**** klanten dat, doen alsof ze alles van een computer weten om stoer te doen bij degene die de computer gaat kopen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:32 schreef twiFight het volgende:
Heb je geen familielid/kennis/vriend die mee kan naar de winkel?
Wat is je budget?
Mediamarkt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:53 schreef Ciske- het volgende:
Hoeft niet persé, maar voor advies is dat wellicht wel handig.
Geen idee in welke winkel ik moet zijn om goed advies te krijgenNiet de MediaMarkt, neem ik aan.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:10 schreef Robbiee het volgende:
Koop gewoon een keer een medion bij de aldi. Prima pc's en voldoen zeker aan al je eisen.
Kun je beter niet bij de Aldi halen, wanneer er iets mis is krijg je totaal geen service.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:10 schreef Robbiee het volgende:
Koop gewoon een keer een medion bij de aldi. Prima pc's en voldoen zeker aan al je eisen.
bij mij kwamen ze juist thuis en hebben ze de laptop meteen gerepareerd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kun je beter niet bij de Aldi halen, wanneer er iets mis is krijg je totaal geen service.
Dat was Medion zelf?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:13 schreef henkie-gek het volgende:
[..]
bij mij kwamen ze juist thuis en hebben ze de laptop meteen gerepareerd.
DIG is serieus, voor trollen ga ik wel naar KLB of ONZ.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:15 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Je zit me toch niet te fokken hè. Sta ik straks met m'n i5 dinges.
Haha, het gemiddelde personeel bij de Aldi is gewoon niet zo snuggerquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat was Medion zelf?
Hier in de Zoetermeerse Aldi konden ze niet eens vertellen wat het nummer van Medion was. "Ja zoek maar op op Google", "Maar met welke computer dan meneer?"
Als ze je niet snappen kunnen ze ook geen service verlenen, dus is de service slecht.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:24 schreef Robbiee het volgende:
[..]
Haha, het gemiddelde personeel bij de Aldi is gewoon niet zo snugger. Heeft niks met slechte service te maken.
Je koopt daar toch een computer, dan verwacht je ook dat hun de service verlenen om op z'n minst een nummer te geven.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:24 schreef Robbiee het volgende:
[..]
Haha, het gemiddelde personeel bij de Aldi is gewoon niet zo snugger. Heeft niks met slechte service te maken.
Ziet er goed uit, mooie processor en goede videokaart.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:29 schreef Ciske- het volgende:
Zit nu naar deze te kijken: http://www.dell.com/nl/p/(...)odel_id=inspiron-620
Probleem met dit soort zaken is niet dat ze slecht materiaal verkopen maar dat als je geen computernerd bent en problemen hebt je daar niet op de beste plek bent. Zou zelf altijd gaan voor een goede computerzaak die je kunnen helpen als er problemen zijn...laten we eerlijk zijn, die zijn er gemakkelijk en snel bij computers.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:10 schreef Robbiee het volgende:
Deze is het gewordenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar welke computer het uiteindelijk zal gaan worden.
Mooi systeem Ciske- De specs zien er zeer goed uit. Nieuwe i5 processor en 4GB DDR3 geheugen. Zeer mooi systeem al zeg ik het zelfquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:22 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Deze is het gewordenTot nog toe zeer tevreden mee.
Hallo Rumiii,quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:29 schreef rumiii het volgende:
ASUS SABERTOOTH X58
Fluisterstille PC
Intel Core i7 950 3,03 Ghz
750 Watt extra stille voeding
Cooler Master HAF 922
2 jaar carry-in (gratis service)
Windows 7 Home Premium 64Bit (32Bit op aanvraag)
1Gbit netwerkkaart
51-in-1 Cardreader
ATI Radeon 6990 4GB
DVD Brander Samsung Optical Disc Drive
2000 GB SataIII Hardeschijf
12288MB DDR3 Werkgeheugen Kingston
Ik heb zitten kloten op GamePC
Ik vroeg me af, kan dit ding alles aan op high?
En nee ik heb weinig tot geen verstand van onderdelen maar als ik de prijs bekijk moet dit ding toch wel de nieuwste games op high aankunnen?
Kijk eens op tweakers V&A, veel gamers die hun vrij nieuwe systeem wegdoen voor een nog nieuwere. Deze bijvoorbeeld: http://tweakers.net/aanbo(...)tb-harde-schijf.html volgens mij kun je daar nog goed mee vooruit.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 00:57 schreef Sloggi het volgende:
Hierop inhakend (het leek me wat overbodig om het zoveelste 'welke PC moet ik kopen'-topic te openen):
Mijn Dell Studio van een kleine twee jaar oud werkt nog perfect, maar: de nieuwste games draait hij niet meer. Fallout: New Vegas, om een wat oudere game als voorbeeld te nemen, kan ik op 1280x? draaien met anti-aliasing en anisotrophic filtering uit, de rest van de instellingen staan op medium. Aangezien de komende maanden een aantal topgames uitkomt overweeg ik toch maar weer een redelijke PC te kopen om mee te gamen, hoewel ik twee jaar geleden juist de keuze heb gemaakt een laptop te kopen omdat ik minder wilde gaan gamen.
Ik heb de Best Buy Guide van Tweakers gelezen, maar ik zie het niet zitten om zelf een systeem in elkaar te zetten. Liever koop ik een compleet systeem voor ca. 600 euro exclusief scherm. Ook een optie is een tweedehands systeem kopen dat met een paar upgrades de nieuwe Elder Scrolls met gemak aan kan. Dat doe ik zelfs liever, aangezien dat waarschijnlijk de goedkoopste optie zal zijn.
Heeft iemand tips voor me? Misschien heeft een elektronicaboer op het moment een mooie aanbieding, zijn er zaken waar ik niet aan heb gedacht?
Zie PM. (berichtenbox!)quote:Op donderdag 11 augustus 2011 02:32 schreef rumiii het volgende:
Ik zit zo te kijken op azerty en met jouw CPU kom ik inderdaad wat goedkoper uit, alleen zoek ik naar een 8GB geheugen maar geen idee welke
Dat ik daar nog niet aan heb gedacht. Ik ga er achteraan, bedankt!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:54 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Kijk eens op tweakers V&A, veel gamers die hun vrij nieuwe systeem wegdoen voor een nog nieuwere. Deze bijvoorbeeld: http://tweakers.net/aanbo(...)tb-harde-schijf.html volgens mij kun je daar nog goed mee vooruit.
Ik heb even gezocht op Tweakers, en ik heb vier advertenties geselecteerd:quote:Op donderdag 11 augustus 2011 01:54 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Kijk eens op tweakers V&A, veel gamers die hun vrij nieuwe systeem wegdoen voor een nog nieuwere. Deze bijvoorbeeld: http://tweakers.net/aanbo(...)tb-harde-schijf.html volgens mij kun je daar nog goed mee vooruit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |