedoel ik??
Nee hoor, zeik me maar afquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Iemand heeft blijkbaar toch lange teeeeentjes...
[ afbeelding ]
Überhaupt... mensen met botten met een V-groefquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Flauw, om in diens afwezigheid over RichardQuest te praten.
Word je vriendje gepest?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sneu mannetje van 40 die zichzelf supergaaf vind en anderen graag tot het bot af wil branden.... Rara, wie bedoel ik??
Robert Jensen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sneu mannetje van 40 die zichzelf supergaaf vind en anderen graag tot het bot af wil branden.... Rara, wie bedoel ik??
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:09 schreef Reya het volgende:
Ik constateer dat het giechelmeisje meervoudig op onjuiste wijze aan bijdragen alhier wordt toegevoegd.
Die interpretatie zou ik er zelf geenszins aan willen koppelen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat je zo dom als het achtereind van een varken bent.
Te diep lieverd? Ik zal wat zachter aan doen dan...quote:
Ik heb het even voor je gecorrigeerd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat je zo dom als het achtereind van een werkend varken bent.
Lijkt me beter ja, wat meevoelend van jequote:Op donderdag 23 juni 2011 22:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Te diep lieverd? Ik zal wat zachter aan doen dan...
Ik met alle plezier.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Die interpretatie zou ik er zelf geenszins aan willen koppelen.
Het is wel weer eens leuk geweest, he.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je gecorrigeerd.
Ik geloof echter niet dat er veel mensen zijn die hier veel waarde hechten aan jouw mening.quote:
WTF heeft dat met vanavond en morgenvroeg te maken?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:14 schreef Cerbie het volgende:
Gaan jullie nu pas rellen
Ik ga naar bedDe wekker ging om 5:00 vanmorgen.
4 uur slaap is genoeg.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:14 schreef Cerbie het volgende:
Een dom varken blijft dan gelukkig overeind, goed dat je dat even wou bevestigen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb het even voor je gecorrigeerd.
Hele nacht gestudeerd. Net gesport. Zo weer schrijven. Word je hard van.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:14 schreef Cerbie het volgende:
Allemaal... fuck, de hele film. Wat een klassieker.quote:
I know...quote:
Wat een ellende, elke fransoos of van franse komaf moeten ze afschieten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Stokbrood is niet voor op je racefiets?
Quequote:Op donderdag 23 juni 2011 22:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
WTF heeft dat met vanavond en morgenvroeg te maken?
Slim EG, heel slimquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een dom varken blijft dan gelukkig overeind, goed dat je dat even wou bevestigen.
Geen probleem hoor EG. Ik geef mijn onvermogendheden graag toe.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Een dom varken blijft dan gelukkig overeind, goed dat je dat even wou bevestigen.
Echte mannen slapen niet, die controleren de oogleden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:17 schreef Picchia het volgende:
[..]
Hele nacht gestudeerd. Net gesport. Zo weer schrijven. Word je hard van.
Ik laat jou even alleen en je maakt er meteen een hetero-erotisch topic van, bah, bah, bah!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Allemaal... fuck, de hele film. Wat een klassieker.
Ben hem lekker aan het opnemen. Nu te druk met Whiskers penetreren.
Al een paar jaar. Geen probleem, het went.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
zie dat maar een paar maanden vol te houden dan.
Alleen Val Kilmer is een matige acteur vergeleken met de rest.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Allemaal... fuck, de hele film. Wat een klassieker.
Ben hem lekker aan het opnemen. Nu te druk met Whiskers penetreren.
Vol derop. Ben er gewoon he-le-maal f*cking klaar meequote:Op donderdag 23 juni 2011 22:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik laat jou even alleen en je maakt er meteen een hetero-erotisch topic van, bah, bah, bah!
Dat is wel erg snel dan, probleempjes?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vol derop. Ben er gewoon he-le-maal f*cking klaar mee
Okay, doe moet ik even slikken. Ik accepteer je mega blunder.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Alleen Val Kilmer is een matige acteur vergeleken met de rest.
Das een goede eigenschap.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Geen probleem hoor EG. Ik geef mijn onvermogendheden graag toe.
Ik heb het al mn hele leven, maar ik hou het echt niet vol en na een weekje of 2 gaat de kwaliteit die ik overdag leveren kan van optimaal naar meh.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Al een paar jaar. Geen probleem, het went.
Ach je bent altijd een sneue opgefokte ouwe lul, what's newquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vol derop. Ben er gewoon he-le-maal f*cking klaar mee
Nee, gek in de hoed. Kep net 4 uur staan poetsen in huis. Even rust.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is wel erg snel dan, probleempjes?
Als ik veel moet doen dan heb ik in ieder geval twee uur slaap nodig om scherp te blijven. Korter word ik duf. Langer dan word ik nergens meer wakker van en dan slaap ik lekker uit.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:18 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Echte mannen slapen niet, die controleren de oogleden.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Alleen Val Kilmer is een matige acteur vergeleken met de rest.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee, gek in de hoed. Kep net 4 uur staan poetsen in huis. Even rust.
Ik bedoel...
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Te diep lieverd? Ik zal wat zachter aan doen dan...
Voel je hem nog?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach je bent altijd een sneue opgefokte ouwe lul, what's new
En wat doe je dan??quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb het al mn hele leven, maar ik hou het echt niet vol en na een weekje of 2 gaat de kwaliteit die ik leveren kan van optimaal naar meh.
Jouw fotoboek heeft een "computerprobleem"quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voor jou is dat een soort van abortus.
Dus heb je het niet heel je leven. Gewoon mee doorgaan. Het went.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bijslapen indien mogelijk, anders flauwvallen.
Ik ga niet altijd alles voor een ander invullen. Soms is vragen stellen duidelijker dan aannames.quote:
What the...quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:22 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voor jou is dat een soort van abortus.
Wat kies jij elke keer de kutnummers uit zeg.quote:
Mag van mij de "opmerking van 2011" worden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
What the...
Hahaha m'n bier vloog tegen m'n scherm.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat kies jij elke keer de kutnummers uit zeg.
Likewise lieverdquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wederom: pot-ketel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Van toto bedoel ik.quote:
Sjezus... dit doet de deur dicht.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Sjezus... dit doet de deur dicht.
Ik peer hem.
Rustig VS: Fatsquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:26 schreef Voorschrift het volgende:
Nu op nieuwsuur met Spong: "Ik sleep 'm voor het Europees Hooggerechtshof, en heb er goed vertrouwen in, kijk maar naar het proces tegen Jean-Marie le Pen."
Goddomme
Die vent heeft nog het idee de discussie te winnen van zijn eigen schaduw.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:26 schreef Voorschrift het volgende:
Nu op nieuwsuur met Spong: "Ik sleep 'm voor het Europees Hooggerechtshof, en heb er goed vertrouwen in, kijk maar naar het proces tegen Jean-Marie le Pen."
Goddomme
Kom, kom, jij denkt ook zoquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die vent heeft nog het idee de discussie te winnen van zijn eigen schaduw.
Wat een troll-koning.
Wat een geld en tijdsverspilling zeg, kut Nederlanders met minderwaardigheidscomplex.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die vent heeft nog het idee de discussie te winnen van zijn eigen schaduw.
Wat een troll-koning.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:27 schreef eriksd het volgende:
Kom nou, Toto is meesterlijk en waar komt Whiskers mee: Rosanna, Africa en dat andere gare skyradio nummertje
Geef maar toe, je geilt wel op me.quote:
Moraalridders met een plaat voor hun kop.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat een geld en tijdsverspilling zeg, kut Nederlanders met minderwaardigheidscomplex.
Africa?? Waar dan??quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:27 schreef eriksd het volgende:
Kom nou, Toto is meesterlijk en waar komt Whiskers mee: Rosanna, Africa en dat andere gare skyradio nummertje
Ik neuk eerder Remlof 6000xquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Geef maar toe, je geilt wel op me.
Toe maar. Is niks om je voor te schamen.
Dat is toch een still uit de eerste aflevering? Ik vond het begin, waarin Jeff koffie zit te drinken op dat dakterras, geniaal.quote:
Ik zit daar ook zo mee he?quote:
Ik voel een trio aankomen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kep een geheimpje voor je: Hij wil het heel graag. Opvallend zelfs.
It takes 2quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:32 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kep een geheimpje voor je: Hij wil het heel graag. Opvallend zelfs.
Ik weet niet zeker of remlof jou ziet zitten. Moet je even polsen via PM.quote:
Jullie leeftijdscategorie is iets te hoog gegrepen voor mijn jeugdige voorkomen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker op remlof jou ziet zitten. Moet je even polsen via PM.
I concure. Dank ervoor.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jullie leeftijdscategorie is iets te hoog gegrepen voor mijn jeugdige voorkomen.
Graag gedaan.quote:
Als Italianen al Nederlandse palingmuziek gaan posten wordt het tijd voor een warm bad time-out.quote:
Truste VSquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als Italianen al Nederlandse palingmuziek gaan posten wordt het tijd voor een warm bad.
Later.
Bad, niet bed.quote:
Ies superieure cultuur.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als Italianen al Nederlandse palingmuziek gaan posten wordt het tijd voor een warm bad time-out.
Later.
Zit me toch niet steeds zo te polsen. Of probeer het tenminste wat minder opvallend ofsow.quote:
Echte mannen slapen in bad. Al een tijdje vrijgezel merk ik?quote:
Komt er ook 1 binnen met de slogan "Mrs. Thatcher learned from me".quote:
Iedereen die oplet (en naleest) ziet dat jij iedere keer toenadering tot mij zoekt... Leuk geprobeert zure lulquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:41 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Echte mannen slapen in bad. Al een tijdje vrijgezel merk ik?
Ja dat is het. Je hebt helemaal gelijkquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iedereen die oplet (en naleest) ziet dat jij iedere keer toenadering tot mij zoekt... Leuk geprobeert zure lul
Indeed, wanna bet??quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja dat is het. Je hebt helemaal gelijk
Whiskers, iedereen zoekt toenadering tot jou, had je dat nog niet door?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iedereen die oplet (en naleest) ziet dat jij iedere keer toenadering tot mij zoekt... Leuk geprobeert zure lul
Is goed. Zet de spelregels maar uit en de inzet.quote:
3-voud had het nog niet doorquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:45 schreef waht het volgende:
[..]
Whiskers, iedereen zoekt toenadering tot jou, had je dat nog niet door?
Ze is de natuurlijke opvolger van Wendy van Dijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:45 schreef waht het volgende:
[..]
Whiskers, iedereen zoekt toenadering tot jou, had je dat nog niet door?
Oh, god... ze is er nog van overtuigt ook.quote:
Zijn er mensen die toenadering zoeken tot Wendy Van Dijk? huh?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:46 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ze is de natuurlijke opvolger van Wendy van Dijk.
The URL contained a malformed video ID.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=hSNX3H4Lop
fixed.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
The URL contained a malformed video ID.
Cool bro.
Proleten en kansloze vrijgezellen, als ik het me goed herinner. Maar ik heb Hart in Aktie al een tijdje niet gezien.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zijn er mensen die toenadering zoeken tot Wendy Van Dijk? huh?
Je durft het toch niet aan?quote:
Spel het ff correct, dankquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:52 schreef Adam_Smith het volgende:
Hier lopen alleen maar kansloze en proleten rond.
En proleten zijn mijn lievelings, zeker als ze kansloos zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:52 schreef Adam_Smith het volgende:
Dat is nog triester, iemand op taalfoutjes wijzen.quote:
Of nog erger: degene die de taalfouten maakt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:54 schreef Adam_Smith het volgende:
[..]
Dat is nog triester, iemand op taalfoutjes wijzen.
Zeg, vertel eens een leuke grap waarbij zowel jouw concept van de 'onzichtbare hand' als het vrouwelijk lichaam naar voren komen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:54 schreef Adam_Smith het volgende:
[..]
Dat is nog triester, iemand op taalfoutjes wijzen.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:55 schreef waht het volgende:
[..]
Zeg, vertel eens een leuke grap waarbij zowel jouw concept van de 'onzichtbare hand' als het vrouwelijk lichaam naar voren komen.
Whehe.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:55 schreef waht het volgende:
[..]
Zeg, vertel eens een leuke grap waarbij zowel jouw concept van de 'onzichtbare hand' als het vrouwelijk lichaam naar voren komen.
Die van de gevangenis is coolquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:56 schreef Friek_ het volgende:
Jezus, net die documentaire gekeken van Louis Theroux over nazi's. Het was serieus de eerste keer dat ik misselijk werd van iemands denkbeelden en levensstijl.
trololololquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:52 schreef Adam_Smith het volgende:
[..]
En altijd leuk natuurlijk zijn de 2 afleveringen bij de Phelps family.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Moet ik ook nog eens kijken. Ook die over psychisch gestoorde kinderen gekeken. Was wel mooi.
Jezus.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:55 schreef waht het volgende:
[..]
Wat een ellendequote:
Die aflevering met zionisten is ook niet slecht.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:56 schreef Friek_ het volgende:
Jezus, net die documentaire gekeken van Louis Theroux over nazi's. Het was serieus de eerste keer dat ik misselijk werd van iemands denkbeelden en levensstijl.
Je kotst op jezelf? Vreemde fetish hoor, maar hey, ieder zijn ding.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
trolololol
Wij kotsen hier op proleten
[..]
hehe, garpigquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:03 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je kotst op jezelf? Vreemde fetish hoor, maar hey, ieder zijn ding.
Gezelliger dan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:08 schreef 3-voud het volgende:
Ik vind muziek toch gezelliger als plaatjes.
Hmm, vrij vlotjes nog. Valt me weer mee.quote:
DAN sukkeltjequote:Op donderdag 23 juni 2011 23:08 schreef 3-voud het volgende:
Ik vind muziek toch gezelliger als plaatjes.
haha, wat?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:10 schreef Adam_Smith het volgende:
Ik kwam hier terecht via http://www.mrwonkish.nl/o(...)-poept-lekker-verder. Nu weet ik weer genoeg allemaal phpmystyles hier.
He jammer, Boze-Appel was je voor.quote:
GS neuk je meisje en ga pittenquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:10 schreef Adam_Smith het volgende:
Ik kwam hier terecht via http://www.mrwonkish.nl/o(...)-poept-lekker-verder. Nu weet ik weer genoeg allemaal phpmystyles hier.
Goed kansloos.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:10 schreef Adam_Smith het volgende:
Jij?quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:14 schreef betyar het volgende:
Wie gaat er morgen ook?
http://www.q-music.nl/page/fouteparty2011
![]()
![]()
![]()
Oh, het komende uur is ze nog wel online. Is vaste prik, elke avond.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Pas wel een beetje op he?
Man in cel voor seks met slapende vriendin
Dat soort feestjes zijn best wel tof, maar niet in zo'n groot log ding als de brabanthallen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:14 schreef betyar het volgende:
Wie gaat er morgen ook?
http://www.q-music.nl/page/fouteparty2011
![]()
![]()
![]()
quote:
Zo, lekker een uur in je eigen vuile water liggen dobberen?quote:
Precies, ff wat bier gemorst en er in gepist ook, heerlijk. *buuuurp*.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zo, lekker een uur in je eigen vuile water liggen dobberen?
Keurig. Als je het doet, doe het... je kent hem wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, ff wat bier gemorst en er in gepist ook, heerlijk. *buuuurp*.
Ik bedoel maar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Keurig. Als je het doet, doe het... je kent hem wel.
En nadien ook niet douchen. Gewoon omdat het kan.quote:
Precies, echte mannen vegen hun reet ook niet af, hurr!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En nadien ook niet douchen. Gewoon omdat het kan.
Wordt je een bikkel van.
Ik ga heul niet schijten. Mijn maag kan het hebben.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, echte mannen vegen hun reet ook niet af, hurr!
Bij mij wordt het gelukkig iedere keer aangestampt, het krijgt geen kans.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ga heul niet schijten. Mijn maag kan het hebben.
Kijk, dat mag ik graag zien. Zelf oplossingen bedenken. Helemaal goedquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij mij wordt het gelukkig iedere keer aangestampt, het krijgt geen kans.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ja hoor, ik vind het goed knul.
Hoppa, verder met belangrijke zaken.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij mij wordt het gelukkig iedere keer aangestampt, het krijgt geen kans.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kijk, dat mag ik graag zien. Zelf oplossingen bedenken. Helemaal goed
Je zit kruislings als een ninja te quoten.quote:
Please, zwengel het niet verder aan. De lol is er vanaf.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:27 schreef GSbrder het volgende:
Okay, ik volg het nog maar moeilijk. Remlof en Whiskers willen elkaar allebei graag neuken, maar 3-voud en whiskers zitten volgens elkaar beiden in de ontkenningsfase?
Nee hoor, jouw quotes volgen elkaar prima op.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je zit kruislings als een ninja te quoten.
Easy tiger. I'm not blaming anyone.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Please, zwengel het niet verder aan. De lol is er vanaf.
Al leg je whiskers wijdbeens voor me neer, ik ga toch met de hond wandelen. Duudelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |