quote:
Ik wil jullie wijzen op het volgende:quote:
quote:echter moeten de ideeën wel uitvoerbaar zijn.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:20 schreef Dhaha het volgende:
Ik wil jullie wijzen op het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:19 schreef sciter het volgende:
In een groot vuur gooien en omsmelten tot een blikken hakenkruis.
Zout en peper d'r op en eet smakelijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:20 schreef Dhaha het volgende:
[..]
[..]
Ik wil jullie wijzen op het volgende:
[..]
Nah, over je dak leeg schudden blijkt ook goed te werkenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:20 schreef smegmanus het volgende:
Volpissen en lekker weer in je kast zetten om vervolgens jarenlang in de pislucht te zitten.
Niet grappig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:20 schreef Faux. het volgende:
[..]
Zout en peper d'r op en eet smakelijk.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:18 schreef Dhaha het volgende:
Zelf heb ik geen inspiratie door overmatig drankgebruik.
En dan nu de foto's, ten eerste het bakje met lipjes van de blikjes:
[ afbeelding ]
En hier twee foto's van mijn verzamelkast:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry.quote:
Het spijt mequote:
quote:
quote:
Idee verworpen, TS komt nooit buiten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:22 schreef Ouqz het volgende:
Voor iemands deur zetten zodat de deur open gaat, alles omvalt. Een achterdeur dus. Of een voordeur met een touwtje om de de deurknop en het onderste blikje.
Hey HOMO... gaan eens WEGquote:
http://www.instantrimshot.comquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:23 schreef HaJee het volgende:
Gooi ze vanaf een viaduct op rijdende auto's. Waarschijnlijk veroorzaak je dan een hoop blikschade
Ik heb echt 5 seconden zitten denken of ik een glimlach ging geven, en heb het uiteindelijk toch gedaan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:23 schreef HaJee het volgende:
Gooi ze vanaf een viaduct op rijdende auto's. Waarschijnlijk veroorzaak je dan een hoop blikschade
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:23 schreef HaJee het volgende:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:20 schreef smegmanus het volgende:
Volpissen en dichtlassen. Daarna verkopen op straat bij lekker weer.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:24 schreef HaJee het volgende:
Als blikken konden doden zou dit topic nooit geopend zijn
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:24 schreef HaJee het volgende:
quote:
Wie zegt dat ik wil dat je weggaat?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:24 schreef supaoshi het volgende:
[..]
Dom dit te zeggen, na zo'n opmerking blijven mensen juist.
hier, 2 zelfs, voor jou:quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:21 schreef porsche1 het volgende:
Die komen geloof ik uit dat blikjes verzameling topic hier op FOK!, dus die zijn niet van jou TS.
Maak anders maar eens een foto met een briefje waar porsche1 op staat erbij.
Neej snorry die is niet leuk want dat is een afgezaagde grap.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:24 schreef HaJee het volgende:
Nu wil mijn username ook met jouw blikjes op de fotoquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:25 schreef Dhaha het volgende:
[..]
hier, 2 zelfs, voor jou:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JA en IK OOK!!! WOWWW DAT VERRIJKT MIJN LEVEN!!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:26 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nu wil mijn username ook met jouw blikjes op de foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
ja ik ga geen moeite meer doen voor minder dan 1 euro per fotoquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:26 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nu wil mijn username ook met jouw blikjes op de foto
* Faux. maakt maar geen slechte 450 euro grap.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:27 schreef Dhaha het volgende:
[..]
ja ik ga geen moeite meer doen voor minder dan 1 euro per foto
Die 2e wil ik wel doen met de lipjes, maar ik heb er denk ik te weinigquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:26 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze is baas
nee want dat zou fantastisch zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:27 schreef Faux. het volgende:
[..]
* Faux. maakt maar geen slechte 450 euro grap.
Oke, na dit geef ik toe dat ik officiëel uitgelult ben.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:25 schreef deepart het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik wil dat je weggaat?
maar dan wel allemaal, en allemaal een ander touwtjequote:Op donderdag 23 juni 2011 21:36 schreef 2slow4anything het volgende:
bij iemand aan z'n auto binden ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef U.N.K.L.E. op zondag 17 juli 2011 21:11:54
Mensen die Internet-Held niet waarderen :')
En vul ze met kreeftenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:23 schreef Hatsekiedee het volgende:
Maak er 100 van deze pauperdingen van
http://www.thesodacanstove.com/stove/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan heeft ie 400 blikjes nodigquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:20 schreef supaoshi het volgende:
Op de grond leggen, plat stampen, weggooien. Op de grond leggen, plat stampen, weggooien.
En dat 200x.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:10 schreef Dhaha het volgende:
Zojuist kreeg mijn inspiratie een herleving. Ik heb een gevangenis gebouwd van de blikken voor mijn kat. Hier is het filmpje. Conclusie is dat een gevangenis voor katten niet van blikken gemaakt moet worden.
ok ik ga nu Jackass 3.5 kijken morgen zal ik leuke suggesties uit dit topic uitvoeren. gr.
Waarom in de naam van mijn profeet zou je zo'n ding maken?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:23 schreef Hatsekiedee het volgende:
Maak er 100 van deze pauperdingen van
http://www.thesodacanstove.com/stove/
haha en dan gewoon BAMquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:51 schreef Ikbeneenhosselaar het volgende:
doe er tape omheen en leg ze voor de ikea
...maar dan ook echt alle blikjes hé, TS.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:19 schreef coban het volgende:
Stapelen en omvergooien. En dat over en over. Echt lol.
Hij vroeg om ideeen, geen commetaar over zijn levenstijlquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |