**** klanten dat, doen alsof ze alles van een computer weten om stoer te doen bij degene die de computer gaat kopen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:32 schreef twiFight het volgende:
Heb je geen familielid/kennis/vriend die mee kan naar de winkel?
Wat is je budget?
Mediamarkt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:53 schreef Ciske- het volgende:
Hoeft niet persé, maar voor advies is dat wellicht wel handig.
Geen idee in welke winkel ik moet zijn om goed advies te krijgenNiet de MediaMarkt, neem ik aan.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:10 schreef Robbiee het volgende:
Koop gewoon een keer een medion bij de aldi. Prima pc's en voldoen zeker aan al je eisen.
Kun je beter niet bij de Aldi halen, wanneer er iets mis is krijg je totaal geen service.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:10 schreef Robbiee het volgende:
Koop gewoon een keer een medion bij de aldi. Prima pc's en voldoen zeker aan al je eisen.
bij mij kwamen ze juist thuis en hebben ze de laptop meteen gerepareerd.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kun je beter niet bij de Aldi halen, wanneer er iets mis is krijg je totaal geen service.
Dat was Medion zelf?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:13 schreef henkie-gek het volgende:
[..]
bij mij kwamen ze juist thuis en hebben ze de laptop meteen gerepareerd.
DIG is serieus, voor trollen ga ik wel naar KLB of ONZ.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:15 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Je zit me toch niet te fokken hè. Sta ik straks met m'n i5 dinges.
Haha, het gemiddelde personeel bij de Aldi is gewoon niet zo snuggerquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat was Medion zelf?
Hier in de Zoetermeerse Aldi konden ze niet eens vertellen wat het nummer van Medion was. "Ja zoek maar op op Google", "Maar met welke computer dan meneer?"
Als ze je niet snappen kunnen ze ook geen service verlenen, dus is de service slecht.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:24 schreef Robbiee het volgende:
[..]
Haha, het gemiddelde personeel bij de Aldi is gewoon niet zo snugger. Heeft niks met slechte service te maken.
Je koopt daar toch een computer, dan verwacht je ook dat hun de service verlenen om op z'n minst een nummer te geven.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:24 schreef Robbiee het volgende:
[..]
Haha, het gemiddelde personeel bij de Aldi is gewoon niet zo snugger. Heeft niks met slechte service te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |