quote:
Ik wil jullie wijzen op het volgende:quote:
quote:echter moeten de ideeën wel uitvoerbaar zijn.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:20 schreef Dhaha het volgende:
Ik wil jullie wijzen op het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:19 schreef sciter het volgende:
In een groot vuur gooien en omsmelten tot een blikken hakenkruis.
Zout en peper d'r op en eet smakelijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:20 schreef Dhaha het volgende:
[..]
[..]
Ik wil jullie wijzen op het volgende:
[..]
Nah, over je dak leeg schudden blijkt ook goed te werkenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:20 schreef smegmanus het volgende:
Volpissen en lekker weer in je kast zetten om vervolgens jarenlang in de pislucht te zitten.
Niet grappig.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:20 schreef Faux. het volgende:
[..]
Zout en peper d'r op en eet smakelijk.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:18 schreef Dhaha het volgende:
Zelf heb ik geen inspiratie door overmatig drankgebruik.
En dan nu de foto's, ten eerste het bakje met lipjes van de blikjes:
[ afbeelding ]
En hier twee foto's van mijn verzamelkast:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry.quote:
Het spijt mequote:
quote:
quote:
Idee verworpen, TS komt nooit buiten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:22 schreef Ouqz het volgende:
Voor iemands deur zetten zodat de deur open gaat, alles omvalt. Een achterdeur dus. Of een voordeur met een touwtje om de de deurknop en het onderste blikje.
Hey HOMO... gaan eens WEGquote:
http://www.instantrimshot.comquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:23 schreef HaJee het volgende:
Gooi ze vanaf een viaduct op rijdende auto's. Waarschijnlijk veroorzaak je dan een hoop blikschade
Ik heb echt 5 seconden zitten denken of ik een glimlach ging geven, en heb het uiteindelijk toch gedaan.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:23 schreef HaJee het volgende:
Gooi ze vanaf een viaduct op rijdende auto's. Waarschijnlijk veroorzaak je dan een hoop blikschade
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |